Publicat 23 Aug 2019 | Reactualizat 15 Sep 2019 | Expiră 22 Sep 2019

Specialist recrutare

1 post

Candidatul ideal

• Absolvent studii superioare;
• Cel putin 2 ani de experienta in recrutare in companii mari/medii;
• Cunoasterea tehnicilor si metodelor de intervievare;
• Cunostinte operare PC – MsOffice (word, excel, outlook);
• Cunostinte de limba italiana - avansat;
• Cunostintele de limba engleza – nivel mediu/ avansat constituie un avantaj;
• Cunoasterea mediului si dinamicii pietei fortei de munca;
• Studii post-universitare / master in domeniul resurselor umane constituie un avantaj.

Descrierea jobului

• Participa la planificarea, organizarea si implementarea proceselor si proiectelor de recrutare si selectie, folosind diferite strategii si surse, pentru a atrage cu succes candidatii potriviti la nivelul de calitate stabilit si într-un interval de timp definit, aplicand Procedura de Recrutare în vigoare;
• Candidatul selectat va face parte din departamentul de resurse umane, si va fi, in special, responsabil cu recrutarea, selectia si angajarea personalului necesar companiei;
• Identifica nevoile de recrutare si realizeaza profilul candidatului ideal si asigura suport in definirea competentelor cerute pentru o pozitie;
• Identifica si administreaza canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante si publica anuntul pe canalele agreate;
• Consulta toate bazele de date disponibile cu candidati interni sau externi pentru a identifica si alti candidati cu un profil asemanator;
• Concepe si posteaza anunturile de recrutare pe baza discutiilor cu responsabilii de departamente;
• Selecteaza candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului;
• Contacteaza candidatii interni si/sau externi selectati pentru pozitiile disponibile si programeaza interviuri telefonice/interviuri/teste;
• Participa activ in cadrul procesului de intervievare si selectie a candidatilor;
• Prezinta oferta de angajare candidatului;
• Propune noi surse si metode de recrutare, intervievare si testare;
• Administreaza si asigura actualizarea bazei de date cu candidati pentru fiecare stadiu al procesului de recrutare si selectie pentru toate proiectele in derulare;
• Informeaza candidatii cu privire la rezultatul procesului de selectie oferind feedback tuturor celor implicati in procesul de selectie;
• Intocmeste rapoarte de recrutare si selectie;
• Reprezinta compania la evenimentele de resurse umane aferente recrutarii (targuri de job-uri, prezentari la facultati/ universitati, evenimente interne/externe, etc. );
• Monitorizeaza permanent piata de resurse umane, urmarind miscarile de personal din interiorul competitiei si noile posturi aparute in structurile competitorilor.

Descrierea companiei

AlmavivA este grupul italian lider in domeniul Tehnologiei Informației și Comunicațiilor,ce dezvoltă soluții me­nite să stimuleze evoluția sis­temelor și proceselor operaționale ale întreprinderilor și administrațiilor publice.

AlmavivA Services este o filială a companiei AlmavivA Contact Spa care operează în domeniul CRM – Customer Relationship Management, ce oferă servicii de asistență clienți marilor companii de telecomunicație și transport aerian.
Din anul 2016, AlmavivA Services răspunde exigențelor din spațiul Uniunii Europene cu o gamă vastă și inovatoare de servicii de înaltă calitate.
În prezent, societatea își desfăsoară activitatea în 4 sedii din România: 2 la Iași, 1 la Bacău și 1 la Craiova, depășind un număr de 1600 angajați.

Specialist recrutare  -  S.C. ALMAVIVA SERVICES S.R.L.

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close