Publicat 27 Iul 2020 | Reactualizat 24 Aug 2020 | Expiră 27 Aug 2020

Spare Parts e-commerce Business Developer Manager

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Pe cine căutăm?

Spare Parts Executive Manager înseamnă că vei conduce Echipa de Piese a UTILBEN. Divizia noastră de piese este gândită și organizată ca o companie. Tu vei contribui decisiv la creșterea acestei companii de piese și dezvoltarea ei la nivel național, iar apoi, internațional.
Trebuie să ai experiență în dezvoltarea unei organizații de import și distribuție de piese, precum și experiență în vânzări consultative și managementul clienților repetitivi. Trebuie să ai minimum 3 ani experiență de management în domeniul pieselor, precum și experiență cu managementul stocului de piese și eficientizarea vitezei de rotație
.
Este deosebit de important să fi format echipe de oameni capabili, care să fi crescut de la 1 la 10 membri, de exemplu. Experiența în vânzări online de piese este imperios necesară. Îți vei folosi abilitățile de marketing și vânzări pentru a identifica direcțiile de dezvoltare a companiei și pentru a crește veniturile.

În calitate de Spare Parts Executive Manager, vei întocmi planul și strategia pentru atingerea obiectivelor organizației. Vei coordona întreaga activitate și vei fi responsabil de un grad ridicat de satisfacție al clienților noștri. Vei controla stocul de piese și vei urmări maximizarea profitului companiei.

Este necesar să fii absolvent de studii superioare în domeniul tehnic, agricultură sau inginerie, ideal, construcții de mașini. Trebuie să ai cunoștințe tehnice despre utilaje și să știi cum funcționează acestea, de la motor, transmisie, la sistem hidraulic. Este important să ai experiență în crearea unui sistem pe bază de procese, proceduri, roluri și responsabilități.

Abilitățile tale de lider sunt esențiale, pentru că te vei ocupa de recrutare, instruire de personal și delegare de responsabilități. Trebuie să fii un mentor și un excelent formator. Te vei asigura că echipa ta este la cel mai înalt nivel și vei pune accentul pe dezvoltare personală. Este important ca focusul să cadă pe rezultat și pe productivitate.
Trebuie să ai experiență de lucru cu sisteme de gestionare a clienților (CRM), să cunoști limba engleză la nivel de conversație, să ai permis de conducere categoria B și să fii dispus să călătorești în țară.

De ce avem nevoie de tine? Pentru că vrem să fim cei mai buni în domeniu, să ne creștem prezența pe piața de utilaje și să dezvoltăm această echipă minunată de super-eroi!

Doar în ultimul an, ni s-au alăturat 30 de profesioniști, iar rezultatele au fost pe măsura așteptărilor. Așa că vrem să continuăm acest trend de dezvoltare, iar TU ești o componentă esențială în drumul nostru spre succes!

Descrierea jobului

Ce responsabilități o să ai?


Vei coordona întreaga activitate a diviziei de piese
Vei dezvolta întreg sistemul de operare, de la roluri și responsabilități, până la procese și proceduri
Vei implementa planul stabilit și vei adopta acțiuni strategice
Vei forma și vei dezvolta echipa de piese, de la recrutare și instruire, până la evaluare și promovare
Vei analiza indicatorii de performanță și vei lua decizii pentru atingerea obiectivelor stabilite
Vei cerceta piața și vei urmări activitatea concurenței
Vei crea noi relații cu furnizori internaționali de piese și vei dezvolta parteneriatele existente
Vei analiza performanța financiară și profitabilitatea diviziei de piese
Vei urmări stocul, precum și raportul dintre venituri și cheltuieli și vei veni cu propuneri de eficientizare
Te vei asigura că valorile companiei UTILBEN și cultura companiei noastre sunt respectate

Ce competențe trebuie să ai?
Bun conducător. Ești un lider înnăscut. Nu te temi să iei decizii nepopulare și confrunți orice problemă cu aplomb. Gestionezi eficient situațiile de criză.

Disciplină și fermitate. Te ocupi de probleme în mod direct și cu promptitudine. Ești un bun evaluator al performanței colegilor și ții situația în frâu.

Focus pe client. Accentul trebuie să cadă pe satisfacția clienților UTILBEN. Obții informații de încredere și le folosești pentru a îmbunătăți produsele și serviciile companiei.

Delegare eficientă. Nu te temi să delegi sarcini, fie ele de rutină sau complexe. Ai încredere în colegii tăi și în abilitățile lor. Ești responsabil și de nădejde.

Ghidare și control. Stabilești direcții clare și obiective înalte. Te organizezi exemplar și ai un plan de acțiune tot timpul pregătit. Scoți la iveală ce e mai bun în oameni.

Integritate și caracter. Ești o persoană directă și sinceră, care nu apelează la ocolișuri sau încearcă să ascundă problemele sub preș. Îți recunoști greșelile și înveți din ele.

Curaj și îndrăzneală. Nu te temi să spui lucrurilor pe nume. Oferi feedback corect și faci față situațiilor dificile, chiar dacă trebuie să iei măsuri nepopulare.

Perseverență. Îți setezi obiective înalte și ești energic și motivat pentru a le atinge. Nu renunți la un proiect până ce nu l-ai dus la bun sfârșit, în pofida piedicilor.

Orientat pe rezultat. Ne putem baza pe tine și știm că ne vei depăși așteptările. Ești un adevărat profesionist și ești constant în furnizarea celor mai bune rezultate.

Căpitan de echipă. Formezi cea mai bună echipă și le menții moralul ridicat oamenilor tăi. Succesele și victoriile te motivează și le obții în echipă.

