Senior Financial Analyst - Commercial Controlling

Telekom Romania Mobile Communications
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

We are seeking for people who:
  • Have critical and adaptive thinking, also analytical and long-term thinking
  • Have an appetite for data and digital tools
  • Have maturity in interfacing with different business segment Leads, provide guidance and support to improve budget control and forecasts to partnership directors.
  • Demonstrated ability to think independently and recommend best practices.
  • Meet deadlines and target for monthly/annual deliverables
  • Are able to work in transversal projects and activities with different teams
  • Have very good negotiation skills and are able to gain clear agreement and commitment from others by persuading and convincing
  • Have very good planning and organizational skills
  • Have the ability to see the big picture and are able to translate operational drivers into financial KPI's
  • Have good communication skills and show flexibility in relation to other people
  • Have the ability to work in a fast-paced environment and are able to respect deadlines and track the issues until they are resolved
  • Manage time effectively, focus to customers and have good management reporting & presentation skill

Descrierea jobului

What you’ll be doing:

Main responsibility is to provide financial and commercial information to endure a proper driving of business, in line with the company strategic direction and short-term and medium priorities. Area of responsibilities: B2C and B2B Direct Margin and relevant KPIs (eg. subscribers base, traffic, ARPU, service revenues, devices, sales commissions, bad debt), validation for the Business cases related to offers,reshape, commercial activities linked with Mass Market.

This role contains activities like:

Actual vs Budget analysis (Full view on B2C and B2B Direct margin and relevant KPIs) including:
  • Centralize the information for the direct margin
  • Aggregated dashboards, analysis and reports for actual, budget, strategic plan, rolling forecast, etc.
  • Actual follow-up vs. Target
  • Profitability at offer/ product/ project level
  • Business cases follow-up (offer & portfolio, efficiency, transformation)
Other tasks:
  • Full construction and integration for Direct Margin on B2C/B2B and KPIS
  • Preparing monthly forecasts, while identifying differences and offering stakeholders valuable explanation
  • Analyzing actual and identifying financial and operational key issues that should be considered and remedied
  • Preparing short and comprehensive presentations about financial results
  • Getting involved in different projects and constantly contributing to team efforts in obtaining results
  • Constantly simplifying work flow

Descrierea companiei

Telekom Romania Mobile Communications este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente. Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru.

Misiunea Telekom este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv, de calitate și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom România este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții de servicii mobile care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile. Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu. Avem ca scop să devenim operatorul numărul 1 din piața românească. Ne preocupăm permanent de satisfacția clienților, să cunoaștem și să înțelegem gândurile, emoțiile și cerințele acestora, ei fiind principalul factor pentru reușita noastră.

Ca echipă, Telekom Romania Mobile Communications, cooperăm și discutăm deschis, dezbatem subiecte importante, acceptăm opinii diferite și ne respectăm reciproc, creând cel mai bun loc pentru performanță și dezvoltare profesională. Suntem conștienți că angajații noștri reprezintă capitalul nostru cel mai de preț, pentru asta încercăm continuu să le oferim programe și oportunități de dezvoltare în conformitate cu nevoile de învățare și așteptările lor de evoluție ca profesioniști. Telekom are nevoie de angajați motivați, competenți și dedicați găsirii celor mai bune soluții pentru dorințele clienților, utilizatorilor, partenerilor de afaceri sau altor parteneri ai companiei. Dacă vrei să faci parte dintr-o companie complexă și organizată cu gândul la eficientă și performanță, așteptăm să ne cunoaștem. https://www.telekom.ro/informare-candidat-dataprivacy

Publicat 2 Dec. 2022 Reactualizat 30 Dec. 2022 Expiră 1 Ian. 2023
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.