Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Team Leader Payroll&HR Admin

CARTURESTI
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Căutăm pe cineva cu 5-10 ani de experiență în gestionarea activităților de administrare personal și salarizare, pasionat de domeniu și dornic de dezvoltare continuă.

Foarte bun cunoscător al metricilor și indicatorilor în aria de HR și a metodelor de măsurare.

Abilități de leadership, bun planificator și organizator pentru el și pentru echipă, capabil să facă față mai multor priorități și să acopere cât mai multe domenii ale rolului (administrare, salarizare, relații de muncă).

Capabil de comunicare cu impact și de a dezvolta relații de colaborare cu ceilalți, orientat către oameni și soluții.

Gândire în perspectivă, dorință de învățare și îmbunătățire continuă pentru sine și cu inițiative în eficientizarea proceselor de administrare și salarizare utilizând instrumente și tehnologii moderne.

Sunt necesare cunoștințe solide de salarizare și legislaţia muncii, la curent cu bunele practici și metode de măsurare în domeniu, experiență de lucru cu aplicații/software de resurse umane, cunoștințe avansate de lucru în Excel (vlookup, pivot table etc.) și pachetul Google (Drive, Doc, Sheets etc.), cunoștinţe de limba engleză la nivel mediu.

Descrierea jobului

Ce ai de făcut:

Coordonezi echipa de administrare personal și salarizare și gestionezi agenda de obiective și priorități.
Colaborezi cu echipa de resurse umane extinsă pe zona de compensații&beneficii și relații de muncă.
Asiguri conformitatea datelor înregistrate în aplicație pentru transmiterea REVISAL și documentele de personal (dosare de personal, contracte de muncă, decizii, acte adiționale etc.).
Verifici rapoartele de salarii, centralizatoarele de impozite și taxe aferente, Declarația 112.
Asiguri administrarea pachetului de beneficii.
Ești primul punct de contact pentru solicitările angajaților și le gestionezi prin canalele de comunicare internă.
Contribui la elaborarea documentației pentru operaționalizarea și gestionarea relațiilor de muncă (documente, dosare de personal, fișe de post, manualul de proceduri resurse umane, regulament intern etc.) și asiguri informarea managerilor și a angajaților cu privire la acestea.
Conduci sau participi activ la proiectele legate de fluxurile și sistemul de resurse umane (implementare de noi instrumente sau noi tehnologii etc.).
Realizezi analize și rapoarte specifice pentru periodice sau ad-hoc (HR Dashboard, studii salariale, bugetare, revizuiri compensații și beneficii).
Elaborezi materiale informative destinate comunicării interne (comunicări, anunțuri etc.) cu privire la diverse aspecte legate de salarizare, beneficii, proceduri de lucru, noutăți legislative etc.
Realizezi rapoartele necesare în procesele de audit interne și externe.
Acorzi suport și reprezinți societatea la controalele autorităților atunci când este cazul.
Ești parte din comisiile de cercetare disciplinară și gestionezi dosarele disciplinare.
Susții prezentări și oferi asistență echipei de management și angajaților în legătură cu aspecte legate de administrare, salarizare, relații de muncă etc.
Contribui la elaborarea, implementarea și actualizarea periodică a proceselor și procedurilor de resurse umane.

Beneficiile tale:

Loc de muncă hibrid (sediul angajatorului și acasă)
Program flexibil de lucru
Nivelul de salarizare variază în funcție de abilitățile și experiența ta.
Tichete de masă
Tichete cadou și tichete culturale la evenimentele speciale (conform legislației în vigoare)
Decont de transport
Asigurare privată de sănătate
Buget de beneficii flexibile
Zi liberă pentru ziua de naștere
Zile libere suplimentare în funcție de vechimea în companie
Discount special la toate cumpărăturile din Cărturești.

Descrierea companiei

Despre Cărturești

La Cărturești ne străduim zi de zi să le facem viața mai frumoasă tuturor celor care ne trec pragul. Construim librării frumoase și primitoare, lucrând cu unii dintre cei mai renumiți arhitecți, selectăm cele mai bune cărți, titluri de muzică și filme, alegem cele mai ingenioase și mai atrăgătoare cadouri și obiecte de design, organizăm și găzduim sute de ateliere și evenimente interesante, ne implicăm în viața comunității și susținem proiecte culturale și sociale.


Considerat de revista Forbes drept cel mai cool brand românesc în 2014, Cărturești împlinește anul acesta 24 de ani de când a deschis prima librărie, într-o clădire bucureşteană de pe Strada Edgar Quinet, nr. 9. De atunci, am fost incluși de trei ori în selecția Superbrands România, am creat împreună cu OAR cel mai mare festival urban din București, Street Delivery (cu versiuni locale în Iași, Timișoara, Cluj, Baia Mare, Sibiu, Alba Iulia și Bacău), am găzduit și organizat mii de evenimente culturale în librăriile noastre.

Echipa Cărturești

Cărturești nu stă pe loc. Suntem o echipă curioasă, plină de energie, în continuă transformare. Avem peste 50 de librării în București și în țară și librăria online carturesti.ro. În fiecare zi ne propunem să oferim o experiență specială clienților noștri, fie că este vorba de a le recomanda o carte nouă sau de a le găsi un titlu clasic mult căutat, fie că îi ajutăm să aleagă cel mai potrivit cadou sau pur și simplu le oferim ocazia să se relaxeze plimbându-se printre rafturi. Acest lucru este posibil cu contribuția entuziastă și generoasă a tuturor celor care lucrează la Cărturești.
Suntem o organizație 100% românească, cu un management antreprenorial activ, implicat și preocupat de bunul mers al lucrurilor.

Oportunități la Cărturești:

Poți contribui creativ la continua transformare a Cărturești prin procesele consultative din interiorul organizației unde cele mai bune sugestii/idei sunt și puse în practică;
Ai mereu sprijin în găsirea și realizarea obiectivelor profesionale și personale. Suntem interesați de pasiunile tale și visurile tale și facem tot ce ne stă în putință să le încurajăm.
La Cărturești ai programe de training cu adresabilitate specifică, dar și generală, atât de dezvoltare profesională, cât și personală;
Încurajăm un program flexibil de lucru – în funcție de cerințele echipei;
Ai loc să îți dezvolți sau chiar să îți reorientezi cariera în interiorul organizației;
Exprimă-te & dezvoltă-ți creativitatea implicându-te în proiectele și acțiunile Cărturești (Street Delivery, ROD/Romanian Design, Școala Librarilor etc.).
Publicat 8 Mart. 2024 Reactualizat 7 Apr. 2024 Expiră 7 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.