TEAM ASSISTANT - ASISTENT COMERCIAL

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere

Candidatul Ideal

TEAM ASSISTANT (Asistent Comercial)

Asistentul Comercial oferă o gamă largă de activităţi de secretariat şi administrative managerilor şi / sau personalului departamentelor.
Atribuţiile pot să cuprindă activităţi de secretariat obişnuite, precum comunicare, tehnoredactare, stabilirea programărilor şi a deplasărilor, etc. Urmăreşte activităţile relevante şi informează managerul direct / personalul departamentelor în legătură cu statusul acestora. Întreține relația cu furnizorii.
Coordonează și contribuie la întocmirea unor rapoarte comerciale conexe, conform solicitărilor primite din partea departamentelor.

Cerințele postului:
Studii: Învăţământ superior;
1. Experienţă: Minimum 3 ani experiență în domeniu;
2. Calificare: nu este necesară;
3. Abilităţi şi deprinderi:
- Rapiditate;
- Spirit practic;
- Coordonare manuală bună;
- Memorie vizuală bună;
- Persoană de incredere;
- Implicare în activitate;
- Dorinţa de a munci;
- Capacitatea de a se descurca în condiţii de stres indus de eventualele sarcini neprevăzute;
- Atenție la detalii;
- Cunoștințe aprofundate de lucru la calculator;
- Cunoștințe de nivel superior de limba engleză;
- Autocontrol mediu;
- Motivaţie.

Descrierea jobului

Responsabilități:
- Asigură sprijin administrativ în domenii precum tehnoredactare, crearea de prezentări, corespondenţă confidenţială, comenzi de materiale de birotică, etc.
- Programează şi coordonează întâlniri, mese de afaceri, face programări şi aranjamente de deplasare.
- Coordonează, întocmeşte şi editează rapoarte şi prezentări.
- Întocmeşte memorandumuri.
- Organizează fişiere (inclusiv confidențiale), introduce date, efectuează scanări și arhivări şi ţine evidenţe corecte ale datelor de care este responsabil.
- Încarcă fișiere (facturi, contracte, extrase de cont, etc.) într-o platformă IT.
- Se ocupă de aranjamentele de deplasare, poate procesa facturi și ţine evidenţe financiare primare şi ale cheltuielilor.
- Gestionează un calendar foarte complex al activităților cu un acut simț al priorităților și capacitate de gestionare a timpului, pentru a asigura o eficiență maximă în utilizarea timpului de către Directorul General, către care raportează direct.
- Organizează întâlnirile membrilor managementului companiei și activitățile conexe, precum și alte activități de coordonare primite de la Directorul General.
- Colectează şi pregăteşte informaţii pentru a fi folosite de către management.
- Ține legătura cu furnizorii / beneficiarii / clienții, etc.
- Răspunde de menţinerea mediului corespunzător în birouri.
- Asigură sprijin administrativ pentru planificarea evenimentelor şi alte activităţi care se înscriu în sfera sa de responsabilitate.
- Răspunde de iniţierea şi corectitudinea proceselor, aprobărilor și a sistemelor respective, etc.
- Îndeplinește orice alte sarcini în legătură cu funcția și pregătirea sa, conform dispozițiilor date de către Directorul General;
- Completează unele formulare / documente specifice conform sarcinilor trasate de catre Directorul General.
- Răspunde de sortarea, livrarea, distribuirea corespondenţei şi coordonează întreaga corespondenţă din departamentele operaţionale. Îndeplineşte şi alte sarcini administrative.

Descrierea companiei

Welcome to the Straumann Group – United for global excellence in dentistry.

Founded on a tradition of legendary Swiss engineering and precision, the Straumann Group unites global reach, experience and innovation with passion and a commitment for uncompromising quality, making enhanced dental healthcare available and accessible to customers and patients around the globe.

Publicat 10 mai 2022 Reactualizat 24 mai 2022 Expiră 9 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.