SEF RECEPTIE HOTEL
SPRING HOLIDAY RESORT NEPTUN
2 poziții
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Spring Holiday Resort Neptun cauta colegi noi.Cautam sef de recepție hotel,entuziast și dedicat! Dacă sunteți o persoană orientată către rezultate, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine prietenoasă, suntem interesați să vă avem în echipă!
• Studii superioare.
• Cunoscator al Microsoft Office(Word,Excel,Internet Explorer,etc),soft hotelier.
• Excelente abilități de comunicare și relaționare.
• Abilități organizatorice și de gestionare a timpului.
• Atenție la detalii și capacitatea de a rezolva probleme în mod eficient.
• Flexibilitate în programul de lucru și disponibilitate pentru relocare.
• Atitudine pozitivă și abilitatea de a lucra în echipă.
• Constituie un avantaj experienta anterioara in coordonarea unei echipe.
• Cunoasterea unei limbi straine nu este obligatorie, dar prezinta un avantaj.
• Studii superioare.
• Cunoscator al Microsoft Office(Word,Excel,Internet Explorer,etc),soft hotelier.
• Excelente abilități de comunicare și relaționare.
• Abilități organizatorice și de gestionare a timpului.
• Atenție la detalii și capacitatea de a rezolva probleme în mod eficient.
• Flexibilitate în programul de lucru și disponibilitate pentru relocare.
• Atitudine pozitivă și abilitatea de a lucra în echipă.
• Constituie un avantaj experienta anterioara in coordonarea unei echipe.
• Cunoasterea unei limbi straine nu este obligatorie, dar prezinta un avantaj.
Descrierea jobului
• Supraveghearea și coordonarea activităților departamentului.
• Rezolvarea solicitarilor venite din partea clientior intr-un timp rezonabil, conform procedurilor companiei.
• Gestionarea rezervărilor și a sistemului de check-in/check-out, asigurand un serviciu de primire si cazare a oaspeților la cel mai înalt nivel.
• Oferirea de informații și asistență oaspeților cu privire la facilitățile hotelului și atracțiile locale.
• Comunica cu celelalte departamente din hotel (housekeeping, restaurant, tehnic, etc).
• Realizeaza graficul de lucru al echipei.
• Identifica si dezvolta potentialul membrilor echipei, oferind suport si pregatire profesionala la nivel de echipa sau de membru al acesteia.
• Intocmeste diverse rapoarte specifice activitatii desfasurate.
• Asigura respectarea cu strictete a regulilor privind evidenta clientilor,asigura respectarea ordinii in hotel in conformitate cu reglementarile in vigoare.
• Organizeaza activitatea echipei,dinamizand-o si orientand-o spre realizarea activititatilor desfasurate la departamentull de receptie.
• Verifica si controleaza documentele de gestiune hoteliera.
• Rezolvarea solicitarilor venite din partea clientior intr-un timp rezonabil, conform procedurilor companiei.
• Gestionarea rezervărilor și a sistemului de check-in/check-out, asigurand un serviciu de primire si cazare a oaspeților la cel mai înalt nivel.
• Oferirea de informații și asistență oaspeților cu privire la facilitățile hotelului și atracțiile locale.
• Comunica cu celelalte departamente din hotel (housekeeping, restaurant, tehnic, etc).
• Realizeaza graficul de lucru al echipei.
• Identifica si dezvolta potentialul membrilor echipei, oferind suport si pregatire profesionala la nivel de echipa sau de membru al acesteia.
• Intocmeste diverse rapoarte specifice activitatii desfasurate.
• Asigura respectarea cu strictete a regulilor privind evidenta clientilor,asigura respectarea ordinii in hotel in conformitate cu reglementarile in vigoare.
• Organizeaza activitatea echipei,dinamizand-o si orientand-o spre realizarea activititatilor desfasurate la departamentull de receptie.
• Verifica si controleaza documentele de gestiune hoteliera.
Descrierea companiei
Spring Holiday Resort este format din două hoteluri de 3 stele, cu o capacitate totală de 550 camere.
Publicat
28 Febr. 2024
Reactualizat
28 Febr. 2024
Expiră
29 Mart. 2024