Descrierea companiei

Cine suntem noi?


UTILBEN, companie aflată în topul vânzărilor de utilaje în România, și-a făcut loc între liderii din industrie grație unui model de a face afaceri bazat pe integritate și caracter. Model de business creat și implementat de fondatorii acestei companii, Ruben și Oana Marian, și transmis mai departe celor 70 de angajați. Cheia stă în oameni. La UTILBEN, ei se numesc super-eroi. Pentru că, în contextul potrivit, oamenii obișnuiți capătă puteri supranaturale!

Scopul nostru este să contribuim la o schimbare majoră a mediului de afaceri din România, prin puterea exemplului. Produsele UTILBEN poartă garanția calității, iar serviciile pe care le oferim poartă amprenta onestității și promptitudinii. Viziunea noastră este ca 1 din 10 utilaje din Europa să fie furnizat de UTILBEN. Vom face asta prin dezvoltarea portofoliului de clienți și prin crearea de parteneriate puternice. Misiunea noastră este ca angajații noștri să își atingă potențialul maxim, să devină adevărați super-eroi, prin crearea unui mediu propice de creștere și dezvoltare personală.

UTILBEN are o experiență de 14 ani în domeniul furnizării de echipamente fiabile, timp în care a stabilit relații solide cu peste 500 de furnizori din întreaga lume. Oferta de utilaje și atașamente agricole și de construcții cuprinde peste 30.000 de produse, regăsite pe site-ul www.utilben.ro. Grupul UTILBEN are o cifră de afaceri de peste 16 milioane de euro pe an.

La UTILBEN, cu toții suntem pasionați de utilaje, iar echipa noastră este pe cât de numeroasă, pe atât de diversă. Avem colege care iubesc shopping-ul, drumețiile sau serile de jocuri. Băieții sunt îndrăgostiți de tehnologie, fotbal, muzică și, bineînțeles, motoare puternice. Doar lucrăm în domeniu, nu-i așa? Super-eroii UTILBEN sunt plini de viață și prietenoși. Ai grijă, vei deveni unul de-al nostru de îndată ce vei trece pragul companiei.

Suntem o familie și ne comportăm ca atare. Vom face tot posibilul să te integrezi rapid în super-echipa noastră, iar procesul de învățare să fie cât mai facil. De-abia așteptăm să învățăm lucruri noi de la tine și să facem treabă bună împreună!


5 MOTIVE PENTRU A-ȚI DECIDE ACUM VIITORUL
Acesta nu este un simplu anunț de angajare. Este o oportunitate să faci ceva la care doar ai visat. Să ți se dea libertatea și încrederea de care ai nevoie pentru a-ți implementa propria viziune și propriul plan de afaceri. Vei lucra într-o companie românească în care accentul cade pe oameni și pe recompensarea performanței. TU ești un lider adevărat și ne bazăm pe experiența și inteligența ta pentru a trece la următorul nivel de performanță. Iar, odată cu reponsabilitățile, vin și recompensele!
1. Îți vei forma propria echipă și vei pune în aplicare propria strategie de business. TU ești un lider cu idei îndrăznețe și cu planuri mărețe, iar la UTILBEN îți oferim oportunitatea de a-ți transpune viziunea în realitate. TU îți vei recruta oamenii de care ai nevoie pentru a-ți duce la îndeplinire misiunea, îi vei instrui și îi vei ghida spre succes. Vei fi liderul Diviziei AfterSales și vei transforma acest departament într-o afacere autonomă pe care o vei dezvolta la nivel internațional.

2. UTILBEN promovează și recompensează performanța.


Facem business pentru că ne dorim să fim cei mai buni, să ne dezvoltăm la nivel de companie și să obținem profit. Dar asta nu înseamnă că trebuie să ne abatem de la un set clar de valori - sinceritate, transparență, respect - pentru a avea succes. Avem doar convingeri sănătoase, morale și etice. Credem cu tărie într-un mod corect și onest de a face afaceri și punem aceste principii în practică.

3. Vei lucra într-o companie în care cultura organizațională primează.


La UTILBEN, accentul cade pe oameni, pe dezvoltarea personală a fiecărui angajat și pe formarea unor echipe excepționale. UTILBEN are succes pe piața de utilaje grație unei viziuni comune a tuturor angajaților și datorită unui colectiv care urmează aceeași linie. Celebrăm victoriile împreună, avem obiceiuri și tradiții proprii și punem accent pe contribuție și voluntariat.


4. Vei fi membru al unei organizații 100% românești, aflată în plină ascensiune.

UTILBEN este o companie cu o cifră de afaceri de peste 15 milioane de euro și a înregistrat o dezvoltare constantă, de peste 50% pe an. Ritmul de creștere este accelerat și coincide cu viziunea măreață a acestei organizații. UTILBEN este o companie care înregistrează un succes răsunător la nivel național și ne dorim ca, alături de tine, să facem performanță și pe plan internațional.

5. Vei face parte dintr-o companie care contribuie la schimbarea mediului de afaceri din România.


La UTILBEN, ne setăm obiective nerezonabile și avem o viziune grandioasă. Prin oamenii pe care îi angajăm, prin modul de a face afaceri, prin felul în care ne tratăm clienții, prin toate acestea avem un aport esențial la transformarea pozitivă a mediului de business din țara noastră. Credem în puterea exemplului, așa că am creat un mediu de creștere și dezvoltare pentru tineri din România.

Acum, că ne cunoaștem mai bine și rezonezi cu felul nostru de a fi, te invit să intrăm în detalii și să ne convingem că acest job e făcut pentru tine.

Expirat
Spare Parts e-commerce Business Developer Manager  -  UTILBEN

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close