Candidatul Ideal
- Experiență pe o poziție similară reprezinta un avantaj – organizare de târguri și expoziții, conferințe, congrese, logistică hotelieră, relocări, colaborare cu ambasade, transporturi speciale în general;
- Motivat/ă să-și dezvolte o carieră în Transport și Logistică;
- Nivel avansat limba engleză - scris și vorbit;
- Nivel avansat - pachet Microsoft Office;
- Abilități de analiză și sinteză, decizie rapidă;
- Spontaneitate și flexibilitate;
- Adaptare după calendarul evenimentelor;
- Orientare spre client;
- O bună cunoaștere a pieței românești de transport intern și internațional constituie avantaj.
Descrierea jobului
- Organizează proiecte naționale și internaționale în următoarele categorii – târguri, expoziții, congrese, conferințe, evenimente sportive, proiecte hoteliere, relocări și multe alte tipuri de transporturi speciale;
- Negociază prețurile cu transportatorii/partenerii/clienții;
- Gestionează procesul de transport, formalități vamale, logistică, alte servicii cu valoare adăugată - de la primirea ofertei până la verificarea finală a încărcării;
- Customer support – oferă alternative clientului și statusuri referitoare la transport;
- Menține legătura (corespondența operațională de expediție în limba română și limba engleză) cu fiecare client alocat dar și cu transportatori și departamente logistice interne sau parteneri;
- Raportare într-un soft specific
- Tichete de masă;
- Prime Craciun/Paste;
- Dezvoltarea unei cariere în domeniul logisticii într-un mediu interactiv şi prietenos;
- Acces la cursuri de dezvoltare – în funcție de aplicabilitatea în activităţile zilnice;
- Abonamente Bookster; Pachet - discount la furnizorii Schenker;
- Evenimente dedicate angajaţilor.
Publicat 2 Sept. 2025Reactualizat 30 Sept. 2025Expiră 2 Oct. 2025