Candidatul Ideal
Descrierea jobului
Candidatul ideal
- Studii superioare economice, finalizate cu examen de licență.
- Experienţă în domeniu: Minim 2 ani.
- Cunoştinte legislaţie: cunoașterea cadrului legislativ cu impact în domeniul de activitate.
- Cunoașterea limbii engleze (nivel avansat).
- Cunoștințe IT: Deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Charisma CO, FI, MM;
- Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului;
- Posesor de carnet de conducere, categoria B.
Descrierea jobului
- Întocmirea și revizuirea anuală a Manualului de bugetare;
- Verificarea documentelor justificative (facturi, deconturi, NIR, etc) în vederea înregistrării lor în contabilitate. Urmărește existența tuturor anexelor conform contractelor comerciale și a reglementărilor financiare în vigoare;
- Verifică din punct de vedere financiar contractele comerciale;
- Participare la proiecte din punct de vedere financiar, urmărirea facturării proiectelor conform contract;
- Întocmirea bugetului anual și a previziunilor financiare după caz;
- Monitorizarea indicatorilor financiari de performanță stabiliți;
- Urmărirea rezultatelor reale, comparativ cu cele estimate, trage concluzii și face recomandări menite să corecteze situația;
- Raportarea lunară pe centre de cost, actual versus bugetat;
- Implementarea și monitorizarea alocării multidimensionale a cheltuielilor;
- Evidența contractelor cu furnizorii;
- Suport în dezvoltarea programului informatic;
- Verificarea și stabilirea de măsuri privind respectarea legislației financiar-contabile și fiscale;
- Urmărirea schimbărilor legislative în domeniul financiar contabil și informarea celor implicați;
- Întocmirea planului de îmbunătățire procese după caz în vederea eliminării riscurilor fiscale;
- Suport în cadrul controalelor efectuate de autorități și verificărilor efectuate de auditorii financiari;
- Măsuri de implementare și urmărire a recomandărilor audit/controale;
- Suport la întocmirea documentelor referitoare la obligațiile către autoritățile fiscale;
- Suport la întocmirea dosarului prețurilor de transfer;
- Întocmește fișele de calcul al prețurilor de vânzare și prezintă spre avizare Directorului Economic;
- Identifică, analizează și propune măsuri de management a riscurilor implementării de soluții de eficiență energetică, ofertare, măsurători și evaluare.
Ce îţi oferim noi
- Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă.
- Dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului.
- Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless.
- Lucrezi cu plăcere, sănătos și în siguranță: Dacă îți schimbi ochelarii de vedere, noi acoperim o parte din valoarea lor.
- Ești plătit dublu ca să mergi în vacanță: Da, ai citit bine. Ai o primă de vacanță! În plus, ai parte de mai multe zile libere decât angajații altor companii. După ce te întorci din concediu, noi îți decontăm o parte din valoarea serviciilor turistice.
- Punem accent pe dezvoltare: Te dezvolți în continuare, alături de noi, prin sesiuni de workshop-uri, training-uri și certificări noi.
Te-am făcut curios? Intră aici pentru a vedea mediul nostru de lucru.
E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal (definite de Regulamentul general privind protectia datelor nr. 2016/679 - „GDPR"), în scopul recrutării (stabilirii unei relații de muncă). Transmiterea oricăror date cu caracter personal cu privire la inițierea unei relații de muncă și/sau oricăror scopuri aflate în interesul dvs. reprezintă acordul dumneavoastră pentru prelucrarea datelor cu caracter personal de către E.ON Asist Complet.Pentru detalii suplimentare cu privire prelucrarea datelor cu caracter personal de către E.ON Asist Complet vă rugăm accesați: https://www.eon.ro/protectia-datelor și https://www.eon.ro/politica-de-utilizare-cookie-uri.
Descrierea companiei
E.ON Asist Complet S.A. este o companie membră a grupului E.ON România, care oferă servicii complete pentru confortul tău și al casei tale. Prioritatea și misiunea noastră este siguranţa clienților și a angajaților, dar și identificarea cât mai rapidă a soluțiilor care să satisfacă nevoile clientului. Astfel oferim cele mai mai bune servicii energetice și de întreținere - revizii și verificări ale instalațiilor interioare de gaz si montare de sisteme de siguranță pe instalația de gaz, verificări tehnice periodice ale centralei termice, dar și montarea de centrale termice și sisteme de aer condiționat.
Astăzi, peste 700 de angajați din Echipa E.ON Asist Complet, sunt constant activi pentru dezvoltarea constanta de soluții energetice și servicii de calitate, pentru o comunitate de peste 1 milion de clienți.
Cu fiecare alegere mică avem grijă de casa noastră mai mare. Astfel noi îți aducem soluții inovatoare de energie, totul din zona ta de confort, prin instalarea de pompe de caldură și panouri fotovoltaice.
Alege un viitor nelimitat de verde.



