Secretariat / Back office (Sâncraiu de Mureș)

Fastener Limited - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Locatia jobului este in Sâncraiu de Mureș (Targu Mures)
  • Studii medii;
  • Persoana perseverenta, responsabila cu atitudine pozitiva si punctuala;
  • Calmitate si rezistenta la perioadele aglomerate;
  • Abilitati de comunicare;
  • Atentie la detalii, acuratete si capacitate de organizare;
  • Cunostinte de Office (Excel, Word, Outlook) si operare calculator;
  • Abilitati de planificare si organizare – constituie un plus experienta in utilizarea unei aplicatii de management al clientilor tip CRM, ERP.

Descrierea jobului

Activitatea de secretariat presupune urmatoarele activitati minime :
- tehnoredactare rapida si corecta;
- organizare , arhivare si verificare documente intrari/iesiri ;
- corepondenta/transmitere documente prin mail, fax, posta, curierat ( facturi,chitanțe, contracte, cereri/oferte etc);
- coordonare legaturi telefonice intern;
- sustinere activitati diverse la solicitarea celorlalte departamente.

Descrierea companiei

Import și distribuție organe de asamblare, sisteme de fixare, scule de mână, scule așchietoare.

Noi acționăm. Rapid, flexibil, profesional.
Publicat 11 oct. 2021 Reactualizat 8 nov. 2021 Expiră 10 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos