SPECIALIST ACHIZITII
DACRIS IMPEX
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Profilul pe care noi il cautam:
- Experienta de lucru intr-o pozitie de specialist achizitii de minimum 3 ani; experiența în achiziția produselor de papetarie/ birotica/ EIP/ echipamente IT/ mobilier birou/ igiena constituie un avantaj.
- Studii superioare in domeniul economic sau comert;
- Cunostinte actaulizate despre tendintele din domeniul achizitiilor si a legislatiei relevante
- Nivel avansat de cunostinte de lucru MS Office - WORD, EXCEL;
- Cunostinte limba engleza- nivel mediu
- Excelente abilitati de comunicare orala si scrisa
- Abilitati de negociere cu furnizorii
- Persoana motivata, responsabila, rezistenta la stres si la activitati desfasurate sub presiunea termenelor limita;
- Abilitati de analiza si sinteza a informatiilor;
- Atentie la detalii
- Abilitati de planificare si organizare;
- Abilitati de comunicare si lucru în echipa.
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- Gestioneaza relatia cu furnizorii de marfa din portofoliu: comandare marfa, urmarire comenzi de marfa, liste de pret de ︁︀︂︃︃︁︂︁︆︄achizitie;
- Introduce fără excepţie toate comenzile de aprovizionare pe care le lansează în sistemul informatic de gestiune, pentru a putea fi recepţionate;
- Comunica data sosirii marfii departamentului marketing si vanzari folosind sistemul informatic de gestiune
- Urmeste stocurile aprovizionate la comanda speciala sau pentru contracte si se asigura ca se factureaza la termenul stabilit impreuna cu agentii de vanzari
- Intretine baza de articole din sistemul informatic de gestiune
- Gestioneaza acuratetea informatiilor in sistemele logistice
- Viziteaza depozitul lunar pentru evaluarea produselor din gama si pentru obtinere feedback despre livrari si produse de la responsabilul de receptie si de la responsabilul de raft
- Creeaza codurile de produse in sistemul informatic de gestiune si completeaza preturile pentru produsele noi conform indicatii de la Business Development Manager.
- Pregateste documentele necesare intocmirii formalitatilor vamale (factura externa si/sau traducerile pentru articolele noi)
- Face analiza de oferta in vederea transportului marfii de la furnizor si decide asupra transportatorului;
- Solicită furnizorului documentele necesare de însoţire a produsului aprovizionat (declaraţii / certificate de conformitate, garanţie / valabilitate şi se asigură că produsele achiziţionate satisfac cerinţele legale şi cele ale DACRIS referitoare la punerea acestora pe piaţă;
- Solicită furnizorilor externi informaţii referitoare la ambalaje şi materialele din care sunt constituite acestea la fiecare import sau achiziţie intracomunitară;
- Pune la dispozitie toate informatiile necesarii listarii produsele in oferta generala sau in online
- Incarca pozele produselor in baza de date Dacris (aplicatia Matrix)
- Intocmeste diverse rapoarte specifice.
Descrierea companiei
www.dacris.net
Publicat
15 Mai 2024
Reactualizat
12 Iun. 2024
Expiră
14 Iun. 2024