Candidatul Ideal
Studii superioare;
Cunoștințe materiale de construcții;
Experiență în achiziții 2 ani – ideal experiență în achiziții construcții sau corelat construcții;
Cunoștințe MS Office (Word, Excel) și navigare internet;
Excelente abilități de comunicare și negociere;
Persoană organizată, capabilă să prioritizeze sarcinile, orientată spre rezultat;
Gândire logică, analitică, capacitate de sinteză.
Cunoștințe materiale de construcții;
Experiență în achiziții 2 ani – ideal experiență în achiziții construcții sau corelat construcții;
Cunoștințe MS Office (Word, Excel) și navigare internet;
Excelente abilități de comunicare și negociere;
Persoană organizată, capabilă să prioritizeze sarcinile, orientată spre rezultat;
Gândire logică, analitică, capacitate de sinteză.
Descrierea jobului
Responsabilitati:
Urmareste semnarea, derularea si finalizarea contractelor;
Analizarea documentației venite de la furnizori, analizarea prețurilor, a solvabilității, propunerea furnizorilor selectati catre conducere, in scopul luarii deciziei de cumpărare;
Se ocupa de administrarea si dezvoltarea portofoliului de furnizori autohtoni si straini;
Efectueaza studiul de piata si cautarea celor mai bune oferte de pret conform politicilor companiei;
Negociază cu furnizorii preturile de achiziţie, termene de livrare, cantități, condiții de plată, discounturi;
Gestionează documentele specifice departamentului de achizitii;
Lansează comenzile către furnizori folosindu-se de sistemul informatic ERP pus la dispozitie de companie;
Monitorizează livrarea comenzilor, renegociază cu furnizorii, în caz de întârzieri sau produse neconforme;
Se preocupă de optimizarea costurilor și a calității serviciilor furnizate;
Întocmeste comenzile de materie prima si materiale ca urmare a necesarului primit pe fiecare proiect in parte;
Urmareste ca fiecare comanda de materiale sa fie livrata la timp catre solicitant;
Urmareste inchiderea comenzii cu aviz de livrare semnat si factura fiscala;
Stabileste si participa la intalnirile cu furnizorii;
Intocmeste documentatia premergatoare intalnirilor;
Participa activ la planificarea si implementarea strategiei de cumparari.
Beneficii :
Tichete de masa;
Zile de concediu suplimentare acordare in functie de vechime;
Asigurare medicala privata;
Sansa unei cariere de succes intr-o companie nationala.
Urmareste semnarea, derularea si finalizarea contractelor;
Analizarea documentației venite de la furnizori, analizarea prețurilor, a solvabilității, propunerea furnizorilor selectati catre conducere, in scopul luarii deciziei de cumpărare;
Se ocupa de administrarea si dezvoltarea portofoliului de furnizori autohtoni si straini;
Efectueaza studiul de piata si cautarea celor mai bune oferte de pret conform politicilor companiei;
Negociază cu furnizorii preturile de achiziţie, termene de livrare, cantități, condiții de plată, discounturi;
Gestionează documentele specifice departamentului de achizitii;
Lansează comenzile către furnizori folosindu-se de sistemul informatic ERP pus la dispozitie de companie;
Monitorizează livrarea comenzilor, renegociază cu furnizorii, în caz de întârzieri sau produse neconforme;
Se preocupă de optimizarea costurilor și a calității serviciilor furnizate;
Întocmeste comenzile de materie prima si materiale ca urmare a necesarului primit pe fiecare proiect in parte;
Urmareste ca fiecare comanda de materiale sa fie livrata la timp catre solicitant;
Urmareste inchiderea comenzii cu aviz de livrare semnat si factura fiscala;
Stabileste si participa la intalnirile cu furnizorii;
Intocmeste documentatia premergatoare intalnirilor;
Participa activ la planificarea si implementarea strategiei de cumparari.
Beneficii :
Tichete de masa;
Zile de concediu suplimentare acordare in functie de vechime;
Asigurare medicala privata;
Sansa unei cariere de succes intr-o companie nationala.
Descrierea companiei
TEAM MONTAGE SRL este o societate comercială specializată în fabricarea structurilor metalice, proiectarea, livrarea și instalarea acestora, montarea componentelor pentru închidere laterală și acoperiș, partitii din rigips, finisaje interioare și exterioare, instalații interioare și exterioare, deținând un atelier propriu de producție în Comuna Cârcea, Strada Craiovei nr. 13 A, județul Dolj, România cu o capacitate de producție de aproximativ 500t pe lună, unde toate piesele sunt fabricate, sablate, vopsite și pre-asamblate înainte de a fi livrate în locația beneficiarului.
Societatea are experiență în realizarea de lucrări pe parte de structură metalică pentru industria auto: instalarea de lifturi și macarale; demontarea macaralelor și structurilor metalice; echipamente de transport; piese de asamblare; echipamente de demontare și asamblare; consolidarea structurilor din oțel.
Societatea are experiență în realizarea de lucrări pe parte de structură metalică pentru industria auto: instalarea de lifturi și macarale; demontarea macaralelor și structurilor metalice; echipamente de transport; piese de asamblare; echipamente de demontare și asamblare; consolidarea structurilor din oțel.
Joburi similare



