Candidatul Ideal
STUDII ŞI/SAU CALIFICĂRI NECESARE:
Studii: medii si de specialitate
Experienta: minim 2 ani
Limbi străine: engleză Avanasat
Cunoştinţe Microsoft Office – nivel mediu/avansat
Studii: medii si de specialitate
Experienta: minim 2 ani
Limbi străine: engleză Avanasat
Cunoştinţe Microsoft Office – nivel mediu/avansat
Descrierea jobului
ATRIBUŢII ŞI RESPONSABILITĂŢI:
Propune pentru lucrători, prin fisa postului, atributiile si raspunderile ce le revin in domeniul SSM, corespunzator functiilor exercitate.
Elaboreaza, indeplineste, monitorizeaza si actualizeaza planul de prevenire si protectie compus din masuri tehnice, sanitare, organizatorice si de alta natura, bazat pe evaluarea riscurilor.
Elaboreaza instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinand seama de particularitatile activitatilor si ale unitatii/intreprinderii, precum si ale locurilor de munca/posturilor de lucru, si difuzeaza aceste instrucțiuni in intreprindere si/sau unitate numai dupa ce au fost aprobate de catre angajator.
Verifica insusirea si aplicarea de catre toti lucratorii a masurilor prevazute in planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM stabilite prin fisa postului.
Asigura informarea si instruirea lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca si verifica insusirea si aplicarea de catre lucratori a informatiilor primite.
Organizează și amenajează punctele de prim-ajutor din interiorul intregii societati.
Asigura controlul si respectarea reglementarilor legislative in vigoare privind Securitatea si Sanatatea in Munca, Prevenirea si Stingerea Incendiilor si Protectia Mediului de catre toti angajatii, conform Legii nr. 319/2006.
Asigură luarea măsurilor stabilite de angajator pentru protecția grupurilor sensibile la riscuri (femei gravide, lehuze sau care alapteaza, tineri, persoane cu dizabilitati).
Asigură întocmirea planului de acțiune în caz de pericol grav și iminent și instruirea tuturor lucratorilor pentru aplicarea lui.
Tine evidenta zonelor cu risc ridicat si specific.
Stabileste zonele care necesita semnalizare de SSM, precum si tipul de semnalizare necesar si amplasarea conform prevederilor legale.
Tine evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica, pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor.
Tine evidenta posturilor de lucru care necesita examene medicale suplimentare.
Tine evidenta posturilor de lucru care, la recomandarea medicului de medicina a muncii, necesita testarea aptitudinilor si/sau control psihologic periodic.
Monitorizeaza functionarea sistemelor si dispozitivelor de protectie, a aparaturii de masura si control, precum si a instalatiilor de ventilare sau a altor instalatii pentru controlul noxelor in mediul de munca.
Verifica starea de functionare a sistemelor de alarmare, avertizare, semnalizare de urgenta, precum si a sistemelor de siguranta.
Efectueaza controalele interne la locurile de munca, cu informarea, in scris, a angajatorului asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse pentru remedierea acestora.
Ia masurile corespunzatoare pentru ca, in zonele cu risc ridicat si specific, accesul sa fie permis numai lucratorilor care au primit si si-au insusit instructiunile adecvate.
Asigura conditii pentru ca fiecare lucrator sa primeasca o instruire suficienta si adecvata in domeniul SSM, in special sub forma de informatii si instructiuni de lucru, specifice locului de munca si postului sau.
Intocmeste necesarul de documentatii cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM.
Asigura efectuarea instruirii si informarii personalului in probleme de PM și PSI.
Participa la comunicarea si cercetarea evenimentelor, inregistrarea si evidenta accidentelor de munca si a incidentelor periculoase, semnalarea, cercetarea, declararea si raportarea bolilor profesionale.
Intocmeste, impreuna cu seful de departament SSM, Registrul unic de evidenta a accidentatilor in munca; Registrul unic de evidenta a incidentelor periculoase; Registrul unic de evidenta a accidentelor usoare; Registrul unic de evidenta a accidentatilor in munca ce au ca urmare incapacitate de munca mai mare de 3 zile de lucru.
Controleaza continuu modul de respectare / aplicare a normelor de securitate și sanatate in munca.
Propune sanctiuni si stimulente pentru lucratori, pe criteriul indeplinirii obligatiilor si atributiilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
Identifica echipamentele individuale de protectie necesare si intocmeste necesarul de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie.
