de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

Publicat 17 Ian 2016 | Reactualizat 26 Ian 2016 | Expiră 26 Ian 2016

Specialist Suport

1 post
Expirat
Cautam un coleg nou care sa se alature echipei de suport existente. Daca sunteti o persoana care se simte in largul sau interactionand cu clientii, aveti experienta de minim 1 an intr-unul din domeniile: call center, service desk, relatii cu clientii, troubleshooting, suport specializat pe aplicatii, aveti capacitatea de a va adapta unui ritm alert de munca si sunteti in cautarea unui job care sa va ofere posibilitatea de a va testa la maxim capacitatea de analiza si investigare, sunteti in fata anuntului potrivit. Va mai cerem sa aveti cunostinte solide de operare pe calculator sau sa fiti pasionat(a) de domeniul informaticii. Sa va placa sa fiti confruntat(a) in permanenta cu subiecte si provocari noi. Sa fiti o persoana riguroasa, metodica si organizata. Sa intelegeti importanta comunicarii si sa fiti capabi(a) sa va exprimati fluent in limba engleza. Sa aveti simtul raspunderii si sa nu va fie teama de a lua decizii. Si nu in ultimul rand, sa fiti in cautarea unei echipe unite, bine structurate, unde aportul fiecaruia este important.

Cerințe:
1. Absolvent sau student de studii superioare
2. Experienta anterioara intr-unul din domeniile: help desk, call center/asistenta clienti, suport informatic, administrativ IT
3. Bune abilități de lucru cu calculatorul, pasiune pentru domeniul I.T.
4. Limba engleza fluent

Constituie un plus:
1. Studii universitare profil inginerie, matematica, cibernetica, automatica
2. Cunoștințe sau experiență legate de:
- OS Windows și UNIX
- tehnologii Internet și Intranet
- aplicații de conexiune la distanță
- interogari SQL, sisteme de gestiune de baze de date relationale
- domeniul retail
3. Cunostinte de limba franceza (pentru imbunatatirea performantelor firma organizeaza cursuri de perfectionare)

Pachetul salarial:
Se calculează în funcție de profil și experiență, include bonuri de masă, prime de sărbători, servicii medicale.

Canditații care îndeplinesc condițiile obligatorii vor fi chemați la un interviu unde vor primi informații amănunțite despre oferta companiei. În funcție de proiectele în curs pot fi organizate deplasări în țară sau în străinătate. Mediul de lucru este extrem de dinamic, candidații selectați vor lucra într-o echipă multinationala, vor beneficia de formări specializate continue și un pachet salarial atractiv.

Numarul posturilor vacante: 1

Data limita pentru depunerea candidaturii: 31 ianuarie 2016 Specialistul suport:
1. Preia si gestioneaza tichetele de la utilizatori-angajati ai companiilor de retail care folosesc soluția de back-office Meti. Culege informatii pentru o buna intelegere a cazului, inregistreaza apelurile in format electronic, identifica cererile nejustificate, re-contacteaza utilizatorii in caz de nevoie, etc.). In functie de tipul de apel solutioneaza cererea sau transfera catre nivelul de competenta superior. Dupa solutionare, informeaza apelantul cu privire la raspuns.
2. Monitorizeaza buna derulare a diverselor procese instalate la client, prin intermediul unei interfete speciale.
3. Participa la implementarea proiectelor informatice
4. Participa la imbogatirea bazei de cunostinte si proceduri interne pentru desfasurarea suportului.
5. Participa la formari interne si organizeaza sesiuni de informare pentru transferul de competenta catre intreaga echipa.
6. Participa la redactarea documentatiei specifice pentru client.
7. Mentine legatura cu restul echipelor implicate in proiecte similare, participa la schimbul de informatii.
8. Asigura suportul excepțional pentru cazuri punctuale (permanență telefonică sau deplasare la punctul de lucru al clientului, după o perioadă de pregătire prealabilă de minim 6 luni).

NOTA: limbile de comunicare in cadrul companiei sunt franceza, engleza si romana. Meti Logiciels et Services este o companie specializată în dezvoltarea soluțiilor informatice pentru clienții din sectorul de retail.
Printre clienții cei mai importanți se numără companii importante atât din Franța (Auchan, Carrefour, Casino) cât și din restul lumii (Europa de Est, Africa, DOM-TOM). METI, companie înființată în 1981, are în prezent 250 de angajați care își desfășoară activitatea în Franța, România și Rusia, și o cifră de afaceri de 16M€.
Expirat
Specialist Suport  -  METI LOGICIELS ET SERVICES

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close