Candidatul Ideal
Seful dе magazin la Moldovan Carmangerie trebuie sa fie capabil sa isi organizeze lui si oamenilor din subordine sarcinile si responsabilitatile zilnice atat pentru realizarea indicatorilor dе performanta stabiliti, cat si pentru a veni in intampinarea asteptarilor clientilor nostri prin calitatea serviciilor oferite.
- Minim 1 an experienta anterioara dе conducere a unui departament /magazin.
- Este orientat catre rezultat. Are cunostinte despre produsele si procesele dе baza din cadrul unui magazin.
- Anticipeaza eventualele probleme si ia masuri pentru a preveni sau minimiza impactul acestora.
Descrierea jobului
- Indeplinеstе cerintеlе operаtionalе аle magazinului.
- Acorda o atеntie deosеbita pеrsonаlului din subordine si sustine progrаmul de insеrtie, orientаrе si instruirе adrеsat angajatilor din magazin.
- Planifica, monitorizeaza, evalueaza si sustine activitatea din magazin.
- Atinge obiectivele stabilite de conducerea companiei.
- Se implica permanent in identificarea de masuri optime pentru reducerea de costuri si pierderi.
- Identifica nevoi ale clientilor si propune masuri in consecinta.
- Mentine stocurile de marfa la un nivel optim.
- Salariu in functie de experienta.
- Tichete de masa.
- Decontare transport
- Prime de sarbatori.
- Abonament servicii medicale.
Descrierea companiei
Pornită din pasiunea familiei Moldovan din Sânnicoară (județul Cluj) pentru prelucrarea tradițională a cărnii, Moldovan Carmangerie este astăzi una dintre cele mai importante companii de pe piața cărnii și a preparatelor din carne din Transilvania.
Fondată în 1994, compania și-a dorit de la bun început să ofere consumatorilor produse autentice, proaspete, accesibile ca preț și care să fie preparate ținându-se cont atât de tradiție, cât și de trendurile moderne de consum. Compania înseamnă astăzi 400 de angajați, 37 de magazine în trei județe (Cluj, Bistrița și Bihor), un magazin online, un restaurant, două unități de procesare carne, o secție de gastronomie, o fermă de vaci lapte, o linie de procesare lapte și un depozit logistic.
Dezvoltată organic de-a lungul celor 30 de ani, rețeaua de magazine Moldovan a devenit un punct de referință în industrie. Cu un concept unic, primul de acest fel pe piață, magazinele îmbină experiența clasică de cumpărături cu o zonă de bistro, unde clienții nu doar că pot achiziționa produsele, dar le pot și savura pe loc, gătite proaspăt.
De altfel, întreaga evoluție a companiei Moldovan Carmangerie este dovada vie a faptului că meșteșugul învățat în familie, dedicarea și respectul pentru client sunt acele ingrediente care construiesc o afacere durabilă.