Candidatul Ideal
- Studii superioare finalizate, de preferat in domeniu tehnic sau economic;
- Cunostinte de limba bulgara la nivel avansat/nativ;
- Cunostinte de limba engleza la nivel mediu;
- Experienta de lucru in SAP - constituie un avantaj;
- Cunostinte foarte bune operare PC/Microsoft Office;
- Abilitati de comunicare, atentie la detalii si lucru in echipa.Descrierea jobului- Administrarea si derularea comenzilor primite de la clienti;
- Cunostinte de limba bulgara la nivel avansat/nativ;
- Cunostinte de limba engleza la nivel mediu;
- Experienta de lucru in SAP - constituie un avantaj;
- Cunostinte foarte bune operare PC/Microsoft Office;
- Abilitati de comunicare, atentie la detalii si lucru in echipa.Descrierea jobului- Administrarea si derularea comenzilor primite de la clienti;
Descrierea jobului
- Administrarea si derularea comenzilor primite de la clienti;
- Mentinerea legaturaa cu clientii din Bulgaria si Romania;
- Administrarea si derularea comenzilor catre fabrici;
- Intocmirea ofertelor si urmarirea acestora;
- Intocmirea de diverse situatii si raportare bazata pe datele activitatii comerciale;
- Sustinerea activitatii reprezentantilor de vanzari din serviciul extern.
- Mentinerea legaturaa cu clientii din Bulgaria si Romania;
- Administrarea si derularea comenzilor catre fabrici;
- Intocmirea ofertelor si urmarirea acestora;
- Intocmirea de diverse situatii si raportare bazata pe datele activitatii comerciale;
- Sustinerea activitatii reprezentantilor de vanzari din serviciul extern.
Descrierea companiei
Teamland este cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane. Oferim cu profesionalism servicii din domeniu precum:
- recrutarea de manageri sau specialiști,
- asigurarea de forţă de muncă temporară,
- audit de Resurse Umane,
- instruirea personalului.
Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoştinţele noastre de specialitate şi din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluţii inovative pentru fiecare client.
Joburi similare



