Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Senior Brand Manager

Prisum Healthcare
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Daca esti o persoana orientata catre rezultat, flexibila, cu o atitudine optimista si constructiva, cu un mix de creativitate, agilitate si cunostinte despre product management, capabila sa descopere dorintele consumatorilor si sa furnizeze campanii de marketing inovatoare si eficiente, te asteptam in echipa Prisum Healthcare.

Te vei alatura unui mediu de lucru dinamic si vei putea gandi si pune in aplicare strategii destinate cresterii cotei de piata a companiei si reputatiei brandurilor, imbunatatirii satisfactiei clientilor si cresterii vanzarilor.

Profil candidatului
  • Studii superioare (de preferat, in domeniile Marketing sau Management);
  • Experienta relevanta de minimum 3-5 ani in management de brand/ marketing (experienta in industria farmaceutica si/ sau zona de retail - product management – constituie avantaj);
  • Expertiza in dezvoltarea portofoliului de produse, lansarea de noi produse, pozitionare;
  • Capacitatea de interpretare a datelor, extragerea concluziilor din analizele realizate, identificarea solutiilor optime, urmarirea punerii lor in aplicare si monitorizarea rezultatelor;
  • Experienta in utilizarea pachet de baza Microsoft Office (cunostinte solide de Microsoft Excel, Winmentor/BI, platforme e-commerce - constituie avantaj);
  • Cunostinte bune de limba engleza;
  • Deschidere catre nou si catre invatare continua in vederea actualizarii cu noile trenduri tehnologice;
  • Bune abilitati de organizare şi coordonare de proiecte multiple și finalizarea acestora respectand deadline-urile agreate;
  • Capabilitatea de a-si desfasura activitatea intr-un grad inalt de autonomie și decizie; abilitati bune de comunicare si relationare interpersonala;
  • Proactivitate, atitudine pozitiva, persuasiune, creativitate si simt estetic.

Descrierea jobului

Misiunea postului
Dezvolta, sub supervizare Managerului de Marketing, pune in aplicare si monitorizeaza strategii de marketing bazate pe nevoile consumatorilor, a situatiilor de competitivitate si a obiectivelor de brand.

Descrierea jobului:
  • Desfasoara activitatii specifice de marketing: promovarea imaginii si a brandului companiei, management de portofoliu, management de brand, promovarea produselor companiei, studii de piata si analiza concurentei, strategii de pret;
  • Propune si implementeaza strategii pentru indeplinirea obiectivelor de brand, gestioneaza campaniile de marketing ATL/BTL si organizeaza campanii de promovare a produselor noi și a celor existente in portofoliu (se implica in dezvoltarea produselor și lansarea/ re-lansarea produselor si de promotiile de amploare, dezvoltare concept, dezvoltarea design-ului, plan de lansare, propunere de pret, forecast, plan implementare);
  • Colaboreaza si ofera suport echipei de vanzari privind strategiile specifice dedicate clientilor & echipei de promovare medicala asigurand:
  • Stabilirea obiectivelor companiei (contributie la Business Plan) & la nivel de brand (Brand Plans)
  • Atingerea obiectivelor si indicatorilor de performanta pentru fiecare brand in parte (cifra de afaceri, profit brut & net, cota de piata);
  • Propunerea de actiuni privind dezvoltarea brand-ului, pe baza tendintelor si perspectivelor pietei locale.
  • Intelegerea persepectivelor pacientilor/ consumatorilor prin intermediul cercetarii de piata (formale sau informale)
  • Dezvoltarea si gestionarea identitatii de marca a companiei, inclusiv crearea si implementarea strategiilor de branding, definirea mesajelor de marketing si supervizarea designului grafic si al comunicarii vizuale.
  • Gestionarea campaniilor de publicitate, a relatiilor cu agentiile de publicitate si media, a canalelor de comunicare, inclusiv marketingul digital, relatiile publice si evenimentele de promovare.
  • Supervizarea implementarii strategiilor de marketing digital, inclusiv gestionarea website-urilor, optimizarea SEO, marketingul de continut, marketingul pe retelele sociale, publicitatea online si analiza datelor de marketing.
  • Masoara si raporteaza performanta campaniilor de marketing; evaluare ROI si indicatori de performanta.
  • Contribuie la previzionarea bugetului de marketing si il gestioneaza.
  • Dezvolta şi stabilește politicile promotionale, propune si argumenteaza politica de preturi.
  • Analizeaza previziunile de vanzari, datele financiare relevante si vanzarile de produse.
  • Monitorizeaza activitatea concurentei (efectueaza analize de piata/ competitie si monitorizeaza tendintele pietei & activitatile competitiei) si prezinta situatii și rapoarte privind stadiul indeplinirii obiectivelor de marketing stabilite.
  • Mentine relatii profesionale cu toti partenerii externi (agentii de publicitate, agentii de creatie, firme de sondare de piata, tipografii etc.).
  • Mentine relatii profesionale cu toti partenerii/ furnizorii companiei (ex. producatorii produselor distribuite de companie).
  • Mentine relatii bune de colaborare cu toti partenerii interni (ex. colegi din alte departamente etc).

Beneficii
  • Pachet salarial motivant, in conformitate cu studiile, experienta si competentele candidatului;
  • Bonus de performanta, direct proportional cu performanta companiei si cea individuala;
  • Program flexibil si posibilitatea de a lucra remote (2 zile/ saptamana);
  • Tichete de masa;
  • Buget lunar alocat pentru beneficii flexibile (abonament medical in cadrul unei retelei private de sanatate/ tichete de vacanta/ pensie privata);
  • Prime pentru diverse evenimente;
  • Decontare transport;
  • Concediu de odihna raportat la vechimea totala in munca;
  • Training-uri de specialitate pentru dezvoltarea competențelor necesare postului;
  • Mediu de lucru profesionist si competitiv, insa in acelasi timp prietenos, care te va ajuta sa te dezvolti si sa inveti continuu.

Descrierea companiei

Dedicated to Life. Naturally.

Viziunea Prisum este aceea de a se dedica Vieții. Respectăm Viața în toate formele sale: natură, oameni, animale. Suntem dedicați acestui vis de a face bine celor din jur. De aceea am ales să oglindim această viziune în "mantra" care ne călăuzește: "Prisum. Dedicated to Life. Naturally."

Fondată în 1994, compania Prisum este dedicată îmbunătățirii sănătății printr-o gamă largă de produse și servicii.
Ne ducem la îndeplinire Misiunea, parcurgând pași zi de zi în direcția pe care ne-am propus-o.
Suntem dedicați consumatorilor noștri prin oferirea unor produse și servicii care să le îmbunătățească sănătatea și astfel, întreaga Viață.
Ne tratăm cu respect angajații, acționarii, partenerii de afaceri și clienții.
Oferim produse sigure, de înaltă calitate și rămânem preocupați în permanență de nevoile și dorințele consumatorilor noștri.
Credem că pasiunea cu care ne urmărim obiectivele, inspirația de care sperăm să dăm dovadă în alegerile făcute și curajul care ne caracterizează - sunt elementele necesare unei creșteri sănătoase.

Publicat 25 Mart. 2024 Reactualizat 24 Apr. 2024 Expiră 24 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.