Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

SPECIALIST ACHIZITII MATERIALE CONSTRUCTII

Aduro S.R.L.
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Studii superioare finalizate (Universitate Tehnică de Construcții);
Experiență în Achizitii în domeniul construcțiilor;
Cunoaşterea din punct de vedere tehnic a materialelor şi echipamentelor de construcţii, respectiv instalaţii utilizate;
Cunoaşterea furnizorilor de materiale de construcţii, respectiv instalaţii;
Cunoaşterea modalităţilor de evaluare a furnizorilor, clasificare, urmărire;
O bună înţelegere a raportului preţ-calitate şi o judecată justă şi practică;
Orientare către client şi către căutarea de soluţii;
Cunoașterea legislației în domeniu;
Abilităţi de comunicare şi negociere cu furnizorii;
Abilităţi de organizare şi prioritizare;
Capacitate de a respecta termenele și orientare către rezultat;
Capacitate de lucru în echipa

Descrierea jobului

Coordoneaza sistemul de comenzi, centralizeaza achizitiile, selecteaza ofertele, evalueaza diversele canale de aprovizionare in functie de calitate, servicii si costuri;
Negociaza preturile de achizitie cu furnizorii, incheie contractele cu acestia;
Analizeaza comenzile din santier, elaboreaza cererile de oferta pentru obtinerea celui mai bun pret si urmareste derularea comenzilor si a contractelor;
Prospecteaza piata in cautarea furnizorilor capabili de performante ridicate in: calitate, pret si timp;
Se asigura de respectarea termenelor de livrare solicitate si a bugetelelor stabilite conform planului de achizitie.
Realizeaza si implementeaza planul de achizitii pregatit impreuna cu Project Managerul si cu seful de santier;
Elaboreaza rapoartele cu privire la cheltuieli, la nivel de companie si pe proiecte;
Raportarea oricăror schimbări survenite în prețul și calitatea produselor;
Efectuarea prospectării de piață, analizarea pieței și a sistemului de livrare;
Monitorizeaza furnizorii existenti si se ocupa de evaluarea acestora in functie de performanta;
Se ocupa de identificarea rapida de furnizori noi in cazul unor proiecte deosebite.

Descrierea companiei

Înființată în 2009, ADURO a crescut pe o piață în plină criză economică venind în sprijnul companiilor private și a instituțiilor publice pentru demararea și finalizarea lucrărilor propuse.

MISIUNEA ADURO Realizarea de proiecte sustenabile, cu profesionalism și onestitate. Proiecte care ne fac să ne simțim mândri!

Publicat 9 Apr. 2024 Reactualizat 23 Apr. 2024 Expiră 9 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.