Candidatul Ideal
Cerințe:
- Studii superioare în domeniul construcțiilor sau inginerie civilă;
- Experiență relevantă în întocmirea ofertelor financiare și devizelor, preferabil în infrastructură apă–canal și drumuri;
- Cunoștințe solide în folosirea programelor de devize (INTERSOFT sau echivalent);
- Abilități avansate de analiză și calcul matematic;
- Atenție la detalii și capacitate de organizare a volumului mare de informații;
- Abilități bune de comunicare și negociere cu furnizorii și subcontractanții;
- Capacitatea de a respecta termene stricte și de a lucra independent;
- Cunoștințe privind legislația în vigoare în domeniul construcțiilor;
- Disponibilitate pentru lucrul în Oradea.
Descrierea jobului
- Introducerea articolelor de deviz în programul specializat INTERSOFT;
- Stabilirea furnizorilor de materiale și echipamente pentru întocmirea ofertelor;
- Solicitarea de oferte de preț de la furnizorii de materiale și echipamente;
- Realizarea analizei comparative a ofertelor primite de la furnizori;
- Întocmirea și verificarea listelor de cantități conform descrierilor de lucrări și planșelor din proiectul tehnic;
- Întocmirea ofertei tehnico-economice în conformitate cu cerințele documentației pentru participarea la licitații publice;
- Studierea documentației (caiete de sarcini, fișe de date, planșe, memoriu tehnic);
- Solicitarea de clarificări în termen (unde și dacă este cazul);
- Întocmirea răspunsurilor la solicitările de clarificări pentru ofertele predate, corelate cu devizele;
- Comunicarea subcontractanților către biroul Eligibilitate;
- Urmărirea proiectelor;
- Cunoașterea legislației în vigoare;
- Întocmirea graficelor de execuție;
- Cunoștințe reale de calcule matematice/formule matematice pentru determinarea necesarului de materiale;
- Răspunderea pentru procedura întocmită, pentru cantitățile și valorile introduse în oferta tehnico-financiară realizată.
Descrierea companiei
Cine este Adecco? Adecco Romania este parte a The Adecco Group, lider local si mondial in furnizarea de servicii de resurse umane. Cu peste 33.000 de angajati full time si aproximativ 5.100 de sucursale, Adecco este prezent in peste 60 de tari si teritorii. În Romania, compania gestionează peste 8.000 de persoane plasate, are o baza de date cu peste 500.000 de candidaţi şi deserveste zilnic peste 600 de clienţi, toate acestea prin intermediul colegilor din cele 15 sucursale raspandite in intreaga tara.
Misiunea noastra este sa oferim oamenilor oportunități de angajare în orice etapă a carierei profesionale, iar companiilor, talentele de care au nevoie. Consultantii nostri sunt entuziasti si pasionati, sunt profesionisti specializati in domenii si industrii multiple, au experienta si capacitatea de a-ti intelege dorintele si planurile de cariera si de a gasi job-ul potrivit pentru tine. Credem in tine! Construirea unei cariere durabile este un proces continuu in care ai nevoie de motivatie, un plan de actiune, flexibilitate si disciplina. Succesul inseamna cunoasterea calitatilor personale si increderea in acestea. Descopera Adecco si vino sa desenam calea in cariera impreuna. Noi si voi, suntem Adecco. Daca nu ai gasit un rol potrivit experientei tale, dar vrei sa fii la curent cu job-urile din piata, viziteaza website-ul adecco.ro, sectiunea RESURSE, unde iti poti inregistra CV-ul în baza de date Adecco. Ai vrea ca totul sa fie mai rapid si mai simplu de atat? Atunci descarca aplicația Adecco Jobs valabilă în AppStore și GooglePlay si fii la curent cu noile job-uri.
Ne gasesti si pe Facebook, Linkedin, Twitter si Instagram ! Toate datele și CV-urile sunt tratate cu confidențialitate si vor fi luate în considerare în proiectele ce corespund experienței tale profesionale.