Tine evidenta echipamentelor de munca si urmareste ca verificarile periodice si, daca este cazul, incercarile periodice ale echipamentelor de munca sa fie efectuate de persoane competente.
Coordoneaza, impreuna cu seful de departament SSM, activitatile de interventie si evacuare in situatii de pericol iminent, dezastre, situatii de accident si efectueaza primele cercetari privind cauzele si imprejurarile producerii acestora.
Alerteaza factorii de interventie, oferind informatiile necesare intr-un mod clar, precis si la obiect.
Analizeaza frecventa accidentelor de munca si a imbolnavirilor profesionale si intocmeste documente de raportare.
Asigura evidenta echipamentelor, zonarea corespunzatoare, efectuarea la timp si de catre persoane competente a verificarilor si/sau incercarilor periodice ale echipamentelor de munca, potrivit prevederilor Hotararii Guvernului nr. 1.058/2006 privind cerintele minime pentru imbunatatirea securitatii si protectia sanatatii lucratorilor care pot fi expusi unui potential risc datorat atmosferelor explozive.
Alte activitati necesare/specifice asigurarii securitatii si sanatatii lucratorilor la locul de munca.
Prezentarea diferitelor rapoarte și situații cerute de management
Folosirea raţională a timpului de lucru, în vederea onorării la timp a sarcinilor impuse de conducerea firmei;
Realizarea unei bune colaborări cu clienţii firmei, în vederea păstrării unei ambianţe normale de lucru şi a imaginii firmei;
Raspunde de corectitudinea si promptitudinea legaturilor necesare cu serviciile specializate, indeosebi in ceea ce priveste primul-ajutor, serviciul medical de urgenta, salvare si pompieri.
Sesizeaza superiorilor ierarhici ori de cate ori apar probleme ce depasesc competenta personala de rezolvare.
Raspunde de informarea imediata a superiorului ierarhic privind orice defectiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea.
Are responsabilitatea de a identifica potentialul de risc de accident sau de imbolnaviri profesionale pentru fiecare post in parte si de a stabili tipul de semnalizare necesar, in conformitate cu Legea nr. 319/2006.
Are responsabilitatea de a lua toate masurile necesare de prevenire si protectie a lucratorilor, cu respectarea ierarhizarii masurilor, conform principiilor generale ale prevenirii.
Raspunde de elaborarea, pentru autoritatile competente si in conformitate cu reglementarile legale, de rapoarte privind accidentele de munca suferite de lucratorii sai.
Colaboreaza cu reprezentantii lucratorilor cu raspunderi specifice in domeniul securitatii si sanatatii lucratorilor si prezinta propuneri in scopul diminuarii riscurilor pentru lucratori si / sau al eliminarii surselor de pericol.
Raspunde de pregatirea si derularea instructajelor de Protectia Muncii in functie de domeniul de activitate al firmei, categoriile de personal si de specificul ocupatiilor practicate.
Are responsabilitati in asigurarea echipamentului individual de protectie a muncii si de lucru, stabilind tipul si cantitatile necesare si participand la receptionarea acestuia.
Are responsabilitate permanenta de prevenire a accidentelor de munca si a imbolnavirilor profesionale si propunand masuri pentru asigurarea sigurantei in desfasurarea proceselor de munca.
Raspunde de stabilirea cailor de evacuare a personalului in caz de pericol iminent.
Raspunde de investigarea cauzelor producerii accidentelor de munca si a imbolnavirilor profesionale.
Raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces.
Respecta normele de SSM si de PSI si raspunde de insusirea si respectarea acestora de catre toti angajatii firmei.
Raspunde de detinerea unor cunostinte solide in domeniul legislatiei SSM si se preocupa permanent de asimilarea noutatilor specifice.
Respecta Regulamentul Intern si Regulamentul de Organizare si Functionare.
Raspunde de consemnarea in RI/ROF a activitatilor de prevenire si protectie pentru efectuarea carora serviciul intern de prevenire si protectie are capacitate si mijloace adecvate, a resurselor materiale si umane necesare pentru indeplinirea activitatilor de prevenire si protectie desfasurate in firma.
Îndeplineşte şi alte sarcini primite de la şeful ierarhic superior.
