Secretara
Yankons Activ Residence S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Cunostinte operare PC (Microsoft Office);
- Limba engleza nivel mediu;
- Fire energica, comunicativa cu capacitate de relationare;
- Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor;
- Studii medii / superioare finalizate;
- Excelente abilitati de comunicare, verbal si in scris;
- Gandire analitica, caracter organizat si cu accent pe detalii, atentie distributiva buna, rezistenta la stres;
- Tact, diplomatie, loialitate si discretie, prezenta de spirit;
- Caracter integru, simt de raspundere, orientare spre rezultat si calitate;
- Un bun management al timpului.
- Carnet cat.B - constituie avantaj.
- Limba engleza nivel mediu;
- Fire energica, comunicativa cu capacitate de relationare;
- Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor;
- Studii medii / superioare finalizate;
- Excelente abilitati de comunicare, verbal si in scris;
- Gandire analitica, caracter organizat si cu accent pe detalii, atentie distributiva buna, rezistenta la stres;
- Tact, diplomatie, loialitate si discretie, prezenta de spirit;
- Caracter integru, simt de raspundere, orientare spre rezultat si calitate;
- Un bun management al timpului.
- Carnet cat.B - constituie avantaj.
Descrierea jobului
Societate in domeniul constructiilor angajeaza o persoana pe postul de secretara avand urmatoarele responsabilitati:
- Gestioneaza fluxul de documente din cadrul societatii;
- Intermediaza si asigura o comunicare interdepartamentala eficienta;
- Gestioneaza intalnirile si sedintele, intocmeste minute si asigura servicii de protocol;
-Preia, inregistreaza, distribuie, indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor; clientilor si a celorlalti angajati;
- Organizeaza deplasari si delegatii (bilete de avion, cazare, etc);
- Elaboreaza si redacteaza documente si situatii cerute de management;
- Stabileste necesarul de consumabile pentru personalul companiei si comandarea consumabilelor necesare (papetarie, protocol);
- Alte activitati administrative.
Oferim salariu atractiv.
- Gestioneaza fluxul de documente din cadrul societatii;
- Intermediaza si asigura o comunicare interdepartamentala eficienta;
- Gestioneaza intalnirile si sedintele, intocmeste minute si asigura servicii de protocol;
-Preia, inregistreaza, distribuie, indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor; clientilor si a celorlalti angajati;
- Organizeaza deplasari si delegatii (bilete de avion, cazare, etc);
- Elaboreaza si redacteaza documente si situatii cerute de management;
- Stabileste necesarul de consumabile pentru personalul companiei si comandarea consumabilelor necesare (papetarie, protocol);
- Alte activitati administrative.
Oferim salariu atractiv.
Descrierea companiei
Echipa noastra este formata din profesionisti cu o bogata experienta in identificarea omului potrivit la locul potrivit. In acest context, Yankons Activ Residence reprezinta o oportunitate pentru toate acele companii romanesti care isi doresc angajati loiali, educati intr-un sistem care respecta omul si meseria sa – sistemul de educatie asiatic. Recrutam resurse umane din Asia in urmatoarele domenii de activitate: constructii, HORECA, agricultura, productie, curatenie, menaj, FMCJ, SPA, gradinarit, ingrijire.
Publicat
12 Apr. 2024
Reactualizat
2 Mai 2024
Expiră
12 Mai 2024
Joburi similare