Candidatul Ideal
Suntem în căutare de colegi noi! Angajăm Specialist Raportari Monitorizari pentru a se alatura echipei noastre! Dacă ești organizat, atent la detalii și ai experiență în domeniul deșeurilor sau al proceselor administrative, te invităm să aplici!
Cerințe:
• Experiență în analiza bazelor de date/ raportarilor
• Abilități excelente de organizare și atenție la detalii;
• Capacitatea de a lucra cu volume mari de date și de a respecta termenele-limită;
• Cunoștințe de operare în AX 365 sau alte sisteme ERP reprezintă un avantaj;
• Cunoasterea de operare a pachetului microsoft 365: excel, word, pp
Cerințe:
• Experiență în analiza bazelor de date/ raportarilor
• Abilități excelente de organizare și atenție la detalii;
• Capacitatea de a lucra cu volume mari de date și de a respecta termenele-limită;
• Cunoștințe de operare în AX 365 sau alte sisteme ERP reprezintă un avantaj;
• Cunoasterea de operare a pachetului microsoft 365: excel, word, pp
Descrierea jobului
Responsabilități principale:
Beneficii:
Dacă te regăsești în aceste cerințe și ești motivat să contribui la eficientizarea activităților noastre, te invităm să aplici!
- Monitorizarea și verificarea zilnică a situațiilor centralizate privind cantitățile de deșeuri preluate și sortate
- Urmărirea și centralizarea datelor privind activitatea stației de tratare a apelor uzate.
- Supravegherea situațiilor privind cantitățile de deșeuri aflate în procesul TMB (Tratarea Mecanico-Biologică)
- Verificarea fluxului de deșeuri în toate etapele procesului.
- Centralizarea și transmiterea rapoartelor zilnice privind utilajele aferente punctelor de lucru către ADID Timisoara (Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Deşeuri Timiş)
- Întocmirea referatelor pentru emiterea facturilor către clienți, în colaborare cu departamentul financiar.
- Elaborarea documentațiilor specifice biroului și a celor necesare pentru licitațiile de adjudecare a serviciilor.
- Întocmirea raportărilor statistice solicitate de diverse instituții și organizații.
- Operarea în programul AX 365: întocmirea, completarea și modificarea comenzilor pentru prestații ocazionale.
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv;
- Al 13-lea salariu;
- Tichete de masa in valoare de 40 lei/zi lucrata;
- Prime Sarbatori si Ziua Firmei.
- Pachet servicii medicale;
- Spor de fidelitate incepand cu doi ani vechime in companie: 5%, care ajunge pana la 25%, aplicat la salariul de incadrare;
Dacă te regăsești în aceste cerințe și ești motivat să contribui la eficientizarea activităților noastre, te invităm să aplici!
Joburi similare