Team Leader Warning Letters

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Studii superioare absolvite
  • Minim 2 ani de experiență intr-o activitate similara
  • Cunoașterea produselor bancare destinate clientelei „Persoane fizice” constituie un avantaj.
  • Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu;
  • Cunoștințe MS Office (Word, Excel) - nivel mediu;
  • Abilități:comunicare eficientă, abilitatea de a lucra cu cifrele si cu bazele de date, abilități organizatorice – time management.

Descrierea jobului

  • Vei coordona și monitoriza activitatea de transmitere a diferitelor notificari adresate clientilor Persoane fizice;
  • Vei participa la operatiunile cerute de procedurile in vigoare cu privire la analizele si rapoartele despre activitatile externalizate
  • Vei monitoriza din punct de vedere tehnic si operational functionarea aplicatiei informatice de urmarire in vederea asigurarii indeplinirii zilnice a obiectivelor echipei
  • Vei colabora cu prestatorul de servicii de transmitere scrisori
  • Vei genera scrisori de colectare si alte tipuri de corespondenta aferenta activitatii de recuperare credite
  • Vei monitoriza procesarea motivelor de retur a scrisorilor
  • Vei verifica si raspunde la solicitarile clientilor, respectiv sesizarile primite de la autoritatile competente, primite prin intermediul aplicatiei specifice sau prin e-mail, de la Departamentele care se ocupa cu solutionarea reclamatiilor/litigiilor.
Oferim:
  • Posibilitati reale de training si evolutie profesionala;
  • Tichete de masa;
  • Abonament medical la o clinica privata;
  • Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca si in organizatie.

Descrierea companiei

Suntem prezenţi pe piaţa financiar bancară încă din anul 1993, sub titulatura Banca de Credit Industrial şi Comercial. În 2000 ne numeam Finansbank, ca mai apoi, în 2007, să devenim Credit Europe Bank. În România asigurăm o gamă largă de produse şi servicii pentru aproximativ 500.000 de persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii și le suntem alături prin intermediul unei reţele alcătuite din 25 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru, precum şi prin canale alternative de distribuţie: 59 de ATM-uri, peste 8200 de POS-uri, servicii de Internet Banking şi Phone Banking.*

Am crescut, ne-am dezvoltat şi indiferent de numele nostru am avut o singură misiune: să oferim cele mai potrivite produse şi servicii bancare, cât mai adaptate nevoilor clienților noștri. Fie că a fost vorba de IMM-uri, de mari companii sau de clienţi persoane fizice, am pus în sprijinul acestui obiectiv noi modele de banking, tehnologii în premieră precum şi dorinţa de a fi de ajutor, de a rămâne aproape de clienții noștri şi de afacerile lor.

Ca parte a grupului financiar olandez Credit Europe NV dorim să punem la dispoziţie experienţă, competenţă si inovaţie - pentru că adevărata recunoaştere a valorii produselor şi serviciilor pe care le oferim este dată de cei care le utilizează.

O recunoaştere de care se bucură din plin şi CardAvantaj, un nume cu o semnificație specială pentru noi. În urmă cu mai mult de 15 ani acest brand aducea, pentru prima dată în România, un instrument de plată în rate cu zero dobândă, uşor de înţeles, uşor de utilizat. De la introducerea sa pe piaţă, CardAvantaj şi-a făcut peste 300.000 de prieteni, clienţi care l-au utilizat cu folos, găsind cele mai potrivite soluţii în cadrul unei reţele proprii de câteva mii de comercianţi - cea mai dezvoltată din România. În tot acest timp CardAvantaj s-a străduit să fie la înălţimea dorinţelor lor, venind tot timpul cu funcţiuni şi beneficii inovatoare.

Publicat 4 mai 2022 Reactualizat 27 mai 2022 Expiră 3 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.