Secretara /Asistent manager cu activitate de birou

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu 2500 - 3500 RON
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

- operare PC MSOffice , WORD, EXCEL
- ordonata, responsabila, atenta la detalii;
- cunostinte minime de utilizare a fotocopiatoarelor;
- rigurozitate in respectarea cu acuratete a sarcinilor si a termenelor limita;

Descrierea jobului

Responsabilitati:
- desfasoara activitati specifice de secretariat si de administrare a biroului;
- gestioneaza corespondenta, documentele si a alte informatii: e-mail-uri, rapoarte, avize, foi de pontaj etc.;
- participa la sedinte
- ofera suport administrativ managerului,si colegilor;
- elaboreaza, redacteaza si indosariaza documentele si situatiile cerute de manager
- intocmeste situatii, intocmeste documentele necesare activitatii administrative si nu numai; - comunica telefonic / pe e-mail / direct, raspunde solicitarilor primite;
- organizeaza si arhiveaza documentatiile primite

Beneficii:Activitate intr-un mediu prietenos, corectitudine,program de 8 ore zilnic, 5 zile pe saptamana.

Descrierea companiei

Activitatea firmei este cea de constructii
Publicat 4 mai 2022 Expiră 3 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.