Publicat 11 Iul 2014 | Reactualizat 08 Aug 2014 | Expiră 12 Aug 2014

Suport tehnic

1 post | 0 aplicanți
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Cerintele postului:

- capacitatea de a lucra in echipa;
- abilitati excelente de comunicare;
- experienta pe o pozitie similara prezinta avantaj;
- disponibilitate de a lucra in schimburi;
- cunostinte medii de networking (Layer-ele 1 - 4 din modelul OSI);
- cunostinte - email, web, DNS, DHCP;
- limba engleza (scris si vorbit) - nivel mediu;
- sisteme de operare Windows & Linux;
- cursurile CCNA - reprezinta un avantaj

Descrierea jobului

Descrierea activitatii:

- Preluarea/rezolvarea telefonica a problemelor tehnice intampinate de clientii RCS & RDS;
- Colaboreaza cu echipele de service pentru rezolvarea prompta a sesizarilor;
- Monitorizare (verifica parametrii de functionare ai retelei si problemele aparute);
- Configurare minimala Windows (configurare retea, email, depanare ping/traceroute);
- Escaladarea problemelor care nu tin de competenta suportului tehnic;

Descrierea companiei

RCS & RDS este o companie romanesca rezultata in urma fuziunii in august 2005 intre Romania Cable Systems si Romania Data Systems. Compania este cel mai important furnizor de servicii integrate de comunicatii avand peste 90 de puncte de lucru in Romania, Ungaria si Slovacia.
Peste 1.000.000 de clienti beneficiaza de serviciile de televiziune prin cablu si satelit, iar peste 150.000 de companii folosesc serviciile de internet, transmisii de date si telefonie fixa oferite de RCS & RDS.

Expirat
Suport tehnic  -  RCS & RDS