Candidatul Ideal
Clientul nostru este o afacere 100% românească, înființată în anul 2012, cu sediul în zona București.
Sub umbrela sa s-au dezvoltat branduri renumite și îndrăgite în retailul alimentar, precum Sara Pretzel, Sara Bistro, Famous Waffles și Fior di Napoli. Activitatea principală se concentrează in zona restaurantelor, produselor de patiserie în magazine specializate. Compania este dedicata promovării obiceiurilor alimentare simple și gustoase, aducând bucurie prin produse proaspete.
Candidatul ideal: Cautam o persoană organizată, cu o atenție deosebită la detalii și caruia ii place sa se asigure ca activitatea administrativă funcționează fără cusur in toate restaurantele noastre.
Căutăm un profesionist proactiv care să gestioneze o gamă variată de sarcini administrative, de la corespondență la monitorizarea contractelor și documentelor esențiale la avize de functionare in totalitatea lor pentru fiecare punct de lucru
Sub umbrela sa s-au dezvoltat branduri renumite și îndrăgite în retailul alimentar, precum Sara Pretzel, Sara Bistro, Famous Waffles și Fior di Napoli. Activitatea principală se concentrează in zona restaurantelor, produselor de patiserie în magazine specializate. Compania este dedicata promovării obiceiurilor alimentare simple și gustoase, aducând bucurie prin produse proaspete.
Candidatul ideal: Cautam o persoană organizată, cu o atenție deosebită la detalii și caruia ii place sa se asigure ca activitatea administrativă funcționează fără cusur in toate restaurantele noastre.
Căutăm un profesionist proactiv care să gestioneze o gamă variată de sarcini administrative, de la corespondență la monitorizarea contractelor și documentelor esențiale la avize de functionare in totalitatea lor pentru fiecare punct de lucru
Descrierea jobului
Principalele Responsabilități:
Vei fi responsabil/ă de buna desfășurare a activităților administrative cheie, structurate astfel:
1. Sarcini Zilnice
Gestionarea Corespondenței: Administrarea mail-ului administrativ și a biroului (scanare, arhivare fizică/digitală, calendar).
Procesare Documente: Procesarea rapidă a informațiilor și documentelor (mail-fizic, scan, drive, calendar).
Documente Oficiale: Monitorizarea, actualizarea și arhivarea documentelor corporative (CF, firme, locații, autorizații, verificări).
Suport Echipă: Oferirea de suport informațional liderilor și managerilor.
Actualizare Date: Actualizarea bazei de date a colaboratorilor și a documentelor auto/apartamentelor închiriate
2. Sarcini Săptămânale și Ocazionale
Monitorizarea Proceselor: Urmărirea tuturor proceselor inițiate pentru a asigura că documentele sunt semnate, salvate și arhivate (raport săptămânal).
Rapoarte și Centralizare: Realizarea de rapoarte lunare de update (centralizator, către manageri/lideri).
Relația cu Terții: Păstrarea legăturii cu instituțiile publice, furnizorii autorizați, partenerii și cabinetele de avocatură.
Legal și Reglementări: Solicitarea de certificate constatatoare sau caziere, centralizarea declarațiilor interne pentru deșeuri și participarea la controalele instituțiilor publice.
Logistică: Monitorizarea deschiderii de noi puncte de lucru și oferirea de suport echipei.
Ce Căutăm la Tine (Cerințe Cheie):
Experiență anterioară relevantă pe un post similar (Admin manager, Secretariat, Suport- logistica)
Este un avantaj experienta anterioara in HORECA
Atenție Excepțională la Detaliu și abilități superioare de organizare.
Capacitatea de a procesa rapid informații și documente (viteză și acuratețe).
Abilități excelente de comunicare pentru a oferi suport managerilor.
Bune cunoștințe de operare PC (MS Office).
Ce vei avea de la noi:
Pachet salarial competitiv, tichete de masa, masina de serviciu, Mediu de lucru dinamic și suportiv
Vei fi responsabil/ă de buna desfășurare a activităților administrative cheie, structurate astfel:
1. Sarcini Zilnice
Gestionarea Corespondenței: Administrarea mail-ului administrativ și a biroului (scanare, arhivare fizică/digitală, calendar).
Procesare Documente: Procesarea rapidă a informațiilor și documentelor (mail-fizic, scan, drive, calendar).
Documente Oficiale: Monitorizarea, actualizarea și arhivarea documentelor corporative (CF, firme, locații, autorizații, verificări).
Suport Echipă: Oferirea de suport informațional liderilor și managerilor.
Actualizare Date: Actualizarea bazei de date a colaboratorilor și a documentelor auto/apartamentelor închiriate
2. Sarcini Săptămânale și Ocazionale
Monitorizarea Proceselor: Urmărirea tuturor proceselor inițiate pentru a asigura că documentele sunt semnate, salvate și arhivate (raport săptămânal).
Rapoarte și Centralizare: Realizarea de rapoarte lunare de update (centralizator, către manageri/lideri).
Relația cu Terții: Păstrarea legăturii cu instituțiile publice, furnizorii autorizați, partenerii și cabinetele de avocatură.
Legal și Reglementări: Solicitarea de certificate constatatoare sau caziere, centralizarea declarațiilor interne pentru deșeuri și participarea la controalele instituțiilor publice.
Logistică: Monitorizarea deschiderii de noi puncte de lucru și oferirea de suport echipei.
Ce Căutăm la Tine (Cerințe Cheie):
Experiență anterioară relevantă pe un post similar (Admin manager, Secretariat, Suport- logistica)
Este un avantaj experienta anterioara in HORECA
Atenție Excepțională la Detaliu și abilități superioare de organizare.
Capacitatea de a procesa rapid informații și documente (viteză și acuratețe).
Abilități excelente de comunicare pentru a oferi suport managerilor.
Bune cunoștințe de operare PC (MS Office).
Ce vei avea de la noi:
Pachet salarial competitiv, tichete de masa, masina de serviciu, Mediu de lucru dinamic și suportiv
Descrierea companiei
TalentSourcing HUB – Locul unde conectăm talentele cu companiile potrivite
La Sourcing HUB, știm că în spatele fiecărui CV e o poveste, iar în spatele fiecărui job – o oportunitate reală de creștere. Noi te ajutăm să găsești locul în care te potrivești cu adevărat, alături de o echipă care te vede și te apreciază pentru cine ești. Avem peste 20 de ani de experiență în recrutare și resurse umane, iar misiunea noastră este simplă: conectăm oameni cu companii în care pot crește, învăța și contribui cu adevărat.
Joburi similare