Candidatul Ideal
- Studii superioare in domeniul tehnic constituie un avantaj;
- Orientare catre clienti (interni sau externi) – minim 3 ani experienta anterioara in vanzari, back-office vanzari sau relatii cu clientii, preferabil intr-un service auto;
- Cunostinte bune de limba engleza;
- Cunostinte avansate operare PC – MS Office (Word si Excel);
- Capacitate de lucru sub presiune si abilitati de organizare foarte bune;
- Abilitati de comunicare excelente;
- Permis de conducere categoria B (permis de conducere categoria C+E constituie avantaj);
- Abilitati de lucru in echipa, atentie la detalii, corectitudine si integritate.
Descrierea jobului
- Gestioneaza functionarea Receptiei Service impreuna cu colegii sai asigurandu-se ca exista flux eficient al documentelor de lucru;
- Contactează clientii într-un mod proactiv;
- Construieste si dezvolta relatii cu clientii prin furnizarea de servicii excelente, asigurandu-se ca nevoile acestora sunt intrunite;
- Ofera suport tehnic clientilor;
- Promoveaza activ si eficient serviciile din atelier;
- Preia cererile clientilor si intocmeste comenzile de lucru;
- Administreaza chitante, incasari si alte documente similare ( incaseaza numerar, emite documente fiscale);
- Administreaza comenzile de achizitii si facturile aferente;
- Preia, centralizeaza si transmite reclamatii primite de la clienti;
- Verifica si contacteaza clientii datornici in vederea recuperarii sumelor neplatite;
- Indeplineste responsabilitatile stabilite de seful de service.
Beneficii:
- Salariu 4500 - 5000 lei net;
- Condiții și instrumente de lucru moderne;
- Plan de integrare personalizat. Participarea la cursuri de formare și dezvoltare. Oportunitati de dezvoltare profesionala la nivelul regiunii;
- Bonusuri performanța individuală;
- Bonusuri performanța echipa;
- Asigurare medicală privată;
- Tichete de masa;
- Transport asigurat din Pitesti.
Descrierea companiei
Prohuman APT se remarcă de 30 de ani pe piața de resurse umane din România, fiind una dintre primele trei agenții din domeniu. Cu o experiență vastă și o echipă dedicată, compania pune accent pe identificarea celor mai potriviți candidați, dar și pe satisfacerea cerințelor riguroase ale clienților săi. Se implică activ în dezvoltarea carierei candidaților, contribuind astfel la creșterea valorii lor profesionale și la consolidarea unei relații pe termen lung între aceștia și angajatori.
De-a lungul timpului, Prohuman APT a reușit să se diversifice și să acopere o gamă largă de industrii, fiind prezentă în sectoare cheie precum BPO (Business Process Outsourcing), Finanțe și bănci, IT&C, Inginerie, Retail, Automotive și Sales/Marketing. În ciuda acestei diversități, agenția nu se limitează doar la aceste domenii, având capacitatea de a răspunde cerințelor pieței de muncă dintr-o varietate de alte sectoare.
Contact: Str. Aviator Popisteanu, nr. 54A, sector 1, București;
office@prohuman.ro;
+40 21 222 13 03.
Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2005 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.
Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.
PROHUMAN APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.prohuman.ro.
- 16 Sept. 2025
Agent servicii client - customer support - sector 3
M&CO HR Services
București650 - 750 EUR net / lună - 7 Oct. 2025
Operator Call-center - Front Office / Casier
UG SMART SERVICES SRL
București3900 - 4000 RON net / lună