Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Specialist Salarizare

Jaeggi Industries SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Experiență de minimum 5 ani în calcul salarial și administrare personal
  • Cunoștințe solide de legislația muncii și fiscalitate
  • Cunoștințe avansate de MS Excel
  • Limba engleză – nivel avansat
  • Experiența într-o companie de producție constituie un avantaj major
  • Studii superioare – constituie avantaj, dar nu sunt obligatorii
  • Atenție la detalii, confidențialitate, capacitate de organizare

Descrierea jobului

Scopul postului:
Asigurarea procesării corecte și la timp a calculului salarial și a documentelor aferente personalului, precum și oferirea de suport în activitățile administrative, în calitate de back-up. Postul este esențial pentru buna funcționare a proceselor de salarizare într-un mediu de producție, unde acuratețea pontajelor și respectarea termenelor sunt critice.

Responsabilități principale:

1. Salarizare:
  • Calculul salariilor în conformitate cu legislația muncii și cea fiscală
  • Întocmirea și transmiterea declarației D112
  • Evidenta popririlor si a altor retineri salariale
  • Intocmirea statului de plata si a fluturasilor de salariu
  • Colectarea, verificarea și procesarea pontajelor lunare
  • Verificarea fluturașilor de salariu și transmiterea acestora către angajați
  • Calculul și evidența concediilor medicale și de odihnă
  • Calculul bonusurilor lunare de performanță, conform criteriilor stabilite de managementul producției
  • Comanda carduri de tichete de masa, carduri de combustibil si abonamente Tursib

2. Administrare personal (back-up):
  • Întocmirea și actualizarea contractelor individuale de muncă, actelor adiționale, deciziilor de încetare (doar ca back-up)
  • Înregistrarea și actualizarea datelor în Revisal
  • Suport în procesele de onboarding și offboarding

3. Raportare și suport:
  • Elaborarea de rapoarte lunare/ statistici privind costurile salariale, ore lucrate, absenteism etc.
  • Menținerea relației cu autoritățile (ITM, INS, Casa de Sănătate etc.)

Descrierea companiei

Grupul Güntner este astazi lider mondial in domeniul tehnologiei schimbatoarelor de caldura si în fabricarea echipamentelor de aer condiționat, avand locatii de producție în Germania, Ungaria, Romania, Indonezia, Mexic si Brazilia.

Peste 90 de ani de experiență în industrie și integrarea consecventă a celor mai recente tehnologii și rezultate ale cercetării asigură standardul de înaltă calitate al soluțiilor Güntner, sub deviza “Always a solution ahead”.

Grupul Güntner este prezent pe piata din Romania din anul 2015, in Sibiu, unde productia se desfasoara in doua fabrici, pe o suprafata totala de peste 45.000 m².

Güntner | Manufacturer of cooling and refrigeration systems | https://www.guntner.ro/

In conformitate cu normele privind protectia datelor cu caracter personal, aplicand cv-ul la unul din anunturile noastre, va exprimati acordul implicit pentru utilizarea datelor furnizate in scopul unei posibile angajari. La incheierea procesului de selectie, aplicatia va fi stearsa din baza de date.

Publicat 10 Oct. 2025Reactualizat 24 Oct. 2025Expiră 9 Nov. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.