SPECIALIST RESURSE UMANE

PAMBAC S.A - 2 poziții
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

CERINTE:
- Studii superioare( finalizate cu examen licenta), de preferat in domeniul economic, juridic;
- 2 ani experienta intr-un post cu responsabilitati similare;
- Cunoasterea riguroasa a Codului muncii, respectiv a normelor legislative aplicabile in domeniul resurselor umane;
- Cunostinte foarte bune MS Office ( word, excel, powerpoint, acces );
- Foarte bune abilitati de comunicare verbala si scrisa, culegere si prelucrare date si informatii;
- Abilitati de time management;
- Capacitate de lucru sub presiunea termenelor, rezistenta la stres, discretie.
- Constituie un avantaj:
Experienta in utilizarea unui soft de resurse umane/calcul salarii ;
Curs inspector resurse umane/inspector salarizare.

Descrierea jobului

ROLUL POSTULUI - Implementeaza, optimizeaza si deruleaza etapele operationale specifice pentru procesele de recrutare, inductie, training&proiecte de dezvoltare, managementul performantei, salarizare a personalului.

RESPONSABILITATI :
Recrutare:
- Efectueaza activitatile specifice de recrutare si selectie, in conformitate cu cerintele interne si politica de resurse umane a societatii;
- Identifica cele mai bune canale si resurse de recrutare si selectie;
- Concepe anunturile de recrutare si le posteaza pe site-urile de profil;
- Efectueaza preselectia tuturor CV- urilor primite si se asigura ca aplicatiile selectate pentru interviu corespund fisei postului si profilului candidatului din punct de vedere al calificarii profesionale, a abilitatilor, experientei si cunostintelor;
- Intocmeste si gestioneaza dosarele angajatilor, se asigura ca acestea contin toate documentele necesare.

Administrare si salarizare personal:
- Gestioneaza contractele individuale de munca: intocmire, modificare, incetare, operarea tuturor modificarilor aferente in Revisal, corect si in termenul legal;
- Intocmeste adeverinte, rapoarte, documente specifice de gestionare si administrare a personalului, solicitate de catre angajati si/sau conducerea societatii;
- Stabileste drepturile salariale cuvenite angajatilor, efectueaza calculul acestora, intocmeste statele de plata, fisele de salariu, D112; intocmeste si depune dosarele pentru recuperare CM din FNUASS.

BENEFICII:
- Salariu motivant ( in functie de cunostinte si experienta ), tichete de masa;
- Stabilitate, mediu profesionist de lucru, training si cursuri de dezvoltare, oportunitatea de dezvoltare a carierei.

Descrierea companiei

SC PAMBAC SA , unul din principalii producatori nationali din domeniul morarit-panificatie, lider pe piata de paste fainoase si detinator al brandurilor Pambac, Grania, Gata si Flavora.
Publicat 11 mai 2022 Expiră 10 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.