Specialist Comunicare - Online, Administrator Social Media

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Studii
Salariu 3000 - 3500 RON
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere

Candidatul Ideal

- Studii superioare, de preferat în domeniile Marketing/Comunicare, Relații Publice/Jurnalism, Arte.

- Competențe excelente de comunicare scrisă și orală, în special în registrul business-to-business.

- Experiență în strategii de promovare online (Google AdWords) și în administrarea rețelelor sociale (FB Business Suite, FB Ads, grupuri FB, Tik Tok, Instagram, Twitter, Pinterest)

- Capacitate creativã şi cunoaştinte operare în sistemul adobe Ilustrator, Canva

- Cunostinte de baza ale instrumentelor de analiză web (Google Analytics)

- Cunostinte minime de SEO

- Campanii PPC Google Ads și FB Ads

- Campanii de e-mail lucrul cu Mailchimp sau similare

- La curent cu tendințele și bunele practici în marketingul digital.

- Experiență în scrierea de materiale de comunicare internă și externă, opțional experiență în relații publice.

- Cunoașterea și înțelegerea detaliată a tendințelor și mediului economic care impactează activitatea companiei sau disponibilitatea pentru a deprinde aceste cunoștințe.

- Creativitate, inițiativă, atenție la detalii.

- Ușurință, claritate, coerență în exprimarea ideilor atât în scris, cât și oral.

- Asumarea responsabilităților.

- Spirit antreprenorial.

- Adaptare la sarcini de lucru schimbătoare.

- Cunoștințe solide de MS Office Word, Power Point, Excel.

Descrierea jobului

Descrierea jobului

- Contribuie la definirea și realizarea strategiei de comunicare și marketing la nivel de companie, cu accent pe promovarea online.

- Raspunde solicitarilor clientilor.

- Participa activ la dezvoltarea conținutului și administrarea paginilor de social media (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Youtube, TikTok).

- Dezvoltă strategia de e-mail marketing, monitorizează și generează e-mailuri personalizate si newslettere către clienți și potențiali clienți.

- Identifică noi canale de comunicare și promovare, extinde baza de date a companiei și se asigură că informațiile despre produsele și serviciile sunt aplicate corect și la un numar cât mai mare de potențiali clienți.

- Identifică parteneri din domeniulserviciilor pentru realizarea de parteneriate.

- Acționează ca om de PR, reprezentând compania în relațiile cu presa, clienții și partenerii.

- Alte atribuții de marketing și comunicare, în funcție de acțiunile companiei.

- Furnizează materiale si informații către celelalte departamente.

Descrierea companiei

Profesional New Consult, are ca principal motto "Performanta inseamna succes", astfel, echipa PNC isi propune sa insufle tuturor partenerilor sai, fie cursanti, fie persoane juridice si fizice cu care societatea colaboreaza, conceptul de profesionalism, asigurandu-ne asadar, reciproc, calea spre succes. In viziunea noastra succesul reprezinta clienti satisfacuti de serviciile oferite, standarde inalte de lucru, profesionalism, competenta, operativitate si nu in ultimul rand recunoasterea numelui Profesional New Consult, ca o firma de prestigiu in domeniile in care activeaza.

http://www.profesionalnewconsult.ro
george.serban@profesionalnewconsult.ro
Publicat 27 ian. 2022 Reactualizat 3 feb. 2022 Expiră 26 feb. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.