Specialist Resurse Umane(Administrare Personal / Salarizare)

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere

Candidatul Ideal

• Minim diploma de licenta in domeniul psihologie, sociologie, pedagogie, drept, economie, administrarea afacerii sau echivalent.
• Minim 1-2 ani de experienta in domeniul Resurselor Umane, avand cunostinte solide in intelegerea si aplicabilitatea legislatiei in administrarea si salarizarea personalului.
• Cunostinte SAP – Module HR (avantaj), Revisal
• Cunostinte MS Office (Excel, Outlook, Poowerpoint, Word)
• Abilitati limba engleza (avantaj nivel mediu/avansat)
• Abilitati analitice si de rezolvare a problemelor, munca in echipa
• Bun nivel de comunicare si abilitati de prezentare atat verbal cat si in scris

Descrierea jobului

Responsabilitati Specialist Administrare Personal:

• Cunoasterea si aplicarea procedurilor, instructiunilor si documentelor specifice in procesele de resurse umane
• Integrarea in companie a angajatilor: semnarea contractelor, colectarea documentelor pentru dosarul personal, asigurarea fluxului fiselor de post (semnarea si arhivarea acestora)
• Tranzactii SAP - prelucrare informatii: gestionarea si actualizarea datelor personale in sistem, modulul OM (Organization Management- organigrama), modulul de pontaje (time management), Incetare contracte, mdoficare program de lucru, customizare (program de lucru special, flex, program redus sarcina), rapoarte de personal
• Primire si Eliberare documente
• Cercetari disciplinare, interviu exit
• Servicii: furnizor – gestionare relatie si derulare servicii pentru angajati (ex: cantina, transport, servicii medicale, tichete de masa, activitati sportive si recreative, etc)
• Analize, indicatori, rapoarte si statistici de administrare personal
• Face parte din proiecte și procese complexe de Resurse Umane

Responsabilitati Specialist Salarizare:

• Efectuarea unor sarcini de resurse umane care presupun cunoștințe avansate de legislația muncii precum și cunoștințe legislație salarizare
• Respectă și cunoaște procedurile standard specifice proceselor departamentului de Resurse Umane
• Gestionarea schimbarilor taxelor salariale
• Gestionarea maririlor salariale
• Rețineri salariale, avans, bonusuri, MBOs (Management by Objectives – bonus management)
• Printarea si distribuirea fluturasilor de salarii
• Trimiterea informațiilor privind modificările salariale, verificarea corectărilor și trimiterii prezenței, verificarea salariilor, distribuirea tichetelor cadou
• Aplicarea cunostintelor de legislatie legala salarizare
• Calcul si virament salarial
• Consiliere angajați: calculul salariului, reclamații cu privire la cantină, retenții salariale
​• Studii salariale de piață
​• Gestionare declarații (112, 402)
​• Responsabil de verificarea, si transmiterea datelor lunare pentru calculul de salariu
• Lucrul independent cu diferite instrumente software (ex. Employee Self Service)
• Defineste si transmite rapoarte din aria sa de activitate, catre Management
• Raportare lunară salarii
• Analize, statistici de salarizare
• Creare, revizuire instrucțiuni, proceduri, formulare
Rapoarte contabilitate (fond handicap, concedii medicale, concedii de odihna, provizioane bonusuri, subventie cantina)
• Rapoarte controlling (Headcount, Productivitate, Head Hours, Organisational Changes)
• Indicatori departamentali ROHR -admin & Payroll (lunari)
• Bugetare Salarizare STRO
• Gestionare proces pentru bonusul de performanță
• Customizari interne, Customizări modificari legislative

Descrierea companiei

Când o firmă ca STABILUS îşi construieşte cu succes o poziţie de lider pe plan mondial, acest lucru se datorează şi faptului că firma urmăreşte o strategie pe termen lung, bazată pe încredere şi pe un fel corespunzător de a acţiona. Arcurile cu gaz şi amortizoarele de vibraţii hidraulice ale firmei STABILUS Romania sunt utilizate în multe sectoare industriale din lume: în sectorul auto, industria mobilei, serviciile de construcţii, produsele medicale şi tehnologia de reabilitare.

Tradiţia în cinematică, respectarea cu exigenţă a standardelor de calitate şi spiritul inovator al ţării de origine - Germania - constituie temelia companiei STABILUS. Pe aceasta bază STABILUS Romania oferă angajaţilor săi perspective interesante, condiţii de muncă exemplare şi beneficii suplimentare. Stabilus Romania contribuie la creşterea economică a României, oferind oportunitati de angajare iar construcţia noilor fabrici atestă dorinţa fermă de a rămâne aici pe termen lung. Pentru angajaţii noştri, vom crea un mediu în care să se simtă confortabil, să continue să-şi dezvolte competenţele şi să împace viaţa profesională cu cea de familie.

Publicat 30 sept. 2021 Reactualizat 28 oct. 2021 Expiră 30 oct. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos