Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Specialist achizitii

Brand Distribution Group S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cautam un coleg nou pentru departamentul de Achizitii. Daca ai experiență ca si achizitor si stii sa folosesti laptop-ul din dotare la capacitate maxima – lucrezi cu Excel, Word, Outlook si vreun ERP, ai un plus.
Este important pentru noi sa-ti placa oamenii si interactiunile, sa stii sa porti discutii cu scop cu furnizorii nostri, sa consolidezi relatii de lunga durata si sa obtii beneficii relevante pentru companie: termene de plata si discounturi, care ne fac pe toti fericiti.
Aspectele tehnice sunt si ele parte din poveste – urmarim anumiti KPI si din cand-n cand iti cerem niste foi cu cifre, le mai zice si rapoarte periodice. Totusi, nu e panica – ne plac lucrurile simple si clare. De aceea tot ce facem, de la responsabilitati, evaluari, KPI si bonusari, vrem sa le facem asa, simple si clare.

Descrierea jobului

Responsabilități:
- Experienta de minim 2 ani ca specialist în achiziții;
- Răspunzi cu promptitudine la solicitările colegilor privind achiziția de produse;
- Faci achiziții de la furnizorii agreați în funcție de comenzile primite, soliciți termene de livrare, urmărești statusul comenzilor și anunți eventualele întârzieri;
- Te ocupi de retururi, după caz;
- Gestionezi produsele și funizorii în SoftOne;
- Urmărești permanent stocurile și faci achizițiile ce se impun pentru a evita situațiile de “out of stock”;
- Realizezi fluxul de documente conform procedurii;
- Participi la inventare (la nevoie).

Beneficiile job-ului:
Ai loc de crestere – credem in performanta si iti asigurăm un mediu de lucru în care te poți dezvolta profesional și personal.
Evident ca iti punem la dispoziție unelte moderne necesare desfășurării activității (laptop, telefon), Soft-uri care să ușureze munca. Promitem ca nu te trimitem la piata sa negociezi.
Remuneratie pe masura capacitatilor tale, formata din salarizare cu parte fixă + tichete de masă (40 lei/zi lucrată x 20 zile/lună= 800 lei/lună);
Asigurăm transportul la și de la serviciu, ca tu ai altele la care sa te gandesti.

Descrierea companiei

Cu o experiență de peste 23 ani, suntem unul dintre cele mai dinamice și importante grupuri de firme din domeniul distribuției, producției și comerțului cu produse pentru birou din România.
Firmele noastre:
Brand Office – Atelier complex de personalizări. Furnizăm un serviciu complet de materiale promoționale personalizate. Putem importa peste 10.000 produse promoționale din Germania, Franța, Polonia, Ungaria, Spania, Cehia, Portugalia, pe care le personalizăm și le livrăm direct, conform cerințelor dumneavoastră. Garantăm 100% rezultatul final.
Brand Product UP – Unitate Protejată prin care integrăm persoane cu dizabilități pe piața muncii. Avem tipografie și legătorie dotate cu echipamente moderne și putem executa de la cărți de vizită, până la cataloage și mostrare complete. Garantăm 100% calitatea produselor.
Brand Distribution – Firmă specializată de peste 20 ani în distribuția de birotică, papetărie, produse de curățenie, promoționale, produse IT și echipamente de protecția muncii.
Tissue Expert – Producție de articole igienico-sanitare din hârtie: servețele la cutie, prosoape din hârtie și hârtie igienică.
Putem utila complet un birou gol, oferind de la mobilier de birou până la laptopuri si echipamente IT, de la pixuri până la materiale promoționale, de la produse de curățenie până la articole tipografice, toate fiind atent selecționate și ofertate de o echipă de oameni deosebiți, educați în spiritul satisfacerii nevoilor clienților.
Gamă completă de consumabile;
Peste 23 de ani experiență în producție și distribuție către clientul final;
Echipă formată din peste 60 de angajați educați în spiritul satisfacerii nevoilor clientilor;
15 agenți de vânzări dedicați în totalitate clienților noștri;
Peste 5000 produse disponibile în stoc;
Floră proprie de 15 mașini care „aleargă” zilnic;
Unitate Protejată autorizată pentru producție și comerț, prin legea 448;
Achiziții publice prin SEAP & SICAP.
Istoric:
1996 – Am deschis prima tipografie Brand Office
2000 – Am înființat Brand Distribution Group
2008 – Am devenit Unitate Protejată Autorizată (UPA)
2010 – Am achiziționat cea mai mare tipografie din Brașov
2010 – 2023 – Am deschis puncte de lucru în București, Târgu Mureș, Sibiu și Iași
Contactează-ne și hai să faci și tu parte din povestea Brand!

Publicat 8 Apr. 2024 Reactualizat 29 Apr. 2024 Expiră 8 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.