Candidatul Ideal
Abilități de gestionare a timpului.
Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, atât în limba engleză, cât și în limba română.
Cunostinte excelente suita Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
Capacitatea de a păstra confidențialitatea și de a exercita discreție.
Capacitatea de a lucra independent și în echipă.
Abilități interpersonale puternice și capacitatea de a interacționa cu persoane la toate nivelurile.
Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, atât în limba engleză, cât și în limba română.
Cunostinte excelente suita Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
Capacitatea de a păstra confidențialitatea și de a exercita discreție.
Capacitatea de a lucra independent și în echipă.
Abilități interpersonale puternice și capacitatea de a interacționa cu persoane la toate nivelurile.
Descrierea jobului
Asigurarea protocolului în ședințe, în conformitate cu cerințele zilnice
Gestionarea corespondenței, inclusiv e-mailuri, apeluri telefonice și corespondență fizică.
Pregătirea și editarea documentelor, rapoartelor, în strânsă cooperare cu ceilalți asistenți
Mentinerea sistemelor de arhivare, organizata atât pentru documentele digitale, cât și pentru cele fizice.
Planificați și rezervați aranjamente de călătorie, inclusiv zboruri/protocol VIP, cazare si transport
Asigurați-vă că toate documentele de călătorie sunt în regulă și actualizate.
Asigura legătura cu contabilii și consilierii financiari, după cum este necesar.
Conduct research on various topics as requested
Îndepliniți orice alte sarcini conexe atribuite pentru a sprijini nevoile executivului.
Beneficii:
Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesional și dinamic;
Posibilitatea de a-ți dezvolta abilitățile de comunicare și organizare;
Participarea la diverse proiecte și evenimente ale companiei;
O echipă prietenoasă și sprijinitoare;
Oportunități de avansare în cadrul organizației.
Asigurare medicala privata
Bonuri de masa
Gestionarea corespondenței, inclusiv e-mailuri, apeluri telefonice și corespondență fizică.
Pregătirea și editarea documentelor, rapoartelor, în strânsă cooperare cu ceilalți asistenți
Mentinerea sistemelor de arhivare, organizata atât pentru documentele digitale, cât și pentru cele fizice.
Planificați și rezervați aranjamente de călătorie, inclusiv zboruri/protocol VIP, cazare si transport
Asigurați-vă că toate documentele de călătorie sunt în regulă și actualizate.
Asigura legătura cu contabilii și consilierii financiari, după cum este necesar.
Conduct research on various topics as requested
Îndepliniți orice alte sarcini conexe atribuite pentru a sprijini nevoile executivului.
Beneficii:
Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesional și dinamic;
Posibilitatea de a-ți dezvolta abilitățile de comunicare și organizare;
Participarea la diverse proiecte și evenimente ale companiei;
O echipă prietenoasă și sprijinitoare;
Oportunități de avansare în cadrul organizației.
Asigurare medicala privata
Bonuri de masa
Descrierea companiei
Vectr Holdings este un grup privat care se concentrează pe nevoile umane de bază: hrană, adăpost și sănătate. Cu investiții în agricultură, imobiliare, fitness și multe altele, Vectr Holdings este dedicat creării de valoare pentru părțile interesate și contribuției pozitive la comunitățile pe care le deservește.
Joburi similare