Candidatul Ideal
Cerințele postului:
- Diplomă în Medicină Veterinară;
- Minim 3 ani experiență în vânzări (domeniul veterinar/zootehnic/agricol) și minim 3 ani experiență în coordonarea echipelor;
- Abilități dezvoltate de relaționare interpersonală și orientare către client;
- Gândire analitică și capacitatea de luare a deciziilor și asumarea responsabilității;
- Capacitatea de a obține și integra părerile celorlalți;
- Abilitați de planificare, organizare și prioritizare a activităților;
- Capacitatea de a gestiona sarcini multiple în paralel, într-un mediu dinamic;
- Abilități dezvoltate de comunicare verbale și scrise;
- Disponibilitate pentru deplasări frecvente în teritoriu;
- Abilități de a lucra cu calculatorul (MS Office;World, Excel);
- Carnet de conducere categoria B.
Descrierea jobului
Ocupantul poziției va fi implicat în coordonarea echipei de vânzări, precum și în administrarea tuturor resurselor necesare bunei funcționări a diviziei de ferme.
Împreună cu echipa pe care o va coordona vor fi responsabili de:
Persoana aleasă va fi responsabilă de:
Împreună cu echipa pe care o va coordona vor fi responsabili de:
- Prospectarea și identificarea potențialilor clienți, din toată țara.
- Prezentarea și vânzarea propriilor branduri, cât și a celorlalte portofolii distribuite de la producători cum ar fi: Bioveta, Ceva, Livisto, Kela, Olmix Group, MSD, Magapor, J. Rettenmaier&Sohne.
- Implementarea programelor de promovare la punctele de vânzare și participarea activă la acțiuni de marketing și promovare (expoziții, prezentări, evenimente).
Persoana aleasă va fi responsabilă de:
- Implementarea strategiei de vânzări în concordanță cu strategia companiei pentru fiecare gamă de produse aflate în portofoliu;
- Stabilirea și monitorizarea obiectivelor de vânzări pe regiuni/reprezentanți vânzări și categorii de produse;
- Crearea unui mod organizat și ordonat de lucru, facilitând astfel atingerea obiectivelor lunare, trimestriale și anuale asumate;
- Colectarea și analiza permanentă a informațiilor din piață privind trenduri, concurență și oportunități;
- Verificarea execuției în teren prin vizitele efectuate în piață, asigurându-se astfel să nu existe probleme față de cerințele/procedurile firmei și așteptările clienților.
- Coordonarea și dezvoltarea oamenilor și a echipei, prin crearea unui climat propice în vederea obținerii unui nivel înalt de angajament și dorință de dezvoltare;
- Calitatea muncii și a serviciilor prestate și asumarea responsabilității pentru activitatea proprie și a echipei pe care o coordonează;
- Pregătirea, analizarea și prezentarea rapoartelor periodice și la cerere.
Descrierea companiei
Bistri-Vet este o companie românească cu acoperire națională, activă în distribuția de produse veterinare, furaje, aditivi și accesorii pentru animale. Ne dezvoltăm prin oameni – o echipă unită, profesionistă și orientată spre performanță. Punem preț pe colaborare, încredere și inițiativă, iar succesul nostru este construit pe relații durabile, atât intern, cât și cu partenerii noștri. Dacă îți dorești să faci parte dintr-o companie stabilă, aflată într-o continuă evoluție, te așteptăm alături de noi!
Joburi similare