Publicat 29 Dec 2020 | Reactualizat 12 Ian 2021 | Expiră 19 Ian 2021

Sef serviciu privat situatii de urgenta

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

•Studii superioare;
•Atestate: cadru tehnic PSI, radio comunicatii, inspector protectie civila;
•Experienta de minimum 3 ani intr-un post similar in domeniul industrial;
•Managementul documentelor si a contractorilor;
•Experienta in organizarea activitatii si coordonarii echipei;
•Obiectivitate, intransigenta, onestitate;
•Competente in domeniul SSM, PSI, Situatii de Urgenta;
•Abilitati de organizare si planificare;
•Abilitati de operare PC;
•Limba engleza mediu;
•Permis de conducere categ. B.

Descrierea jobului

Aceasta va fi misiunea ta

•Coordonarea activitatii serviciului privat de situatii de urgenta si a echipei de servanti pompieri;
•Pregatirea, instruirea, sensibilizarea, motivarea in domeniul situatiilor de urgenta a celor integrati in sistemul de munca;
•Implementarea celor mai bune practici (instructiuni, proceduri, experiente) in domeniul situatiilor de urgenta;
•Urmarirea aplicarii si respectarii regulilor pentru tinerea sub control a factorilor generatori de situatii de urgenta; •Asigurarea intervenţiei pentru stingerea incendiilor, salvarea, acordarea primului ajutor şi protecţia persoanelor, a animalelor şi a bunurilor periclitate de incendii sau în alte situaţii de urgenţă;
•Evidenta si raportarea evenimentelor si indicatorilor pe linie de situatii de urgenta;
•Participarea la elaborarea şi aplicarea concepţiei de apărare împotriva incendiilor la nivelul fabricii;
•Controlul activitatii de apărare împotriva incendiilor şi analiza respectarii încadrării în criteriile de constituire a serviciilor de urgenţă private;
•Asigurarea functionalitatii retelelor de radiocomunicatii si respectarea traficului radio in conditiile legii;
•Intocmirea bugetului si urmarirea incadrarii in costurile bugetate;
• Asigurarea implementarii complete a cerintelor privind Managementul Contractantilor, aplicarea si respectarea Procedurilor de lucru cu contractantii.

Pare deja postul perfect? Avem mai multe să-ți oferim

•Educație continuă - investim continuu în tine pentru a ne asigura că ai tot ce ai nevoie pentru a excela la locul de muncă și pentru a-ți îmbunătăți abilitățile;
•Bonus anual de performanță;
•Bonus de vacanță și 26 zile de vacanță;
•Tichete cadou de Paște, Crăciun, 1 &8 martie (femei);
•Asigurare de sănătate si Asigurare de viață;
•Tichete de masă;
•Transport și cazare dacă vii dintr-o altă localitate.

Descrierea companiei

CRH (LSE: CRH, ISE: CRG, NYSE: CRH) este compania lider de materiale de construcții din lume, având aproximativ 78.000 de angajați în circa 3.100 de locații operaționale din 31 de țări. Aceasta este cea mai mare companie de materiale de construcții din America de Nord, cea mai mare companie de materiale grele de construcții din Europa și deține mai multe poziții strategice în regiuni economice emergente din Asia și America de Sud. CRH fabrică și furnizează o gamă de materiale de construcții integrate, produse și soluții inovatoare care pot fi găsite pretutindeni în domeniul construcțiilor, de la proiecte majore de infrastructură publică până la clădiri comerciale și structuri rezidențiale. CRH, o companie prezentă în topul Fortune 500, este membru constituent al indexului FTSE 100, EURO STOXX 50, ISEQ 20 și în indicele de durabilitate Dow Jones Europa (DJSI). Acțiunile CRH de tip American Depositary Shares sunt listate pe bursa NYSE.

Pentru informații suplimentare vizitați www.crh.com

Expirat
Sef serviciu privat situatii de urgenta  -  CRH Ciment (Romania) S.A.

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close