Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

SPECIALIST ACHIZITII

DACRIS IMPEX
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Profilul pe care noi il cautam:
  • Experienta de lucru intr-o pozitie de specialist achizitii de minimum 3 ani; experiența în achiziția produselor de papetarie/ birotica/ EIP/ echipamente IT/ mobilier birou/ igiena constituie un avantaj.
  • Studii superioare in domeniul economic sau comert;
  • Cunostinte actaulizate despre tendintele din domeniul achizitiilor si a legislatiei relevante
  • Nivel avansat de cunostinte de lucru MS Office - WORD, EXCEL;
  • Cunostinte limba engleza- nivel mediu
  • Excelente abilitati de comunicare orala si scrisa
  • Abilitati de negociere cu furnizorii
  • Persoana motivata, responsabila, rezistenta la stres si la activitati desfasurate sub presiunea termenelor limita;
  • Abilitati de analiza si sinteza a informatiilor;
  • Atentie la detalii
  • Abilitati de planificare si organizare;
  • Abilitati de comunicare si lucru în echipa.

Descrierea jobului

Responsabilitati:
  • Gestioneaza relatia cu furnizorii de marfa din portofoliu: comandare marfa, urmarire comenzi de marfa, liste de pret de ︁︀​︂︃︃​︁︂︁​︆︄achizitie;
  • Introduce fără excepţie toate comenzile de aprovizionare pe care le lansează în sistemul informatic de gestiune, pentru a putea fi recepţionate;
  • Comunica data sosirii marfii departamentului marketing si vanzari folosind sistemul informatic de gestiune
  • Urmeste stocurile aprovizionate la comanda speciala sau pentru contracte si se asigura ca se factureaza la termenul stabilit impreuna cu agentii de vanzari
  • Intretine baza de articole din sistemul informatic de gestiune
  • Gestioneaza acuratetea informatiilor in sistemele logistice
  • Viziteaza depozitul lunar pentru evaluarea produselor din gama si pentru obtinere feedback despre livrari si produse de la responsabilul de receptie si de la responsabilul de raft
  • Creeaza codurile de produse in sistemul informatic de gestiune si completeaza preturile pentru produsele noi conform indicatii de la Business Development Manager.
  • Pregateste documentele necesare intocmirii formalitatilor vamale (factura externa si/sau traducerile pentru articolele noi)
  • Face analiza de oferta in vederea transportului marfii de la furnizor si decide asupra transportatorului;
  • Solicită furnizorului documentele necesare de însoţire a produsului aprovizionat (declaraţii / certificate de conformitate, garanţie / valabilitate şi se asigură că produsele achiziţionate satisfac cerinţele legale şi cele ale DACRIS referitoare la punerea acestora pe piaţă;
  • Solicită furnizorilor externi informaţii referitoare la ambalaje şi materialele din care sunt constituite acestea la fiecare import sau achiziţie intracomunitară;
  • Pune la dispozitie toate informatiile necesarii listarii produsele in oferta generala sau in online
  • Incarca pozele produselor in baza de date Dacris (aplicatia Matrix)
  • Intocmeste diverse rapoarte specifice.

Descrierea companiei

www.dacris.net
Publicat 15 Mai 2024 Reactualizat 12 Iun. 2024 Expiră 14 Iun. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.