Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Sef ateliere&Coordonator receptie service

Automobile Bavaria
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Echipa Automobile Bavaria Group cauta Sef ateliere&Coordonator receptie service pentru locatia din Craiova, iar daca te regasesti in profilul pe care l-am conturat, te rugam sa aplici.

Ne dorim ca viitorul membru al echipei noastre sa detina urmatoarele calitati:
  • experienta profesionala de minimum 2 ani in domeniul auto, intr-o pozitie similara;
  • studii superioare economice / tehnice;
  • cunostinte in domeniul administrarii afacerilor;
  • cunostinte avansate de limba engleza si germana;
  • calitati de leader, gandire analitica;
  • actiuni orientate spre client si profit;
  • abilitatea de a promova comunicarea, motivarea si munca in echipa.

Descrierea jobului

Atributiile care ii vor reveni viitorului coleg sunt:
  • conceperea, pregatirea si implementarea de masuri potrivite pentru indeplinirea target-urilor;
  • implementarea si indeplinirea masurilor legate de exploatarea pietei Aftersales, de fidelizarea clientilor prin serviciile de calitate oferite si cresterea portofoliului de clienti Aftersales;
  • monitorizarea gradului de satisfactie al clientilor prin rapoartele CRM si propunerea de sisteme de mentinere a relatiilor cu clientii si de rezolvare in scurt timp a reclamatiilor in vederea construirii unei retele de clienti fideli;
  • asigurarea profitabilitatii segmentului Aftersales;
  • implementarea programului de fidelizare a clientilor;
  • stabilirea si aplicarea practicilor de instruire, dezvoltare si motivare a angajatilor din zona Aftersales;
  • stabilirea si implementarea metodelor de crestere a productivitatii, eficientei si a calitatii muncii si monitorizeaza permanent rezultatele;
  • asigurarea participarii la BMW Service Report in scopul determinarii pozitiei in comparatie cu alte reprezentante;
  • asigurarea reprezentarii Aftersales, atat in interiorul firmei, cat si in exterior.


Venim in intampinarea ta cu urmatoarele beneficii:
  • tichete de masa;
  • abonament medical la o companie de sanatate privata;
  • zile suplimentare de concediu de odihna acordate in functie de vechimea in campul muncii;
  • acces gratuit - Bookster.

Descrierea companiei

Automobile Bavaria Group este cea mai mare reţea de dealeri BMW din Europa Centrală şi de Est. Compania detine 12 dealeri in România şi 4 dealeri in Germania (lângă Munchen). În 2024, Automobile Bavaria împlinește 30 ani de la înfiinţare, fapt ce pune în evidență vasta experienţa în serviciile de vânzare şi post-vânzare pe care o deține pentru mărcile din portofoliul BMW Group. Experiența și calitatea serviciilor oferite de Automobile Bavaria Group asigură orice client că alegând dealerii din reţeau noastra a luat cea mai bună decizie pentru el şi maşina pe care o utilizează. Automobile Bavaria şi dealerii săi comercializează automobile BMW, MINI, Rolls Royce, motociclete BMW și Husqvarna, noi şi rulate. Pentru marca MINI Automobile Bavaria are trei puncte de service în România, la București, Cluj și Timișoara. Toate mărcile beneficiază de service specializat cu acoperire națională și puncte de service în cele mai mari orașe din țară. Automobile Bavaria Group oferă partenerilor săi o gama extinsa de servicii de: · închiriere maşini prin intermediul companiei Bavaria Mobility; · asigurări prin intermediul Bavaria Broker de Asigurari. · vânzare şi service pentru vehicule comerciale MAN şi autobuze Neoplan noi şi rulate, prin intermediul companiei MHS Truck & Bus importatorul general pentru România.

Publicat 9 Apr. 2024 Reactualizat 23 Apr. 2024 Expiră 9 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.