Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Responsabil Servicii Clienti Sun Plaza

Leroy Merlin Romania
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

#CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:

🗸 Îți dorești să investești pasiune în a oferi clienților servicii care depășesc nivelul așteptărilor?

🗸 Ți-ar plăcea să ai grijă ca procese precum gestionarea seifului sau încasarea să se realizeze în condiții optime?

🗸 În plus, ai vrea să îți petreci mare parte din zi într-un loc în care ești încurajat să fii tu, cel autentic, în care ți se permite să greșești și ești ajutat să înveți?

Dacă ai răspuns cu ”Da!”, înseamnă că ai ajuns exact unde trebuie. Ne căutăm de zor un coleg fain ca tine în echipă!

Alături de noi, vei descoperi că respectul, cinstea, generozitatea, simplitatea, performanța, exemplaritate și coerența stau la loc de cinste. Locul în centrul căruia ești TU.

Cum ești:

  • Organizat – elaborezi planuri bine puse la punct pentru îndeplinirea activităților, pe care le urmărești în mod disciplinat;
  • Adaptabil – atunci când este este necesar, ești deschis la schimbarea metodei de lucru sau a abordării pentru a atinge un obiectiv sau a îndeplini în mod corect o sarcină de lucru;
  • Atent la detalii – ai conștiința lucrului bine făcut, așa că ești hotărât să nu scapi din vedere niciun element care ar putea periclita calitatea rezultatelor;
  • Exemplar – te folosești de puterea exemplului personal pentru a impulsiona colegii de echipă spre performanță;
  • Bun comunicator – îți expui opiniile într-un mod adecvat pentru context și interlocutor, pui întrebări deschise care îi încurajează pe ceilalți să îți exprime punctul de vedere, abordezi cu tact neînțelegerile și oferi feedback într-o manieră pozitivă;
  • Sociabil – te împrietenești ușor cu ceilalți și dezvolți relații de lucru armonioase și constructive.

Ce vei face:

  • Depui toate eforturile necesare pentru buna funcționare a departamentului Servicii Clienți;
  • Ești responsabil de satisfacția clienților prin creșterea calității serviciilor oferite la case, informații clienţi, case materiale construcţii, retur marfă;
  • Optimizezi fluxul clienților la casă;
  • Garantezi pentru respectarea procedurile legate de gestionarea seifului;
  • Te asiguri că procesul de încasare se realizează în condiții de siguranță și eficiență;
  • Asiști şi ghidezi consilierii de pe linia caselor si de la Punctul Informaţii (formare, informare/comunicare, motivare/animare);
  • Încurajezi iniţiativele pozitive şi contribui la reușitele pe care le obține echipa ta;
  • Ai capacitatea de a desfăşura mai multe funcţii din acelaşi sector (recepţie, finanţare, seif, retur produse);
  • Împărtăşeşti cunoştinţele pe care le-ai acumulat colegilor din departament, ajutându-i să înţeleagă meseria și specificul companiei.

Ce vei găsi la noi:

  • O echipă unită și diversă, pregătită să te primească și să îți ghideze cu grijă și răbdare primii pași în companie, către autonomie;
  • Un mediu de lucru sănătos atât prin modul de lucru, cât și prin asigurarea de sănătate Regina Maria de care beneficiază toți colegii;
  • Ocazia de a fi parte dintr-o strategie cu sens, de a fi util dincolo de limitele personale sau ale companiei, de a avea un impact pozitiv asupra comunităților, asupra mediului care ne găzduiește;
  • Susținerea de a te dezvolta constant atât prin cursuri de specialitate sau abonament la librăria Bookster, cât și prin acompaniere managerială axată pe susținere și formare;
  • Recunoașterea implicării pe termen lung prin zile libere pentru vechimea în companie sau programe interne de recompensare pentru recomandarea de noi colegi;
  • Siguranța unui loc de muncă care respectă echilibrul dintre viața personală și cea profesională:
    • flexibilitate și adaptabilitate în programul de lucru;
    • card pentru tichete de masă;
    • zi liberă plătită pentru ziua de naștere;
    • suport pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces);
    • recuperarea zilelor libere naționale dacă acestea se suprapun cu weekendul.

Care este următorul pas:

Să ne cunoaștem. Dacă ceea ce ai aflat până acum ți-a stârnit interesul, înseamnă că avem toate șansele să descoperim că ne place mult unul de celălalt.

Descrierea companiei

Membră a Grupului Francez Adeo, compania Leroy Merlin este numărul 1 în Europa pe piața de bricolaj și numărul 3 mondial. O realizare la care am adăugat câte o cărămidă în fiecare an, timp de aproape 100 de ani. Ne-am construit o casă sigură și confortabilă pentru că nu credem în lucruri făcute cu jumătate de măsură.

Cele 20 magazine din 14 orașe din țară sunt stâlpii noștri de rezistență și dovada ambiției de a fi cei mai buni. Și nu ne oprim aici. Povestea a început cu ridicarea unei temelii solide – echipa noastră. Adică cei peste 3000 de oameni grozavi care formează familia Leroy Merlin. Împreună, suntem creatori de experiențe, strategii și povești. Ne dorim să contribuim în fiecare zi la îmbunătățirea lumii în care trăim. Și nu e lucru mic că am reușit până acum să facem ziua mai bună la sute de milioane de oameni.

Vino să continui povestea alături de noi!

Publicat 28 Mart. 2024 Reactualizat 25 Apr. 2024 Expiră 27 Apr. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.