
Specialist logistica transportului
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cautam Specialist logistica transportului care are experienta intr-o pozitie similara.
Vei avea 2 roluri importante, fiecare cu cate un set de responsabilitati clare si masurabile:
- Responsabil logistica transport
- Responsabil parc auto
- Cunoasterea activitatilor legate de logistica / achizitie, transport (intern si international);
- Cunoasterea sistemului pentru Bursa Transporturilor
- Capacitatea de gestionare a mai multor proiecte simultan
- Optimizarea fluxurilor de livrare si a costurilor
- Cunostinte bune de utilizare MS Office
- permis de conducere cat.B
Descrierea jobului
Sa implementezi strategia pe care o decidem trimestrial, pentru ca avem un plan de 10 ani si practic ceea ce facem la fiecare trimestru este sa stabilim obiectivele si rezultatele cheie care ne duc cel mai aproape de planul nostru pe 10 ani. Iata 2 obiective importante pentru zona de logistica:
- Asigurarea transportului articolelor de la furnizori catre beneficiari, in conformitate cu solicitarile de achizitie si livrare.
- Preluarea articolelor achizitionate din punctele vamale, gestionarea acestora in centre logistice si transportul grupat pe criterii de ruta si caracteristici client, in timp si documentatie adecvata.
- Negociaza diverse tarife de la partenerii interni pentru transport, formalitati vamale, depozitare si manipulare
- Ofera suport centrului logistic pentru gestionarea conforma in livrarea articolelor catre clientii finali
- Stabileste si comunica, cu partile interesate, conditiile de transport si livrare
- Verifica realizarea conforma a receptiei articolelor transportate
- Creeaza si dezvolta relatii cu diversi parteneri implicati in procesul de achizitii si lolgistica.
- Efectueaza diverse calcule de cost in diferite scenarii si propune spre aprobare solutia optima
- Realizeaza inregistrarile si rapoartele specifice activitatii de transport & logisticaVerifica si gestioneaza documentele de transport
Ce se intampla dupa ce aplici
Daca consideri ca esti omul potrivit care sa ne ajute sa crestem in accord cu viziunea pe 10 ani, ca poti sa-ti indeplinesti responsabilitatile si ca ti se potrivesc valorile noastre, atunci abia asteptam sa ne auzim. Aplica la acest job si vei primi un raspuns daca te califici pentru un prim interviu scurt de 30min prin care sa ne cunoastem.
Daca dupa aceasta discutie consideram ca poti fi persoana potrivita, atunci vom avea un interviu detaliat de 2 ore.
Daca toate lucrurile sunt ok, vom discuta despre o oferta atractiva de recompensare care sa ne puna pe aceeasi pagina si sa putem lucra impreuna.
Beneficiile principale ale acestui post sunt:
Pachet salarial conform cu experienta demonstrata
Dezvoltarea profesionala si personala printr-un program de instruiri adecvat dezvoltarii profilului necesar postului.
In ultima etapa de selectie, vom inregistra obiectivele stabilite si te vom ruga sa le actualizezi saptamanal. Daca performanta este cea asumata in perioada de proba (sau aproape de cea asumata), atunci avem inceputul unei prietenii pe termen lung.
Cu cine vei lucra
Vei lucra intr-o echipa tanara dar si cu oameni care au o experienta importanta si rezultate exceptionale in dezvoltarea produselor de tip Smart City, o echipa care stapaneste toate etapele in ceea ce priveste aceste produse, de la dezvoltare, proiectare, fabricare, pana la operare, training si service.
Asa ca, daca iti place sa faci lucrurile sa se intample, cu siguranta te vei intelege bine cu toata echipa.
Activitatea se desfasora in format fizic, la sediul nostru din Iasi.
Descrierea companiei
Viziunea noastra si de ce facem acest business
Vrem ca in urmatorii 10 ani sa inovam, producem si integram solutii smart city la nivel mondial.
Dorim sa devenim un reper in categoria solutiilor Smart City la nivel global prin performanta produselor si calitatea serviciilor oferite.
Cine suntem si cum lucram
Urbio este o firma cu capital romanesc unul dintre cei mai importanti operatori in piata iluminatului public din Romania, cat si in piata sistemelor de tip “Smart City”. Folosim un sistem de management bazat pe obiective si rezultate cheie, ne stabilim obiective trimestriale si facem evaluari de progres la fiecare 2 saptamani, iar la sfarsitul trimestrului evaluam indeplinirea obiectivelor.
Managementul operational are la baza roluri si responsabilitati clare si masurabile, lucram cu proceduri si instructiuni de lucru, iar evaluarile de performanta le facem periodic pentru a ne asigura ca exista feedback corect si la timp, ceea ce genereaza posibilitati reale de dezvoltare si avansare profesionala, precum si un pachet salarial motivant, potrivit rezultatelor obtinute
Cu ce ne mandrim
Echipamentele noastre fabricate in Romania sunt utilizate in toate zonele geografice ale Romaniei, clientii nostrii fiind in proportie de peste 90% unitati administrative. Suntem mandri ca am livrat peste 600 sisteme de iluminat modernizate in intreaga tara.
Suntem pe piata din Romania din 2013 si avem propria unitate de productie din 2019
De-a lungul activitatii, Urbio a dezvoltat multiple colaborari cu parteneri de renume national si mondial (in principal colaborarea cu Telekom Romania Communications), generand proiecte cu o valoare a cifrei de afaceri de peste 10 milioane euro si parteneriate la nivel international
Valorile noastre
In companie avem 5 valori dupa care sa ne ghidam
Inovatie – nu suntem dispusi sa facem compromisuri in dezvoltarea produselor si serviciilor Urbio chiar daca acest lucru implica costuri mai mari.
Pasiune – credem cu tarie in calitatea oferita produselor si serviciilor noastre sustinuta de pasiunea echipelor de profesionisti care activeaza in cadrul proiectelor Urbio.
Integritate – credem cu tarie ca succesul companiei noastre este strans legat de respectarea integritatii, chiar daca acest lucru implica implementarea de mecanisme detaliate (timp alocat in proiectarea si implmentarea lor) si sustinute (costuri mai mari) in procesele de business ale companiei.
Profesionalism - nu suntem dispusi sa facem compromisuri in nivelul de pregatire al angajatilor si colaboratorilor, chiar daca acest lucru implica costuri si termene mai mari in realizarea si livrarea serviciilor si produselor.Educatia si spiritul de echipa – promovam si sustinem cresterea profesionala a angajatilor prin pregatirea continua si dezvoltarea unui climat organizational performant.