Se preocupă în permanenţă de îmbunătăţirea pregătirii profesionale
Foloseşte raţional timpul de lucru, în vederea onorării la timp a sarcinilor impuse de conducerea firmei
Propune pentru lucrători, prin fisa postului, atributiile si raspunderile ce le revin in domeniul SSM, corespunzator functiilor exercitate.
Elaboreaza, indeplineste, monitorizeaza si actualizeaza planul de prevenire si protectie compus din masuri tehnice, sanitare, organizatorice si de alta natura, bazat pe evaluarea riscurilor.
Elaboreaza instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinand seama de particularitatile activitatilor si ale unitatii/intreprinderii, precum si ale locurilor de munca/posturilor de lucru, si difuzeaza aceste instrucțiuni in intreprindere si/sau unitate numai dupa ce au fost aprobate de catre angajator.
Verifica insusirea si aplicarea de catre toti lucratorii a masurilor prevazute in planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM stabilite prin fisa postului.
Asigura informarea si instruirea lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca si verifica insusirea si aplicarea de catre lucratori a informatiilor primite.
Organizează și amenajează punctele de prim-ajutor din interiorul intregii societati.
Asigura controlul si respectarea reglementarilor legislative in vigoare privind Securitatea si Sanatatea in Munca, Prevenirea si Stingerea Incendiilor si Protectia Mediului de catre toti angajatii, conform Legii nr. 319/2006.
Asigură luarea măsurilor stabilite de angajator pentru protecția grupurilor sensibile la riscuri (femei gravide, lehuze sau care alapteaza, tineri, persoane cu dizabilitati).
Asigură întocmirea planului de acțiune în caz de pericol grav și iminent și instruirea tuturor lucratorilor pentru aplicarea lui.
Tine evidenta zonelor cu risc ridicat si specific.
Stabileste zonele care necesita semnalizare de SSM, precum si tipul de semnalizare necesar si amplasarea conform prevederilor legale.
Tine evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica, pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor.
Tine evidenta posturilor de lucru care necesita examene medicale suplimentare.
Tine evidenta posturilor de lucru care, la recomandarea medicului de medicina a muncii, necesita testarea aptitudinilor si/sau control psihologic periodic.
Monitorizeaza functionarea sistemelor si dispozitivelor de protectie, a aparaturii de masura si control, precum si a instalatiilor de ventilare sau a altor instalatii pentru controlul noxelor in mediul de munca.
Verifica starea de functionare a sistemelor de alarmare, avertizare, semnalizare de urgenta, precum si a sistemelor de siguranta.
Efectueaza controalele interne la locurile de munca, cu informarea, in scris, a angajatorului asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse pentru remedierea acestora.
Ia masurile corespunzatoare pentru ca, in zonele cu risc ridicat si specific, accesul sa fie permis numai lucratorilor care au primit si si-au insusit instructiunile adecvate.
Asigura conditii pentru ca fiecare lucrator sa primeasca o instruire suficienta si adecvata in domeniul SSM, in special sub forma de informatii si instructiuni de lucru, specifice locului de munca si postului sau.
Intocmeste necesarul de documentatii cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM.
Asigura efectuarea instruirii si informarii personalului in probleme de PM și PSI.
Participa la comunicarea si cercetarea evenimentelor, inregistrarea si evidenta accidentelor de munca si a incidentelor periculoase, semnalarea, cercetarea, declararea si raportarea bolilor profesionale.
Intocmeste, impreuna cu seful de departament SSM, Registrul unic de evidenta a accidentatilor in munca; Registrul unic de evidenta a incidentelor periculoase; Registrul unic de evidenta a accidentelor usoare; Registrul unic de evidenta a accidentatilor in munca ce au ca urmare incapacitate de munca mai mare de 3 zile de lucru.
Controleaza continuu modul de respectare / aplicare a normelor de securitate și sanatate in munca.
Propune sanctiuni si stimulente pentru lucratori, pe criteriul indeplinirii obligatiilor si atributiilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
Identifica echipamentele individuale de protectie necesare si intocmeste necesarul de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie.
Tine evidenta echipamentelor de munca si urmareste ca verificarile periodice si, daca este cazul, incercarile periodice ale echipamentelor de munca sa fie efectuate de persoane competente.
Coordoneaza, impreuna cu seful de departament SSM, activitatile de interventie si evacuare in situatii de pericol iminent, dezastre, situatii de accident si efectueaza primele cercetari privind cauzele si imprejurarile producerii acestora.
