Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

SELECTIE ADMINISTRATORI AQUACARAS S.A.

AQUACARAS S.A.
7 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Anunț selecție Membri Consiliului de Administrație la Societatea AQUACARAS S.A.
Nr. posturi: 7 (șapte)

Data publicării anunțului: 09.09.2025
Termen-limită pentru depunerea dosarelor de candidatură: 30 de zile de la data publicării anunțului: 10.10.2025, ora 14.00
Dosarele de candidatură se depun astfel: în plic închis și sigilat la Registratura ADI „ACVABANAT” – REȘIȚA, Str. Piața 1 Decembrie 1918 nr.7, 320067, județ Caraș- Severin, și în format electronic pe adresa adiacvabanat@yahoo.com

Pentru informații suplimentare persoanele interesate sunt rugate să acceseze paginile de internet ale Societății AQUACARAS S.A. (https://aquacaras.ro/companie/guvernanta-corporativa/) și autorității publice tutelare ADI „ACVABANAT” ((https://acvabanat.ro/aquacaras-s-a/)) sau să contacteze reprezentantul expertului independent.

Persoană de contact: CĂTĂLIN BURDUȘA
Telefon: 0756-084.813
E-mail: catalin.burdusa@yahoo.com

CONDIȚII DE PARTICIPARE
  • Are cetățenie română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • Cunoaște limba română (scris și vorbit);
  • Are capacitate deplină de exercițiu;
  • Are o stare de sănătate corespunzătoare funcției pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberată de medicina muncii;
  • Nu a fost destituit dintr-o funcție publică și/sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;
  • Nu are înscrieri în cazierul judiciar și fiscal;
  • Nu a fost condamnat prin hotărâre judecătorească definitivă pentru infracțiunile prevăzute la art. 6 din Legea societăților nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare, pentru infracțiuni contra patrimoniului prin nesocotirea încrederii, infracțiuni de corupție, delapidare, fals în înscrisuri, evaziune fiscală, infracțiuni prevăzute de Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea și sancționarea spălării banilor – declarație pe propria răspundere;
  • Nu se află într-una din situațiile prevăzute de art.88 din Legea nr.161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenței în exercitarea demnităților publice, a funcțiilor publice și în mediul de afaceri, prevenirea și sancționarea faptelor de corupție, precum și cele referitoare la conflictul de interese și a statutului societății cu poziția de Administrator al societății;
  • Pe perioada executării mandatului/mandatelor nu a fost revocat din funcție în ultimii cinci ani.

CRITERII DE SELECȚIE SPECIFICE
Administrator 1
  • studii superioare finalizate cel puţin cu diplomă de licenţă şi experienţă în domeniul ştiinţelor inginereşti sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7 ani.
Administrator 2
  • studii superioare finalizate cel puţin cu diplomă de licenţă şi experienţă în domeniul ştiinţelor inginereşti, economice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7 ani.
  • Experiență de minim 4 ani în sectorul de activitate al respectivei întreprinderi publice (CAEN 3600, 3700)
Administrator 3
  • studii superioare finalizate cel puţin cu diplomă de licenţă şi experienţă în domeniul ştiinţelor juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7 ani.
Administrator 4
  • studii superioare finalizate cel puţin cu diplomă de licenţă şi experienţă în domeniul ştiinţelor inginereşti, economice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7 ani.
Administrator 5
  • studii superioare finalizate cel puţin cu diplomă de licenţă şi experienţă în domeniul ştiinţelor inginereşti, economice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7 ani.
Administrator 6
  • studii superioare finalizate cel puţin cu diplomă de licenţă şi experienţă în domeniul ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7 ani.
Administrator 7
  • studii superioare și experiență în domeniul științelor economice de cel puțin 7 ani
  • are competențe în domeniul contabilității și auditului statutar, dovedite prin documente de calificare pentru domeniile respective.
  • autorizat ca auditor financiar și înregistrat în Registrul public electronic de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spațiul Economic European sau din Elveția ori deține experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/entități de interes public, dovedită cu documente justificative.”.Toți candidații vor respecta următoarele criterii de selecție obligatorii, aplicându-se dispozițiile Art. 4, Art. 28, Art. 30 alin. (9), Art. 33, Art. 34 din OUG nr.109/2011, Art. 138^2 din Legea nr. 31/1990, Art. 65 alin.(1)-(5) din Legea nr. 162/2017.

