Secretara

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

- persoana organizata, meticuloasa, sociabila;
- prezenta placuta, dictie buna;
- capacitate buna de comunicare si relationare - atat cu clientii cat si cu colegii;
- capacitate de auto-organizare si de stabilire a prioritatilor;
- PC (xl, word, scanner, fax)- Office - avansat;
- cunostinte de contabilitate primara;
- cunostinte medii de facturare;
- Engleza - cel putin nivel mediu;

Descrierea jobului

- Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice;
- Actualizarea zilnica a agendei de termene ( verificare portal/termene de instanta/notare agenda/electronic)
- Gestionarea, inregistrarea si transmiterea corespondentei;
- Intampinarea clientilor si asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor;
- Inregistrarea in baza de date si arhivarea documentelor;
- Plasarea comenzilor pentru rechizite, consumabile de birou și alte materiale necesare funcționării biroului;
- Mentinerea unor relatii operative cu clientii, colaboratorii, furnizorii de servicii ai societatii;
- Efectuarea altor activitati specifice de secretariat (multiplicare, scanare, indosariere si arhivare documente) si administrative;
- Redactare de contracte de asistenta juridica;

Descrierea companiei

Societate civila de avocati
Publicat 9 mai 2022 Expiră 8 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.