Candidatul Ideal
Căutăm Responsabil Aprovizionare pentru Service-ul din Constanta, o persoană dinamică și eficientă, care să cunoască și să aplice în cadrul activității în companie procedurile specifice aprovizionării de piese de schimb pentru scule si utilaje. Vei lucra îndeaproape cu o echipă de colegi implicați în procesul de aprovizionare de scule, utilaje, accesorii, unelte și piese de schimb pentru acestea.
Cerințe și abilități:
Cerințe și abilități:
- studii medii/superioare;
- cunoștințe tehnice elementare (constituie avantaj);
- înțelegerea termenilor tehnici;
- cunoștințe solide privind utilizarea PC-ului (Microsoft Office - in special Excel, diverse motoare de căutare);
- abilități de comunicare și relaționare;
- cunoașterea limbii engleze – nivel avansat;
- domiciliul în Constanța sau împrejurimi.
Descrierea jobului
Atribuțiile postului:
Ce oferim:
- determinarea corectă a specificațiilor bunurilor care vor fi achiziționate;
- efectuarea și urmărirea comenzilor de mărfuri;
- urmărirea întregului proces de aprovizionare până la intrarea mărfurilor în depozitul companiei;
- înregistrarea mărfurilor achiziționate în gestiunea internă;
- gestionarea stocului de piese de schimb;
- efectuarea corespondenței comerciale cu partenerii din țară și străinătate.
Ce oferim:
- salariu net între 3600 și 3800 lei;
- participarea la programele de training;
- prime de sărbători;
- produse comercializate la preturi speciale;
- plan de carieră.
Descrierea companiei
Noi suntem Triton – cel mai mare furnizor de scule electrice pentru domenii industriale diverse, organe de asamblare si accesorii pentru fabricarea de mobilier si tâmplărie cu geam termopan din România (conform clasamentului întocmit de Camera de Comerț a României).
Joburi similare