CUMULUL DE CRITERII DE EVALUARE
  • Competențe profesionale specifice sectorului de activitate al ntreprinderii publice
  • Competențe profesionale de importanță strategică
  • Competențe de guvernanță corporativă
  • Competențe sociale și personale
  • Experiență pe plan local și/sau internațional
  • Competențe și restricții specifice
  • Reputație personală și profesională
  • Integritate
  • Independență
  • Expunere politică
  • Abilități de comunicare interpersonală
  • Aliniere cu scrisoarea de așteptări (doar pentru candidații din Lista Scurtă)
  • Diversitate de gen
  • Număr de mandate
  • Experiență în conducerea societăților sau regiilor autonome
  • Studii superioare finalizate
  • Înscrieri în cazierul fiscal și judiciar – zero

  • MODALITATEA DE EVALUARE
    Candidații selectați conform cerințelor, vor fi evaluați pe baza matricei profilului Consiliului, anexă la Profilul consiliului. Evaluarea se va face prin următoarele metode: Analiza Declarației de Intenție, Inteviu individual și Test psiho-aptitudinal.

    Notă: Conținutul dosarului de candidatură și modelele de formulare pot fi descărcate de pe paginile de internet ale Societății și autorității publice tutelare.
    Notă: Dosarele de candidatură incomplete, vor fi respinse.

    Anunțul a fost publicat
    • în presa românească (Bursa și Ziarul Financiar),
    • pe platforma de recrutare eJobs (https://www.ejobs.ro/) și
    • pe paginile de internet ale: Societății AQUACARAS S.A. (https://aquacaras.ro/companie/guvernanta-corporativa/)
    • ADI „ACVABANAT” - REȘIȚA (https://acvabanat.ro/aquacaras-s-a/)
    • AMEPIP (https://amepip.gov.ro/apt-local-central/)

    LISTA DETALIATĂ A DOCUMENTELOR NECESARE ÎN VEDEREA DEPUNERII CANDIDATURII DE CĂTRE PERSOANE FIZICE ȘI PERSOANE JURIDICE, ÎN FUNCȚIE DE ETAPELE PROCEDURII DE SELECȚIE

    Dosarul de candidatură va cuprinde următoarele documente:
  • Opis documente;
  • Curriculum Vitae, format Europass, redactat în limba română;
  • Adeverință care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate – original;
  • Cazier judiciar – original;
  • Cazier fiscal – original;
  • Copii după următoarele documente:
  • a) act de identitate (B.I./C.I./Pașaport) pentru persoane fizice, respectiv copie certificat de înmatriculare și certificat constatator pentru persoane juridice – obligatoriu;
    b) certificat de căsătorie sau alte acte – obligatoriu doar în cazul în care numele de pe actele depuse este diferit față de cel înscris pe actul de identitate copie – opțional;
    c) documente care să ateste nivelul studiilor absolvite (diplomă licență, master, doctorat cu supliment) – obligatoriu;
    d) alte documente care să certifice efectuarea altor specializări (diplomă de studii aprofundate și/sau certificate ANC cu supliment) – opțional;
    e) alte documente care să dovedească participarea la conferințe, seminare și/sau cursuri, fără certificare ANC (diplome de participare) – opțional;
    f) documente care să ateste experiența profesională în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de cel puțin 7 ani (carnet de muncă; adeverințe eliberate de angajatori – model solicitat de AMEPIP; etc) – obligatoriu;
    g) documente care să ateste experienţa în conducerea societăţilor sau regiilor autonome (certificat constatator de la Registrul Comerțului și/sau Act constitutiv, contracte de mandat/management, adeverințe eliberate de entitățile juridice în care au dobândit această experiență) – obligatoriu;
    h) documente care să ateste că este autorizat ca auditor financiar și înregistrat în Registrul public electronic de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spațiul Economic European sau din Elveția ori deține experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/entități de interes public, dovedită cu documente justificative. (carnet și/sau certificate profesionale eliberate de CAFR, atestate și/sau certificate profesionale eliberate de asociații profesionale în domeniul financiar, audit, expert contabil – CECCAR, și/sau decizii ale Consiliului de administrație și adeverință că deține sau a deținut funcția de membru în comitetul de audit) – obligatoriu pentru candidații care au optat pentru postul de Administrator 7.

