Senior Buyer with German (Timisoara)

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Bachelor Degree, preferably in Business or Engineering;
  • Good/proficient in Microsoft Excel;
  • Good Communication Skills (both written and verbal);
  • SAP or any Procurement ERP System related work experience is preferred;
  • Experience of working in purchasing and tactical sourcing of indirect / non-production materials or services is preferred;
  • Fluent in English;
  • Medium Level/Fluent in German (is a plus);
  • Experience in working in an international business environment (is a plus);
  • Knowledge of the Automotive Market and Supply Chain Management (is a plus);

Descrierea jobului

  • Perform Purchasing Services for ContiTech Production Facilities Located in Germany and/or UK;
  • Create Purchase Orders;
  • Create and Update Info Records, Order Books, and Scheduling Agreements;
  • Maintain Prices in SAP;
  • Track Order Confirmations and Ensure On-time Deliveries;
  • Manage Supplier and Stakeholder Relationships;
  • Negotiate Commercial Conditions and Prices with Suppliers;
  • Perform spend analysis and spend cube reports;
  • Create Reports and Analyses (regular and upon request);
  • Identify new sources of supply; obtain and compare offers;
  • Participate in Tenders and/or Investment Purchases;
  • Initiate/Contribute to Process Improvements;
  • Coordinate Junior Buyers.

What we offer:
  • Integration Program in a professional, young & dynamic team;
  • Competitive Salaries & Benefits;
  • Health & Wellness (Private Health and Life Insurance, Sport activities etc.);
  • Professional Development Opportunities (in Technical and Managerial Area);
  • Stability;
  • International Work Environment & Traveling Opportunities;
  • Flexibility Program including flexible hours, mobile work and sabbaticals.
  • A mentor will support you to stepwise take over own responsibility after an initial training phase which will familiarize you with our products, tools, processes and organization.

Descrierea companiei

APT Resources & Services SRL

Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor.

Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03

Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7

Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638

APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

Publicat 22 nov. 2021 Expiră 22 dec. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.