Senior Business Analyst

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Suntem în căutarea unui noi coleg/ă pentru rolul de Senior Business Analyst.

Dacă ai capacitatea de a dezvolta rapoarte și analize complexe și de a le prezenta managementului; dacă știi să gestionezi și să te dedici unui proiect în totalitate, dând dovadă de autonomie și ești îndeajuns de curios pentru a înțelege imaginea de ansamblu a business-ului, atunci te invităm să te alături departamentului nostru de Reporting și Controlling din Iași.

Ești candidatul ideal pentru noi dacă:
- Ai experiență de minim 2 ani în domeniul financiar, activități de raportare și analiză de date;
- Ai cunoștințe de limbă franceză la nivel mediu-avansat (minimum B2); cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
- Ai cunoștințe de utilizare MS-Office (minim nivel mediu);
- Ai o bună capacitate de analiză și sinteză, gândire logică, atitudine proactivă;
- Esti pasionat de cifre și analize, orientat către client, deschis spre activități transversale în colaborare cu alte departamente naționale și internaționale;
- Îți dorești să evoluezi într-un context dinamic și internațional.

Descrierea jobului

Activitățile principale:
- Definirea instrumentelor de control și a indicatorilor de performanță pentru a monitoriza evoluția și a anticipa discrepanțe cu privire la politica de remunerație a companiei;
- Colectarea și sintetizarea datelor preliminare pentru elaborarea rapoartelor specifice conform termenelor stabilite;
- Elaborarea de rapoarte săptămânale și lunare pentru determinarea indicatorilor de performanță;
- Efectuarea de studii și analize pentru a sprijini managementul în procesul de luare a deciziilor;
- Monitorizarea acțiunilor puse în aplicare și măsurarea impactului acestora asupra activității și/sau societății;
- Respectarea regulilor legale privind secretul și confidențialitatea datelor și informațiilor;
- Optimizarea, documentarea și standardizarea rapoartelor și analizelor.

Beneficii financiare:
Salariu avantajos;
Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activități sportive, asigurări medicale, vouchere, tichete de masă etc.

Beneficii non-financiare:
Training inițial și coaching periodic, specific activității desfășurate;
Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
Oportunitatea de a activa într-o companie internațională, cu sedii în 7 țări.

Alte Beneficii:
Zone de relaxare/repaos atent amenajate în sediu;
Posibilitatea de a participa la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR;
Free coffee and tea.

Descrierea companiei

VEO Worldwide este un furnizor de servicii B2B, cu sediul în Europa, cu 16 ani de activitate. În 2006, când NOZ (liderul European in clearance) a început extinderea în Europa de Est și Africa, VEO s-a îndrăgostit rapid de viziunea și mediul său agil, împingând mereu lucrurile pentru a descoperi mai mult această afacere uimitoare de clearance și economie responsabilă. Prin urmare, am adăugat propria noastră cultură dinamică și mentalitate la tot ceea ce am întâlnit la NOZ. Căutăm în permanență soluții care să ajute proprietarii de afaceri să își valorifice stocurile nevândute (colecții anterioare, produse cu termene de valabilitate scurte, comenzi anulate etc.) și să devină eficiente.
Cu toate acestea menționate, VEO își consolidează brandul bazat pe angajament, transparență, solidaritate, îmbunătățire constantă și competență.

Publicat 13 mai 2022 Reactualizat 10 iun. 2022 Expiră 12 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.