Secretariat

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Industrii
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Candidatul ideal trebuie:
- să aibă bune abilităţi de comunicare interpersonală în scris și oral;
- să îi placă să facă lucrurile cu atenţie;
- să fie serios și foarte atent la detalii;
- să fie deschis la minte și dornic să învețe lucruri noi, atât în domeniul juridic, cât și în cel al relaționării cu clienții;
- să dea dovadă de corectitudine, seriozitate, spirit de echipă.

Descrierea jobului

​- Gestionează activitati administrative;
- Oferă asistenta online / telefonic in limita competentelor;
- Preia și redacteaza corespondenta societatii;
- Introduce date in sistemul informatic;
- Gestioneaza arhiva societatii;
- Întocmește facturi și avize de expeditie.

Descrierea companiei

Suntem o societate de avocați care apără cu promptitudine, implicare și devotament interesele clienților noștri. Gestionăm proiectele cu ușurință și celeritate. Utilizăm eficient mijloacele legale pentru atingerea obiectivelor clienților.
Publicat 11 mai 2022 Expiră 10 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.