Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Trainer Operational

Lagardere Travel Retail
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Căutăm un coleg cu abilitatea de a se adapta rapid pe rol și cu:
  • Experiență într-o poziție similară sau experiență în retail,
  • Cunoștințe operare PC (Word, Excel, Power Point, Outlook),
  • Studii medii sau superioare,
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu-avansat,
  • Abilități excelente de comunicare și relaționare, cu focus pe capacitatea de a calibra modalitatea de transmitere a informației către interlocutor pentru a facilita înțelegerea și procesul de învățare,
  • Abilitatea de a lucra independent, dar și în echipă,
  • Abilitatea de a se adapta ușor la schimbări și experiență de lucru în paralel pe mai multe proiecte,
  • Spirit de organizare, capacitate de analiză și de sinteza.

Descrierea jobului

Din poziția de Operational Trainer, este în sarcina ta să:
  • Organizezi, susții și urmărești procesul de formare a viitorilor antreprenori, direct în magazine, ceea ce presupune să:
    • Stabilești programul de training, selectezi magazinul în care se susține partea practică și informezi antreprenorul cu privire la sesiunea de training,
    • Pregătești sesiunea de training, culegând informații și înțelegând nevoile din partea clienților interni din zona de business și din partea echipei care a gestionat procesul de selecție a antreprenorului,
    • Obții feedback-ul participanților la training și verifici evoluția antreprenorilor și modul în care aceștia pun în practică cunoștințele dobândite în procesul de training,
    • Asiguri transferul informațiilor într-un mod practic, prin implicare directă și activă în procesul de vânzare și în procesele administrative ale magazinului,
    • Evaluezi cursantul pe toată perioada trainingului, dar și la finalul procesului, prin aplicarea testelor de cunoștinte,
    • Oferi suport antreprenorilor actuali cu privire la procedurile de lucru,
    • Efectuezi noi sesiuni de training în funcție de nevoile identificate sau pe baza solicitărilor venite dinspre echipele operaționale,
    • Acorzi suport în cazul deschiderilor de magazine sau înlocuirilor de antreprenori, pentru a asigura continuitatea business-ului,
    • Identifici nevoile de training (soft skills) pentru antreprenori și organizezi sesiuni de training extern;
  • Concepi și actualizezi materialele necesare sesiunilor de training și participi activ la optimizarea procedurilor ce stau la baza Manualului de politici și proceduri, respectiv:
    • Pregătești și susții partea teoretică a trainingului prin prezentări dedicate,
    • Îmbunătățești periodic formatul și conținutul sesiunilor de training în funcție de feed-back-ul primit de la antreprenori, echipele de operațiuni sau alte departamente, pentru a îmbunătăți calitatea execuției în rețea și a susține pregătirea continuă a antreprenorilor și agenților de vânzare,
    • Actualizezi permanent procedurile ce stau la baza Manualului de politici și proceduri, în funcție de modificările de fluxuri și procese din interiorul companiei,
    • Participi la optimizarea procedurilor de lucru în colaborare cu alte departamente,
    • Identifici și concepi diferite teste/metode de verificare a cunoștințelor teoretice și practice ale participanților la training, în măsura în care este nevoie de noi materiale/metode;
  • Facilitezi comunicarea cu magazinele și le sprijini în rezolvarea problemelor, după cum urmează:
    • Asiști și sprijini magazinele în derularea activității, cu focus pe acordarea de suport pentru corecta aplicare a procedurilor,
    • Urmărești sesizările venite din magazine (prin tickete, e-mail, telefon) și te asiguri de rezolvarea lor în conformitate cu termenii de răspunzi agreați intern,
    • Verifici periodic situațiile pentru care se deschid tickete cu scopul de a determina dacă sunt necesare retraininguri și/sau ajustări de proceduri.
CE OFERIM
  • Un mediu profesionist, dinamic, în continuă dezvoltare, cu focus pe rezultate și grijă față de oameni
  • Sistem de lucru hibrid și program flexibil. La birou nu avem dress code, dar vei vedea că se poartă veselia și interacțiunea relaxată.
  • Bonus de performanță în funcție de senioritate și de atingerea obiectivelor
  • Buget de beneficii, iar dacă îți place să citești, să știi că suntem prieteni cu Bookster;
  • Tichete cadou de Paște și Crăciun
  • Primă pentru evenimente deosebite (căsătorie, naștere copil, etc.)
  • Interes pentru dezvoltarea ta personală și profesională, prin programe de Learning & Development
  • Primire călduroasă în echipa de CSR, pentru a lăsa o amprenta a faptelor bune în comunitate. Ne place să facem bine în jurul nostru!
  • Distracție și bună dispoziție la evenimentele corporate, care ne-au ieșit super până acum.

Descrierea companiei

Cine suntem noi?

Cu o istorie de peste 25 de ani pe piața din România, Lagardère Travel Retail este una dintre cele două divizii ale Grupului Lagardère și liderul global inovator în industria de retail pentru călători. La nivel național operăm o rețea de peste 290 de magazine, cu un portofoliu de 8 branduri proprii, dintre care cele mai cunoscute sunt INMEDIO, RELAY, 1 MINUTE, HUB Convenience și SO! COFFEE. Misiunea noastră este să facem viața oamenilor mai ușoară atunci când sunt departe de casă, așadar le suntem alături în drumurile lor, în aeroporturi, metrouri, gări, centre comerciale, clădiri de birouri sau stradal. Dacă ți-am trezit interesul, te așteptăm să aplici și să ne cunoaștem!

Publicat 22 Mart. 2024 Reactualizat 21 Apr. 2024 Expiră 21 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.