Publicat 03 Mai 2019 | Reactualizat 02 Iun 2019 | Expiră 03 Iun 2019

Specialist resurse umane

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Suntem in cautarea unui profesionist in domeniul resurselor umane care sa intregeasca echipa noastra. Ne dorim alaturi o persoana pasionata, care sa aiba capacitatea de a indeplini atributiile mentionate in acest anunt. Oferim pachet salarial atractiv, beneficii motivante, un mediu de lucru placut si dinamic unde se pot acumula cunostinte si dobandi o bogata experienta.
Va rugam sa aplicati doar in situatia in care corespundeti cerintelor mentionate, interviul va cuprinde si o parte de testare cu intrebari legislative si de payroll.

  • Studii superioare finalizate (cu diploma de licenta si/sau master) in domeniul socio-uman: Administrarea si dezvoltarea resurselor umane, Sociologie, Psihologie;
  • Cunostinte aprofundate de legislatia muncii;
  • Absolvirea unui curs acreditat de Inspector Resurse Umane si/sau Inspector Salarii reprezinta un avantaj si poate fi un criteriu de departajare a candidatilor;
  • Experienta anterioara similara de minim 1 an in urmatoarele arii de expertiza: administrare personal, salarizare si recrutare entry-level;
  • Cunostinte termene Revisal;
  • Cunostinte operare PC;
  • Meticulozitate, rabdare si atentie la detalii;
  • Persoana comunicativa, amabila si implicata;
  • Persoana discreta, capabila sa trateze informatiile pe care le detine intr-un mod confidential;
  • Disponibilitate pentru asumarea unui angajament pe termen indelungat.

Descrierea jobului

Responsabilitati:

  • Coordonarea intregului proces de recrutare pentru roluri preponderent entry-level: conceperea anuntului de recrutare, selectarea celor mai potrivite canale de recrutare in functie de specificul rolului si de bugetul companiei, postarea anuntului, selectarea CV-urilor, programarea candidatilor la interviu, sustinerea interviurilor ``face to face``, ofertarea candidatilor;
  • Intocmirea si indosarierea contractelor individuale de munca si gestionarea modificarilor ce apar pe parcursul desfasurarii raportului de munca: acte aditionale, decizii de suspendare si incetare a suspendarii, incetarea contractelor de munca;
  • Elaborarea si actualizarea fiselor de post;
  • Actualizarea regulamentului intern;
  • Evaluarea anuala a angajatilor;
  • Intocmirea adeverintelor pentru salariati (vechime, stagiu, medic, banca etc.);
  • Oferirea de suport angajatilor companiei;
  • Consilierea managementului companiei in adoptarea unor strategii privind sistemul de motivare, retentie, recompensare, training si eficientizarea cheltuielilor cu personalul;
  • Evidenta tuturor tipurilor de concedii ale angajatilor;
  • Intocmirea pontajului si a programului de lucru;
  • Coordonarea procesului de salarizare: concedii de odihna, concedii medicale, concedii fara plata, absente nemotivate, spor de weekend, compensare munca de noapte, popriri etc.,
  • Intocmirea dosarului de recuperare pentru concediile medicale si depunerea acestuia la CASMB;
  • Colaborarea cu furnizorul SSM si cabinetul de medicina muncii.
Beneficii:
  • Salariu motivant, cu posibilitati de majorare, in functie de nivelul de implicare si rezultatele profesionale;
  • Pachet de beneficii compus din: tichete de masa, prime sau tichete cadou oferite cu ocazia Sarbatorilor, abonament servicii medicale - Clinica MedLife;
  • Locatie centrala, in apropierea statiei de metrou Piata Unirii;
  • Mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara si motivata.

Descrierea companiei

Cu 9 ani de experienţă în vânzarea şi cumpararea metalelor, pietrelor preţioase, a ceasurilor de lux, precum şi a acordării de credite rapide de bani lichizi prin amanetare de bunuri, Casa Amanet Gold Services s-a extins rapid în ultimii ani pe piaţa aurului, argintului, diamantelor şi a împrumuturilor nebancare pe termen scurt, devenind una dintre cele mai prestigioase companii de credit financiar non-bancar din România.

Ne-am început activitatea prin deschiderea primei noastre case de amanet în vara anului 2010, ajungând în prezent la un număr de 11 agenţii: 10 situate în Municipiul Bucureşti şi una în Alexandria, judeţul Teleorman. Din dorinţa de a facilita recircularea aurului şi a pietrelor preţioase şi de a da o nouă valoare frumosului, la sfarşitul anului 2014, am înfiinţat bijuteria A.G.S., care se integrează perfect misiunii şi valorilor A.G.S. destinate segmentului de lux al iubitorilor de bijuterii rafinate.

Suntem dedicati oferirii de excelenţă în serviciile noastre şi ne adaptăm permanent exigenţei şi particularităţilor clienţilor noştri prin transparentă, rapiditate, siguranţă şi fidelitate. Valorile care stau la baza modelului nostru de afaceri sunt integritate, adaptabilitate, profesionalism şi leadership.

www.casa-amanet.com

Expirat
Specialist resurse umane  -  SC Amanet Gold Services SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close