    7. Formulare
    a) declarație privind postul/posturile pentru care optează candidatul (Formular 1);
    b) declarație privind statutul de independent (Formular 2);
    c) declarație privind neîncadrarea în situația de conflict de interese (Formular 3);
    d) declarație privind situaţiile prevăzute la art.4 din O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice (Formular 4);
    e) declarație privind situaţiile prevăzute la Art.30 alin.(9) din O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice (Formular 5);
    f) declarație privind situaţiile prevăzute la Art.33 din O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice (Formular 6);
    g) declarație cu privire la faptul că nu a desfășurat activități de poliție politică, așa cum sunt definite de lege (Formular 7);
    h) declarație cu privire la faptul că toate copiile după documentele depuse de către candidat, prevăzute la punctul 6, sunt conforme cu originalul (Formular 8);
    i) declarație privind expunerea politică (Formular 9);
    j) acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal care să confirme acordul candidatului de a se procesa datele sale personale în scopul realizării procedurii de selecție, precum și acordul de a permite verificarea informațiilor furnizate (Formular 10).

    Notă: Modelele de formulare pot fi descărcate de pe pagina de internet a autorității publice tutelare Asociația de Dezvoltare Intercomunitară „ACVABANAT” - REȘIȚA (https://acvabanat.ro/aquacaras-s-a/), și/sau de pe pagina de internet a Societății AQUACARAS S.A. (https://aquacaras.ro/companie/guvernanta-corporativa/).

    Notă: În cazul în care unul dintre documentele obligatorii, menționate mai sus, nu a fost depus de către candidat în dosarul de candidatură, iar candidatul nu îl transmite în timp util, respectiv în termenul prevăzut în anunțul de selecție, candidatura sa va fi respinsă.

    Descrierea jobului

    Conform contract de mandat

    Descrierea companiei

    Societatea AQUACARAS S.A. este persoană juridică de naționalitate română se organizează și funcționează potrivit reglementărilor legale în vigoare, respectiv Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 111/2016, cu modificările și completările ulterioare, Legea nr.31/1990 privind societățile, republicată cu modificările și completările ulterioare, în vederea realizării obiectului său de activitate și a îndeplinirii obiectivelor societății așa cum sunt stabilite prin Actul Constitutiv.

    Datele de identificare:
    • Denumire întreprindere publică: AQUACARAS S.A.
    • Cod de Identificare Fiscală este: RO 16868757
    • Număr înmatriculare: J11/831/2004
    • EUID: ROONRC. J11/831/2004
    • Sediul social: România, municipiul Reșița, str. Fîntânilor nr.1B, județ Caraș-Severin
    Obiectul de activitate al Societății este operarea serviciilor de alimentare cu apă și canalizare a cărui gestiune îi este delegată („Serviciile”), conform Contractului de Delegare, în aria delegării definită în respectivul contract. Societatea își desfășoară activitatea exclusiv pentru autoritățile locale care i-au delegat, prin Asociația de Dezvoltare Intercomunitară „ACVABANAT” – REȘIȚA, gestiunea serviciului de alimentare cu apă și de canalizare.
    • Domeniul principal de activitate este: Captarea, tratarea si distribuția apei. (CAEN Rev.3: 360).
    • Activitatea principală este: Captarea, tratarea si distribuția apei. (CAEN Rev.3: 3600).
    • Activități secundare: Colectarea și epurarea apelor uzate (CAEN Rev.3: 3700).
    • Alte activități: conform Actului Constitutiv.
    Societatea este licențiată și autorizată conform legislației în vigoare.
    Adunarea Generală a Acţionarilor este organul de conducere al societăţii care decide asupra activităţii acesteia şi stabilește politica economică şi comercială.
    Publicat 9 Sept. 2025Reactualizat 9 Sept. 2025Expiră 9 Oct. 2025
    Administrare cookies 🍪

    Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

    Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

    Vezi politica noastră de cookies.