Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Team Leader Call Center, sediu IASI - italiana avansat

SC OPEN MIND-GRUPPO OM SRL
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal


„Liderul este acea persoana care reuseste sa scoata simplitate din dezordine, armonie din dezbinare si oportunitate din dificultate”- Albert Einstein

Pentru birourile din Iasi cautam personal cu nivel de limba italiana avansat, pentru urmatoarele pozitii deschise in cadrul companiei Open Mind:

1. Team Leader Call Center- Vanzari- italiana avansat
Cautam o persoana increzatoare in capacitatile proprii, cu pasiune pentru vanzari care sa-si conduca spre cele mai bune rezultate echipa de vanzari!

2. Team Leader Call Center Inbound- Customer Care- italiana avansat
Team Leader-ul Open Mind conduce prin puterea exemplului, demonstreaza incredere, inspira si motiveaza grupul, comunica deschis, asertiv, stie sa asculte, ofera suport colegilor agenti!

Descrierea jobului


Descrierea jobului:
  • Coordoneaza, motiveaza si implica grupul in atingerea obiectivelor, ii ajuta sa evolueze;
  • Monitorizeaza activitatea agentilor inbound/ ︁︀​︂︃︃​︇︁​︆︄operatorilor de vanzari in vederea atingerii parametrilor de calitate/ obiectivelor in vanzari, ofera feedback constant:
  • Participa la procesul de selectie si formare a noilor angajati;
  • Evaluaeaza si propune pentru recompensarea performantelor, pe cei mai buni.

Cerinte:
  • Persoana organizata, competitiva, capabila sa motiveze un team;
  • Abilitati bune de coordonare, comunicare pozitiva si planificare;
  • Cunostinte excelente de limba italiana si competenta solida in utilizarea PC-ului;
  • Minimum 1 an experienta anterioara in coordonarea unei echipe.

Ce include oferta?

Tip contract: Full time Contract: perioada nedeterminata cu perioada de proba;
Salariu: fix de incadrare lunar care variaza in functie de competentele si experienta ta + bonuri de masa in valoare de 35 Lei, plus bonusuri de performanta;
Orar: 40h pe saptamana de luni pana sambata, 8 ore/zi, in intervalul 09:00- 21:30;
Formare si dezvoltaree profesionala si personala: dezvoltare si perfectionare continua, programe de dezvoltare personala, traininguri, conditii si resurse corespunzatoare pentru a face performanta, teambuilding-uri.

Alatura-te grupului Open Mind si, cu siguranta, vei avea de invatat de la cei mai buni!

Descrierea companiei

Grupul Open Mind a fost înființat în anul 2007 urmând ca în câțiva ani să devină leader pe piața din România în sectorul Business Process Outsourcing, impunându-se prin calitatea serviciilor oferite. În 2010, Open Mind își dublează numărul de angajați prin deschiderea unei noi filiale în Brașov. În 2016 încă o altă filială ia naștere în orașul Botoșani.

Activitățile din cadrul companiei nostre sunt: televanzarea proactivă (Teleselling/Outbound calls), și Telemarketing, stabilirea întâlnirilor de afaceri în sectorul business. Atât în sediul de la Brașov cât și în Iași avem și proiecte Inbound de asistentă tehnică software și hardware în domeniul IT- Information Technology și asistentă clienți.

Munca noastră presupune contacte cu diferite persoane zi de zi. Atitudinea și profesionalismul la telefon, comunicarea pozitivă, cum să fii persuasiv, empatia, capacitatea de a construi relații interumane cu clienții, precum și modul în care se desfășoară o convorbire telefonică, toate aceste noțiuni sunt explicate pentru fiecare proiect în parte, în cadrul training-ului inițial. Formarea continuă este de asemenea asigurată și structurată în funcție de nevoile profesionale de perfecționare ale fiecărui angajat în parte.

Publicat 20 Mai 2024 Reactualizat 3 Iun. 2024 Expiră 19 Iun. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.