Candidatul Ideal
Specialist Resurse Umane si SSM, Galati, 3000 - 4000 RON
Descrierea jobului
Scop principal:
Asigura suportul administrativ si operational pentru livrarea documentelor si rapoartelor solicitate, implementeaza modificarile intervenite cu privire la schimbarile organizationale si administrative cu impact asupra angajatilor, in acord cu regulile si procedurile societatii;
Asigura integralitatea si consistenta informatiilor despre angajati in sistemele corespunzatoare, precum si in dosarele de personal;
Lucreaza impreuna cu business partenerii si departamentul de compensatii si beneficii pentru a solutiona solicitarile angajatilor, ale managerilor sau pregatirea unor rapoarte lunare si/sau ad-hoc cu privire la diverse evolutii din ciclul de viata ale unui angajat;
Asigura conformitatea cu prevederile legale din domeniul administrarii de personal;
Intocmirea documentelor de angajare si a documentelor dosarului de personal, in mod corect si in termenul legal (contracte individuale de munca, acte aditionale, fise de post, decizii, suspendari/incetari contracte de munca etc);
Intocmirea adeverintelor de salariat, venit, medicale etc.;
Operare in Revisal
Cunostiinte SSM
Colectarea si centralizarea tuturor informatiilor justificative privind statul de plata (pontaje, concedii medicale, de odihna, modificari de salarii, prime, bonusuri etc.);
Intocmirea statului de plata, a declaratiei 112 si a notelor contabile
Colaborare cu institutiile de stat: ANOFM, CASA DE PENSII, ITM, Inspectoratul General pentru Imigrari, Casa de Asigurari de Sanatate;
Gestionarea bazei de date a angajatilor si dosarele de personal (atat in format fizic cat si electronic);
Evidenta si corespondenta privind popririle salariatilor;
Colectează și verifică pontajele, orele suplimentare, concediile și alte elemente necesare pentru calculul salarial.
Realizează calculul salariilor și întocmește statul de plată lunar, inclusiv deduceri, rețineri, bonusuri etc.
BENEFICII
Pachet salarial atractiv -se va discuta in cadrul interviului;
Prima de Paste/Craciun;
Tichete de masa;
Asigura suportul administrativ si operational pentru livrarea documentelor si rapoartelor solicitate, implementeaza modificarile intervenite cu privire la schimbarile organizationale si administrative cu impact asupra angajatilor, in acord cu regulile si procedurile societatii;
Asigura integralitatea si consistenta informatiilor despre angajati in sistemele corespunzatoare, precum si in dosarele de personal;
Lucreaza impreuna cu business partenerii si departamentul de compensatii si beneficii pentru a solutiona solicitarile angajatilor, ale managerilor sau pregatirea unor rapoarte lunare si/sau ad-hoc cu privire la diverse evolutii din ciclul de viata ale unui angajat;
Asigura conformitatea cu prevederile legale din domeniul administrarii de personal;
Intocmirea documentelor de angajare si a documentelor dosarului de personal, in mod corect si in termenul legal (contracte individuale de munca, acte aditionale, fise de post, decizii, suspendari/incetari contracte de munca etc);
Intocmirea adeverintelor de salariat, venit, medicale etc.;
Operare in Revisal
Cunostiinte SSM
Colectarea si centralizarea tuturor informatiilor justificative privind statul de plata (pontaje, concedii medicale, de odihna, modificari de salarii, prime, bonusuri etc.);
Intocmirea statului de plata, a declaratiei 112 si a notelor contabile
Colaborare cu institutiile de stat: ANOFM, CASA DE PENSII, ITM, Inspectoratul General pentru Imigrari, Casa de Asigurari de Sanatate;
Gestionarea bazei de date a angajatilor si dosarele de personal (atat in format fizic cat si electronic);
Evidenta si corespondenta privind popririle salariatilor;
Colectează și verifică pontajele, orele suplimentare, concediile și alte elemente necesare pentru calculul salarial.
Realizează calculul salariilor și întocmește statul de plată lunar, inclusiv deduceri, rețineri, bonusuri etc.
BENEFICII
Pachet salarial atractiv -se va discuta in cadrul interviului;
Prima de Paste/Craciun;
Tichete de masa;
Joburi similare