Publicat 12 Oct 2017 | Expiră 11 Nov 2017

Specialist Monitorizare si Suport Vanzari Postpaid

1 post

Candidatul ideal


Studii superioare (terminate sau in curs de finalizare)
Minimum 2 ani experienta in vanzari
Experienta anterioara in vanzari telecomunicatii (constituie un avantaj)

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Bune abilitati interpersonale si de comunicare
Orientare catre client
Orientat spre rezultate
Spirit de echipa
Proactivitate
Cunostinte despre produsele si serviciile de telecomunicatii
Cunostinte de limba engleza
Cunostinte de Microsoft Office
Carnet de conducere – categoria B

Mediul de munca:
Munca se desfasoara la birou si pe teren in cazul vizitelor regulate in magazine

Descrierea jobului

Contribuie la atingerea obiectivelor de vanzari postpaid prin partenerii din zona alocata, prin oferirea de suport in procesul de vanzare si asigurarea respectarii standardelor de imagine Telekom, a politicilor si procedurilor companiei.
Identificarea tendintelor pietei de telecomunicatii prin analiza competitiei in zona alocata, cu scopul de a dezvolta in mod activ actiuni de crestere a vanzarilor.

RESPONSABILITĂŢI:
Contribuie la implementarea strategiei de vanzari postpaid din punct de vedere calitativ (oferte, imagine, brand/POS, vizite) si cantitativ (vanzari SIM-uri, abonamente, retentii etc.) cu scopul de a creste vanzarile in zona alocata
Monitorizeaza indicatorii de vanzari pentru partenerii alocati cu scopul de a oferi suport si a propune actiuni concrete de crestere a vanzarilor
Implementeaza si monitorizeaza actiunile personalizate si campaniile promotionale initiate, cu scopul de a optimiza rezultatele la nivelulpunctelor de vanzare postpaid;
Implementeaza si monitorizeaza proiectele cu impact in zona alocata, cu scopul de a creste vanzarile de produse si servicii postpaid
Ofera suport constant prin vizitele la magazinele din zona alocata, conform traseului stabilit la fiecare inceput de luna si ori de cate ori sunt actiuni de lansare de noi produse si servicii, schimbari de aplicatii sau actiuni promotionale, cu scopul de monitorizare a activitatii si de suport in atingerea obiectivelor de vanzare
Monitorizeaza respectarea standardelor de imagine a brandului Telekom si revizuieste expunerea acestora in acord cu regulile interne de mercantizare in toate punctele de vanzare postpaid ale zonei alocate, cu scopul de a asigura uniformizarea imaginii brandului
Monitorizeaza interactiunile agentilor de vanzare postpaid cu clientii si ofera feedback si suport in vederea imbunatatirii activitatii si cresterii vanzarilor
Monitorizeaza progresul propunerilor de imbunatatire a activitatii agentilor de vanzare postpaid cu scopul de a eficientiza activitatea
Monitorizeaza si colecteaza periodic indicatori specifici de vanzare (impactul ofertelor asupra consumatorilor, tendințele de consum, tendinte de mercantizare etc.) cu scopul de a propune masuri proactive de imbunatatire a vanzarilor
Dezvolta o buna relatie de lucru cu colegii si cu agentii din magazinele postpaid din portofoliu, pastrand permanent legatura cu acestia pentru a identifica oportunitati de crestere a vanzarilor;

Specialist Monitorizare si Suport Vanzari Postpaid  -  Telekom Romania Mobile Communications S.A.