Candidatul Ideal
- At least 3-4 years of relevant professional experience (preferably in financial audit, financial analysis, or controlling);
- The ability to manage projects involving the development of monthly P&L reports and reporting;
- Strong financial and business analysis skills, along with experience in forecasting and budgeting processes;
- A proactive attitude, with the ability to work independently as well as part of a team;
- Advanced Excel skills;
- Experience with SAP and QlikView (considered an advantage);
- Excellent organizational, prioritization, and information/document synthesis skills.
Descrierea jobului
You need to successfully:
- Participate in monthly closing activities (both managerial and for the Group);
- Get involved in forecasting and budgeting activities;
- Develop and maintain various CAPEX reports (Actual vs. Budget);
- Participate in IFRS 16 compliance verification and implementation activities;
- Perform ad-hoc financial analyses;
- Contribute to Group-level projects (for the development and implementation of reporting, budgeting, and forecasting tools);
- Provide administrative support (centralizing information and documents);
- Collaborate with other internal departments across the company.
What comes with the job?
- Private medical subscription with a choice among three top clinics;
- Learning opportunities through digital platforms, internal workshops, and a Bookster subscription;
- Access to the Hilio platform for well-being and personal support;
- Hybrid work schedule;
- Birthday voucher, 15% discount at Lensa, and in-office massage sessions;
- Free specialty coffee from our cozy in-house café.
Descrierea companiei
Ce facem noi? Oferim servicii de curierat de calitate și construim cea mai mare rețea de lockere la nivel național. În prezent, expedierile Sameday sunt procesate în cele două Hub-uri logistice de lângă Chitila și Sibiu.
Am intrat pe piața de curierat în 2007, iar acum suntem unul dintre principalii jucători din piața românească. Investind masiv în tehnologie, am devenit una dintre companiile de încredere cu cea mai accelerată creștere. Fiecare experiență prin care trecem este un prilej pentru a învăța cum să devenim mai buni și, pentru că ne dorim să creștem alături de clienții noștri, am deschis drumul transparenței în curierat.
Viziunea și cultura noastră antreprenorială este legată de inovație, de dorința de evoluție și dezvoltare. De aceea asigurăm echipei noastre tinere și determinate un mediu de lucru plăcut și dinamic, precum și tot sprijinul de care are nevoie pentru ca fiecare dintre noi – și toți împreună – să creștem frumos, să fim mai buni în fiecare zi.
Dacă valorile și misiunea Sameday sunt apropiate de ale tale și ai încredere că poți pune umărul la realizarea lor, te așteptam în echipa noastră.