Talent Acquisition with English
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Our expectations:
- Bachelor’s Degree in Human Resources, Business Administration or related field;
- Over 3 years of recruitment experience as a Talent Acquisition Specialist or a similar role in a fast-growing environment;
- Advanced technical knowledge of MS Office (Word, Excel, Power Point);
- Excellent English language skills, German would be an advantage;
- Ability to interact with different stakeholders and to recruit candidates with different level of expertise and seniority.
- Excellent verbal and written communication skills;
- Enthusiasm and commitment to ensure a very good candidate experience with a focus on finding the right candidates.
Descrierea jobului
- Accountable for the recruitment and selection for open positions, following the entire life-cycle of the recruitment process;
- Advertise open positions on all relevant channels, actively search candidates (through strategic sourcing, cold calling, networking, social media), conduct selection interviews, provide feedback to candidates;
- Participate in job fairs and promote actively the employer brand on the market;
- Develop pool of internal and external talents, by good networking relationships within the community and the company to ensure a strong recruitment pipeline;
- CV screening and selection, identifying the best suitable candidates that match the job description and company values;
- Monitors the job market and prepares analyses and summaries of the main job market trends;
- Reports on a regular basis about the recruitment process status and keeps in touch with the stakeholders.
Benefits:
- Medical Services Subscription;
- Holiday Vouchers;
- Meal tickets;
- Extra Vacation Days;
- Flexible work schedule;
- Team building.
Descrierea companiei
We #changelives! Jobul tău este munca noastră și o facem cu pasiune, implicare și responsabilitate. Suntem #Morethanwork și de aceea punem oamenii în centrul soluțiilor și valorilor noastre.
Ne mândrim cu o echipă unită, pasionată de activitatea pe care o face și dornică să învețe permanent. Oamenii Gi Group Holding cred cu tărie că munca lor ar trebui să fie concentrată pe a crea valoare pentru oameni și companii, oferindu-le soluții simple și clare.
Cu prezență directă și prin parteneriate strategice în 57 de țări, operăm în Europa, APAC și America. Având peste 6.700 de colegi în întreaga lume, cu soluții și expertiză într-o gamă completă de industrii și sectoare, suntem capabili să oferim servicii specializate valoroase, atât clienților internaționali, cât și locali.
Astfel, Gi Group Holding este unul dintre liderii globali de servicii integrate de resurse umane și are ca scop evoluția pieței muncii prin crearea de valoare sustenabilă, socială și economică, subliniind valoarea personală și socială a muncii.
Clasați la nivel global drept una dintre cele mai mari firme de recrutare de personal de către Staffing Industry Analysts, suntem, de asemenea, un membru corporativ global al Federației Mondiale a Ocupării Forței de Muncă.
Găsește-ți locul de muncă potrivit în întreaga lume cu Gi Group Holding!
Vrei să afli mai multe despre Gi Group Holding și ce putem face pentru tine? Contactează-ne!