Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Specialist adm. perform. si reporting

DISTRIGAZ SUD RETELE S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Experiență, calificări, cunoștințe și abilități:

  • Studii superioare finalizate cu diplomă de licență;
  • Experiență în activitatea de colectare, analiză și raportare date;
  • Cunoștințe Office (Excel, Word, PowerPoint) și SAP;
  • Capacitate de organizare, analiză și sinteză;
  • Abilități de comunicare scrisă și verbală;
  • Capacitate de lucru sub presiunea timpului și disponibilitatea la sarcini neplanificate;
  • Atitudine proactivă în soluționarea problemelor și realizarea obiectivelor;
  • Competențe de gestionare a relației cu clientul și a situațiilor conflictuale;
  • Experiență în domeniul distribuției gazelor naturale reprezintă avantaj.

 

Beneficii:

  • Asigurare medicală privată pentru tine și familie;
  • Acces la un program de dezvoltare personală și profesională;
  • Tichete de masă;
  • Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă;
  • Primă de vacanță.

Descrierea jobului

DISTRIGAZ SUD REȚELE recrutează!

 

SPECIALIST ADMINISTRARE PERFORMANȚĂ ȘI REPORTING – 1 post

LOCAȚIE BUCUREȘTI

 

DEPARTAMENT INGINERIE REȚEA

SERVICIUL ADMINISTRARE PERFORMANȚĂ ȘI REPORTING

 

La Distrigaz Sud Retele, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem.

 În prezent, căutăm o persoană cu capacitate de analiză și sinteză, orientată spre rezultat, care poate lucra sub presiunea timpului, pentru a se alătura echipei noastre, în calitate de Specialist administrare performanță și reporting.

 Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un viitor mai bun. Totul începe cu angajati remarcabili. Totul începe cu tine.

 

Ce vei face:

  • Vei asigura activitatea de monitorizare și raportare a indicatorilor de performanță a proceselor derulate în departament;
  • Vei elabora analize cu privire la performanța activității departamentului;
  • Vei colecta datele și informațiile și le vei transpune în formatul agreat la nivel de departament pentru raportări punctuale sau recurente, în funcție de reglementări și nevoile de business;
  • Vei centraliza KPI’s și te vei asigura de corectitudinea, coerența și uniformitatea rapoartelor sau situațiilor realizate;
  • Vei asigura elaborarea corectă și transmiterea la timp a rapoartelor, datelor și documenelor necesare raportărilor către ANRE;
  • Vei monitoriza bazele de date și fluxurile de lucru ce impun introducerea datelor și vei asigura consistența, calitatea și armonizarea rezultatelor din rapoarte ;
  • Vei participa la descrierea cerințelor de business și la dezvoltarea de noi instrumente utilizate în cadrul departamentului, la solicitarea managerului;
  • Vei testa aplicațiile informatice dezvoltate cu scopul de a eficientiza activitatea sau a armoniza procesul informatic cu cel business;
  • Vei propune soluții de îmbunătățire și eficientizare a activității;
  • Vei realiza analize privind performanța constructorilor și calcularea penalităților pentru constructori în caz de neîndeplinire a obligațiilor contractuale de către aceștia (nerespectare termene, obligații legale, cerințe interne etc);
  • Vei analiza cauzele reclamațiilor și sancțiunilor primite și vei propune acțiuni de optimizare a activităților din cadrul departamentului, împreună cu resposabilii operaționali.

 

Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.

 În cazul în care optezi să ne transmiți datele tale cu scopul de a candida pentru poziția menționată în prezentul anunț, te rugăm să iei cunoștință despre prevederile Notei de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților: https://www.distrigazsud-retele.ro/wp-content/uploads/2023/01/Nota-de-informare-candidati.pdf

Descrierea companiei

Distrigaz Sud Rețele, filială a ENGIE Romania, este liderul distribuției de gaze naturale în România. Cu o expertiză de peste 47 de ani în acest domeniu, compania deține contracte de concesiune pentru distribuția de gaze naturale în 1.358 de localități, pe raza a 20 de județe din sudul și centrul României și a municipiului București, gestionând o rețea de distribuție de peste 22.500 de km.

Publicat 8 Apr. 2024 Reactualizat 29 Apr. 2024 Expiră 8 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.