Alerteaza factorii de interventie, oferind informatiile necesare intr-un mod clar, precis si la obiect.
Analizeaza frecventa accidentelor de munca si a imbolnavirilor profesionale si intocmeste documente de raportare.
Asigura evidenta echipamentelor, zonarea corespunzatoare, efectuarea la timp si de catre persoane competente a verificarilor si/sau incercarilor periodice ale echipamentelor de munca, potrivit prevederilor Hotararii Guvernului nr. 1.058/2006 privind cerintele minime pentru imbunatatirea securitatii si protectia sanatatii lucratorilor care pot fi expusi unui potential risc datorat atmosferelor explozive.
Alte activitati necesare/specifice asigurarii securitatii si sanatatii lucratorilor la locul de munca.
Prezentarea diferitelor rapoarte și situații cerute de management
Folosirea raţională a timpului de lucru, în vederea onorării la timp a sarcinilor impuse de conducerea firmei;
Realizarea unei bune colaborări cu clienţii firmei, în vederea păstrării unei ambianţe normale de lucru şi a imaginii firmei;
Raspunde de corectitudinea si promptitudinea legaturilor necesare cu serviciile specializate, indeosebi in ceea ce priveste primul-ajutor, serviciul medical de urgenta, salvare si pompieri.
Sesizeaza superiorilor ierarhici ori de cate ori apar probleme ce depasesc competenta personala de rezolvare.
Raspunde de informarea imediata a superiorului ierarhic privind orice defectiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea.
Are responsabilitatea de a identifica potentialul de risc de accident sau de imbolnaviri profesionale pentru fiecare post in parte si de a stabili tipul de semnalizare necesar, in conformitate cu Legea nr. 319/2006.
Are responsabilitatea de a lua toate masurile necesare de prevenire si protectie a lucratorilor, cu respectarea ierarhizarii masurilor, conform principiilor generale ale prevenirii.
Raspunde de elaborarea, pentru autoritatile competente si in conformitate cu reglementarile legale, de rapoarte privind accidentele de munca suferite de lucratorii sai.
Colaboreaza cu reprezentantii lucratorilor cu raspunderi specifice in domeniul securitatii si sanatatii lucratorilor si prezinta propuneri in scopul diminuarii riscurilor pentru lucratori si / sau al eliminarii surselor de pericol.
Raspunde de pregatirea si derularea instructajelor de Protectia Muncii in functie de domeniul de activitate al firmei, categoriile de personal si de specificul ocupatiilor practicate.
Are responsabilitati in asigurarea echipamentului individual de protectie a muncii si de lucru, stabilind tipul si cantitatile necesare si participand la receptionarea acestuia.
Are responsabilitate permanenta de prevenire a accidentelor de munca si a imbolnavirilor profesionale si propunand masuri pentru asigurarea sigurantei in desfasurarea proceselor de munca.
Raspunde de stabilirea cailor de evacuare a personalului in caz de pericol iminent.
Raspunde de investigarea cauzelor producerii accidentelor de munca si a imbolnavirilor profesionale.
Raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces.
Respecta normele de SSM si de PSI si raspunde de insusirea si respectarea acestora de catre toti angajatii firmei.
Raspunde de detinerea unor cunostinte solide in domeniul legislatiei SSM si se preocupa permanent de asimilarea noutatilor specifice.
Respecta Regulamentul Intern si Regulamentul de Organizare si Functionare.
Raspunde de consemnarea in RI/ROF a activitatilor de prevenire si protectie pentru efectuarea carora serviciul intern de prevenire si protectie are capacitate si mijloace adecvate, a resurselor materiale si umane necesare pentru indeplinirea activitatilor de prevenire si protectie desfasurate in firma.
Îndeplineşte şi alte sarcini primite de la şeful ierarhic superior.
Se preocupă în permanenţă de îmbunătăţirea pregătirii profesionale
Foloseşte raţional timpul de lucru, în vederea onorării la timp a sarcinilor impuse de conducerea firmei
Descrierea companiei
Webuild, the new group born in 2020 from Salini Impregilo, is a leading global player in the construction of large, complex projects for sustainable mobility, clean hydro energy, clean water, green buildings, supporting clients in achieving sustainable development goals . We bring change to the territories where we operate, building innovative and sustainable works capable of meeting the needs of today's and tommorrow's people.
Joburi similare